Suhde varattuun mieheen
Erosin hiljattain onnettomasta liitostani. Vaikka ero otti koville, nyt vähän myöhemmin olen ollut päätökseen todella tyytyväinen. Yllättäen välit lähenivät varatun miehen kanssa, jolla avio-ongelmia. Ei ole eroamassa. Ollaan nähty paljon, seksiäkin ollut jonkin verran vaikkei aina yhdyntää vaan joskus vain (?) suuseksiä ym.
Mies kuulemma pitää minusta ja viihdytään toistemme kanssa. En ole kysynyt mikä juttu on enkä ole ajatellutkaan. Elän hetkessä. Ainoa ongelma on, että mies on jotenkin epävarma suorituksestaan sängyssä ja miettii riittääkö ja haluanko parempaa. En oikein tajua. Ei tässä kummankaan pakko olisi nähdä. Kysyin että haluaako olla näkemättä, ei.
Oikeastaan en tajua miten olen keskellä tällaista sotkua. Pidän miehestä ja mies minusta mutta silti. Alunperin halusin vain jutella mutta päädymme sänkyyn joka kerta. Saatamme miettiä elokuviin menemistä mutta muuttaa suunnitelmaa viime hetkellä.
Pelkään että alan haaveilla jostain mistä,ei pitäisi. Mies sanoi kerran miettineensä asioita ja haaveilleensa. En kysynyt lisää. Pidän miehestä paljon. Eniten ihan keskustelujen takia. En haluaisi lopettaa keskustelemista, toisaalta myös suhteen lopettaminen jotenkin ahdistaa. Tuntuu että pääni on aivan sekaisin. Olen kait ihastunut mieheen liikaa? En olisi ikinä, koskaan, uskonut että löydän itseni varatun miehen seurasta. En koskaan. Ei olla ihan nuoriakaan enää.
Kenelläkään samanlaista tilannetta tai kokemuksia? Miten asia ratkesi?
Kommentit (32)
Ups.
Mies murehtii liikaa ajoittaisia seisokkiongelmiaan mutta haluaisi viettää aikaa yhdessä. Kai. Joopajoo. Taitaa löytyä hommalla luonteva ratkaisu kohta. En tiedä mahtaako ystävyys onnistua enää, epäilen. :( Itsepähän olen asioita ollut sotkemassa mutta kuka ihmeen tampio haluaa ystävän jonka kanssa harrastetaan oraaliseksiä mutta ei juuri muuta. Olisi voinut avata suunsa aikaisemmin!
Ap
minkä takia porukka syyttelee ap:tä siitä et viettelee miehen?
yhtä syyllinen se mies on, sanoisin et sehän tässä on se isoin mulkku joka on tehny kaikkei paskamaisimmi??? ei oo ap:n ongelma jos miehellä on perhe. ja ajatelkaa siltä kannalta ettei oo kaksinen mies jos pettää naistaan. jos mies ei ois ap:n kanssa nii varmasti ois jonku muun. ihan ku mies ois iha viaton tässä ja naiset tulee ja jotenki lumoo sen äijän ettei toine voi ittelleen mitään?!
suosittelen kyllä ettet jatka juttuu jos tunnet et oot ihastumassa mieheen. nii kaua ku se on pelkkää seksii en nää siinä sun osalta mitää väärää. mies sen sijaan on sika, ja käy sääliks vähän sitä naista. toistaalta mistä me tiedetään mikä on johtanu siihe pettämiseen (tarkotan tällä sitä et mies on yhtä sika joka tapuksessa mut naisen säälipisteet vähenee jos seki on paskamaine ämmä)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:51"]Erosin hiljattain onnettomasta liitostani. Vaikka ero otti koville, nyt vähän myöhemmin olen ollut päätökseen todella tyytyväinen. Yllättäen välit lähenivät varatun miehen kanssa, jolla avio-ongelmia. Ei ole eroamassa. Ollaan nähty paljon, seksiäkin ollut jonkin verran vaikkei aina yhdyntää vaan joskus vain (?) suuseksiä ym.
