Köyhän pitää jättää jopa ilmaiset pikkupöksyt väliin! Kyllä harmittaa!
Niin.
Kommentit (58)
Kerran kirppikseltä katsoin alushousuja, mutta ei sielläkään ollut. Ja nyt ei ole kenkiäkään, niin en voi mennä hakemaan äidiltä vanhoja, jotka se mulle lupas antaa. Naapurin perhe sai rekkalastillisen alushousuja, mutta eivät ne niitä käytä, roikottavat vaan pyykkinarulla vesisateessa päivästä toiseen. Miksi niiden piti ne ottaa, kun eivät kerran käytä?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:22"]Kerran kirppikseltä katsoin alushousuja, mutta ei sielläkään ollut. Ja nyt ei ole kenkiäkään, niin en voi mennä hakemaan äidiltä vanhoja, jotka se mulle lupas antaa. Naapurin perhe sai rekkalastillisen alushousuja, mutta eivät ne niitä käytä, roikottavat vaan pyykkinarulla vesisateessa päivästä toiseen. Miksi niiden piti ne ottaa, kun eivät kerran käytä?
[/quote]
Ihmiset on kyllä niiin ahneita!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"]Mulla olisi Lidlistä ostettuja pikkupöksyjä parikin avaamatonta pakkausta, mutta eihän niitä tietysti kukaan käytä, jos ei ole todella äärimmäisen köyhä. Voin silti lähettää ne omalla kustannuksellani, jos kelpaavat. Koko on XXXXXXL. [/quote] Olisin erittäin kiitollinen jos millään voisit! Tiesin, että teihin voi luottaa! ♥ Kokokin on juuri sopiva. Ap
[/quote]
Etkö olekaan kokoa 38?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"]Mulla olisi Lidlistä ostettuja pikkupöksyjä parikin avaamatonta pakkausta, mutta eihän niitä tietysti kukaan käytä, jos ei ole todella äärimmäisen köyhä. Voin silti lähettää ne omalla kustannuksellani, jos kelpaavat. Koko on XXXXXXL. [/quote] Olisin erittäin kiitollinen jos millään voisit! Tiesin, että teihin voi luottaa! ♥ Kokokin on juuri sopiva. Ap
[/quote]
Etkö olekaan kokoa 38?
[/quote]
On mulla jotain vaatteita kokoa 34-42. Vähän ne puristaa mutta päälle mahtuvat. Oikea mitattu koko olisi tuo 6XL. Ap
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:09"]
[/quote]
Etkö olekaan kokoa 38?
[/quote]
On mulla jotain vaatteita kokoa 34-42. Vähän ne puristaa mutta päälle mahtuvat. Oikea mitattu koko olisi tuo 6XL. Ap
Ap
[/quote]
Niin siis tykkään pitää pikkupöksyjä jotka ei purista. Muuten tykkään tiukoista vaatteista, näytän niiissä pienemmältä.
AP, laitatko mulle kuvia itsestäsi niin voin katsoa oisko mulla sun tyylisiä pikkareita. Voin lähettää ilmaiseksi. Osoite jorma@maansiirtokoneet.fi
http://images.sodahead.com/polls/000642399/polls_fatfat_1414_459718_answer_1_xlarge.jpeg
Olen tuo jolla on vihreät bikinit.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:02"]Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua! [/quote] Tosikko. ;) [/quote] Kyllä mä huumoria ymmärrän, mutta tällä ketjullahan ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
[/quote] On muuten kiusaajat vauhdissa, kun ajattelee että yhdelle köyhälle ilkutaan. Ei tarvi miettiä mistä niitä koulukiusaajia kasvaa. Joka ketjuun voinee tästä lähtien vastata että oma vikas, tee jotain asialle ja ruveta ilkkumaan ketjukaupalla.
Toisaalta kyllähän sitä ilman pikkuhousuja voi tehdä moniakin asioita. Eri juttu jos olisi vaikka päällihousut takamuksista puhki!
Mulla olisi nyt miesten 6 kpl pitkiä kalsareita, joita voin lähettää tarvitseville. Black Horse -merkkisiä, kokoa 52. Tyylikkäästi kuvioituja. Käyvät myös naiselle housujen alle. Voin lähettää huomaamattomassa paketissa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:29"]
Mulla olisi nyt miesten 6 kpl pitkiä kalsareita, joita voin lähettää tarvitseville. Black Horse -merkkisiä, kokoa 52. Tyylikkäästi kuvioituja. Käyvät myös naiselle housujen alle. Voin lähettää huomaamattomassa paketissa.
[/quote]
Millainen olisi ei-huomaamaton kalsaripaketti?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:29"]
[/quote]
Millainen olisi ei-huomaamaton kalsaripaketti?
[/quote]
Ainakin läpinäkyvä muovikassi voisi olla ap:n kannalta ikävä, koska postinkantaja näkisi ne kalsarien lahkeet toisiinsa kietoutuneina siellä pussissa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:22"]
Kerran kirppikseltä katsoin alushousuja, mutta ei sielläkään ollut. Ja nyt ei ole kenkiäkään, niin en voi mennä hakemaan äidiltä vanhoja, jotka se mulle lupas antaa. Naapurin perhe sai rekkalastillisen alushousuja, mutta eivät ne niitä käytä, roikottavat vaan pyykkinarulla vesisateessa päivästä toiseen. Miksi niiden piti ne ottaa, kun eivät kerran käytä?
[/quote]
Eikö teidän kunnassakaan ole alushousujakelua? Täälläkään ei ole. Helppohan se niillä on, joilla on rikkaat vanhemmat, jotka maksaa alushousut, tai sitten seurakunta jakaa alushousuja. Ne jotka ei koskaan saa alushousuja mistään ilmaiseksi, ei voi tietää, millaista elämä voi olla. Toivottavasti saavat joskus kokea itse alushousuttomuuden häpeän.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:09"]
[/quote]
Älä nyt hullu kerro osoitettas. Joku tulee vielä ja ryöstää teiltä kaiken.
Voisitko saada tutuilta perunoita, jotka sitten vaihtaisit jonkun kanssa alushousuihin?