Köyhän pitää jättää jopa ilmaiset pikkupöksyt väliin! Kyllä harmittaa!
Niin.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:00"]Kenellä nyt pikkareita on varaa käytää? Aivan turha ylellisyystuote. Eihän ne edes näy kenellekkään. Parempi olla ilman.
Tai toisaalta... mä voisin kyllä jonkun vanhat ottaa niin pääsisin itsekin vähän kokemaan luksusta. Jos laitan osoitteen niin lähetättekö? Mulla ei kyllä ole varaa maksaa postikuluja. :/
[/quote]
Mulla saattaisi löytyä kaapista muutamat. Kerrohan kokosi. Mielelläni autan jotain hädässä olevaa, voin samalla tuoda ruokakassinkin. :) En siis postita vaan haluan henk.koht. antaa ne sinulle. Missä asut?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:02"]Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua!
[/quote]
Tosikko. ;)
Mulla olisi Lidlistä ostettuja pikkupöksyjä parikin avaamatonta pakkausta, mutta eihän niitä tietysti kukaan käytä, jos ei ole todella äärimmäisen köyhä. Voin silti lähettää ne omalla kustannuksellani, jos kelpaavat. Koko on XXXXXXL.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:02"]Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua!
[/quote]
Tosikko. ;)
[/quote]
Kyllä mä huumoria ymmärrän, mutta tällä ketjullahan ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"]Mulla olisi Lidlistä ostettuja pikkupöksyjä parikin avaamatonta pakkausta, mutta eihän niitä tietysti kukaan käytä, jos ei ole todella äärimmäisen köyhä. Voin silti lähettää ne omalla kustannuksellani, jos kelpaavat. Koko on XXXXXXL.
[/quote]
Olisin erittäin kiitollinen jos millään voisit! Tiesin, että teihin voi luottaa! ♥ Kokokin on juuri sopiva.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:02"]Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua!
[/quote]
Tosikko. ;)
[/quote]
Kyllä mä huumoria ymmärrän, mutta tällä ketjullahan ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
[/quote]
Ei ole olemassa hyvää tai huonoa huumoria. Se on täysin kiinni huumorintajujen yhteensopivuudesta.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:02"]Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua! [/quote] Tosikko. ;) [/quote] Kyllä mä huumoria ymmärrän, mutta tällä ketjullahan ei ole sen kanssa mitään tekemistä. [/quote] Ei ole olemassa hyvää tai huonoa huumoria. Se on täysin kiinni huumorintajujen yhteensopivuudesta.
[/quote] harrastetaanko seuraavaksi vaikka sairaus- tai vammaishuumoria? Ei ole huonoa huumoria...
Ap, onhan sinulla se harley parkinson -rollaattori, mene sillä!
Minulla on sentään kahdet mieheni vanhat alkkarit ja yhdet ihan vanhat (miehen entiset nekin), jotka on niin huonot, että käytän niitä silloin, kun kahdet hyvät on pesussa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:02"]Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua! [/quote] Tosikko. ;) [/quote] Kyllä mä huumoria ymmärrän, mutta tällä ketjullahan ei ole sen kanssa mitään tekemistä. [/quote] Ei ole olemassa hyvää tai huonoa huumoria. Se on täysin kiinni huumorintajujen yhteensopivuudesta.
[/quote] harrastetaanko seuraavaksi vaikka sairaus- tai vammaishuumoria? Ei ole huonoa huumoria...
Ap, onhan sinulla se harley parkinson -rollaattori, mene sillä!
[/quote]
Niinpäs onkin! Hei kiitti kun muistutit. :)
No mä kans saisin viidellä eurolla sukat joltain vanhemmalta mieheltä... vähän niissä on pesunukkaa ja kummassakin kantapäässä ja pottuvarpaiden kohdalla reiät, pari pinttynyttä tahraa ja hieman tunkkaista hajua, mutta muuten ne on tosi siistit ja hyväkuntoiset! Huippulöytö ja paljon ollut jo kyselijöitäkin joten pitäisi heti hakea, mutta rahaa saan lisää vasta kolmen viikon päästä, tili tyhjä. Kyllä harmittaa. :(
Ihanan "aikuista" porukkaa vaihteeks täälläkin. Lapsellista touhua!