Mies kuulemma pitää minusta ja viihdytään toistemme kanssa. En ole kysynyt mikä juttu on enkä ole ajatellutkaan. Elän hetkessä. Ainoa ongelma on, että mies on jotenkin epävarma suorituksestaan sängyssä ja miettii riittääkö ja haluanko parempaa. En oikein tajua. Ei tässä kummankaan pakko olisi nähdä. Kysyin että haluaako olla näkemättä, ei.
Oikeastaan en tajua miten olen keskellä tällaista sotkua. Pidän miehestä ja mies minusta mutta silti. Alunperin halusin vain jutella mutta päädymme sänkyyn joka kerta. Saatamme miettiä elokuviin menemistä mutta muuttaa suunnitelmaa viime hetkellä.
Pelkään että alan haaveilla jostain mistä,ei pitäisi. Mies sanoi kerran miettineensä asioita ja haaveilleensa. En kysynyt lisää. Pidän miehestä paljon. Eniten ihan keskustelujen takia. En haluaisi lopettaa keskustelemista, toisaalta myös suhteen lopettaminen jotenkin ahdistaa. Tuntuu että pääni on aivan sekaisin. Olen kait ihastunut mieheen liikaa? En olisi ikinä, koskaan, uskonut että löydän itseni varatun miehen seurasta. En koskaan. Ei olla ihan nuoriakaan enää.
Kenelläkään samanlaista tilannetta tai kokemuksia? Miten asia ratkesi?
[/quote] OTA HUORA MUNA SUUHUN
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:28"]
minkä takia porukka syyttelee ap:tä siitä et viettelee miehen?
yhtä syyllinen se mies on, sanoisin et sehän tässä on se isoin mulkku joka on tehny kaikkei paskamaisimmi??? ei oo ap:n ongelma jos miehellä on perhe. ja ajatelkaa siltä kannalta ettei oo kaksinen mies jos pettää naistaan. jos mies ei ois ap:n kanssa nii varmasti ois jonku muun. ihan ku mies ois iha viaton tässä ja naiset tulee ja jotenki lumoo sen äijän ettei toine voi ittelleen mitään?!
suosittelen kyllä ettet jatka juttuu jos tunnet et oot ihastumassa mieheen. nii kaua ku se on pelkkää seksii en nää siinä sun osalta mitää väärää. mies sen sijaan on sika, ja käy sääliks vähän sitä naista. toistaalta mistä me tiedetään mikä on johtanu siihe pettämiseen (tarkotan tällä sitä et mies on yhtä sika joka tapuksessa mut naisen säälipisteet vähenee jos seki on paskamaine ämmä)
[/quote]
oman miehen pihtasi viimeiset 3,5 vuotta ymmärrän nykyään ihan hyvin että toinen lähtee vieraisiin. Olis itsekin pitänyt aikoja sitten jo lähteä, turhaan kärvistelin pitkään. Että en sillälailla miehekkään toimia osaa moralisoida vaikkei mistään kunnollisesta päästä kyllä ole. Kyllä puoliso pihtaamalla kaivaa itse oman kuoppansa. Näkemykseni tässä on kääntynyt 180 astetta.
ap
Onko miehellä pieniä lapsia? Kuinka mones avioliitto sillä on menossa?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:53"]
Onko miehellä pieniä lapsia? Kuinka mones avioliitto sillä on menossa?
[/quote]
eka avioliitto, lapsia yksi, jo 15v. Ei mennyt ihan nuorena naimisiin.
ap
Mies napsii rusinat pullasta. Sano, ettet halua olla "pelkkä panopuu". Pyydä miestä jättämään vaimonsa. Katotaan mitä mies sanoo.. Näitä "vaimoni ei ymmärrä minua" miehiä on paljon.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:53"]
Mikä tuossa pitäisi ratketa, kuulostat ihan onnelliselta;)
[/quote]
onhan tää ihan hullua touhua jotenkin. Oikeastaan ollaan yhdessä ihmetelty miten homma eteni yhtäkkiä tähän. Paljon on tapahtunut nopeasti. En ole kertaakaan ottanut esille aihetta mihin tämä on menossa, mies on. Siksi vähän pelottavakin kun mies miettii asiaa. Olisin luullut että mies ei miettisi. Ja ehkä pidän miehestä liikaa? Ei tämä ikuisestikaan voi jatkua. Varmaan mitä pidemmälle menee sen vaikeampi lopettaa.. Yhteydenpito on päivittäistä, kymmeniä viestejä useimmiten. Nähdäänkin aina kun vaan mahdollista. Pelkään siis hajottavani itseni tässä kuviossa. Oikeastaan pasmani sekosivat kun mies kertoi alkaneensa haaveilla asioista ja miettineensä asioita. Lisäksi joudun tukemaan miestä, koska hän on epävarma minun tyydyttämisestä. Tuntuu kuin kiusaisin miestä?! Toisaalta mies haluaisi voida jakaa ilonsa kun tavannut minut muttei varattuna pysty. En minäkään oikein, en paljoa kehtaa huudella että panen varattua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:01"]
Mies napsii rusinat pullasta. Sano, ettet halua olla "pelkkä panopuu". Pyydä miestä jättämään vaimonsa. Katotaan mitä mies sanoo.. Näitä "vaimoni ei ymmärrä minua" miehiä on paljon.
[/quote]
mies olisi kiinnostunut hellyydestä ja keskustelemisesta. Minä siitä panemisesta enemmän kuin mies. Toki pidän miehestä, pelottavan paljon. En jotenkin koe että voisin ikinä edes vitsillä heittää mitään vaimon jättämisestä. En halua miehelle ongelmia enkä kyllä itsellenikään. Tuntuu tosin että niitä jo on kun ollaan ihastuttu.
ap
Höpö höpö, nuo miettimiset ja haaveilut ei vielä merkitse yhtään mitään. Höhlät miehet sekoittavat vain höhlien naisten pään tällaisilla haaveiluilla. Mies on miettinyt ja haaveillut - siitä on vielä helvetin pitkä matka siihen, että mies oikeasti eroaisi vaimostaan sinun tähtesi. Joten älä suotta ala kiusata itseäsi alkamalla tulkitsemaan miehen puheisiin yhtään enempää kuin mitä mies kirjaimellisesti sanoo.
Hyvä tilannehan tuo on. Ei jää pieniä erolapsia. Eiköhän siinä jo vaihtelua kaipaa itse kukin kun kohta pari vuosikymmentä on lasta kaitsettu. Jatka vaan, mies on kohta sinun. Älä välitä jeesustelijoista ja alapeukuttajista, joita kohta tässäkin näet.
Hätä ei lue lakia, varattu vaan sattui sopivasti kohdallesi, tavallaan ymmärrän, jopa hyvinkin:)
Mutta miten tuon varjosopan, siis kahden subjektin hölökohtainen probleeman sais päivänpaisteeksi, sinusta kait ratkaisun on lähdettävä ukon suosiottomalla avustuksella.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:09"]
Höpö höpö, nuo miettimiset ja haaveilut ei vielä merkitse yhtään mitään. Höhlät miehet sekoittavat vain höhlien naisten pään tällaisilla haaveiluilla. Mies on miettinyt ja haaveillut - siitä on vielä helvetin pitkä matka siihen, että mies oikeasti eroaisi vaimostaan sinun tähtesi. Joten älä suotta ala kiusata itseäsi alkamalla tulkitsemaan miehen puheisiin yhtään enempää kuin mitä mies kirjaimellisesti sanoo.
[/quote]
Ihan totta. en todellakaan usko että eroaa. Siksi oikeastaan en tajua miksi pitää puhua noita haavejuttuja! Ne vaan sekoittaa molempien päätä. Pidemmän päälle on vaikea pysyä kovin rationaalisena. Tavallaan kiinnostaisi, mikä miehen maali on. Mies tuntuu haluavan suhdetta, jossa tehtäisiin arkisia asioita myös yhdessä, käytäisiin teatterissa, näyttelyissä, syömässä, urheilemassa. Han avoimesti yhdessä. En tajua miksei mies varo. Olen sanonut että joku tuttu voi nähdä, mutta mies pussailee keskellä katua, kävelee käsi kädessä jne. Tuntuu oudolta. Kun mitään vaimoa ei olisikaan. No, viettävät joskus vaimokin kanssa aikaa mutta aika vähän.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:12"]
Onko itselläsi lapsia?
[/quote]
minulla ei ole lapsia.
ap
Kuinka paljon yleensä olette yhteydessä rakastajiinne?