Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
221/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelille ja Jannille vai vaan Joelille?

No olisikohan ostanut pelkästään Joelille? 🤔

Tuskinpa, mihinpä nuorehko sinkkumies moista tonttia tarvitsisi? Mutta kun poika ei ole sinkku, voi isäpappa tukea myös pojan suhdetta ostamalla hänelle kunnon merenrantatontin, jotta tämän kumppanikin on tyytyväisempi eikä todennäköisesti niin helposti lähdössä suhteesta, kun asuminen on luksusluokkaa. 

Vierailija
222/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.

Mä en jaksa ymmärtää, että joku vielä luulee, että nämä henkilöt itse haluavat esille iltapäivälehtiin. Nykyajan toimittajat saavat uutisensa "julkkisten" Instagram ja Facebook- tileiltä. Niin kauan kuin ihmiset niitä lukevat ja keskustelua riittää, niitä tehdään. Tämä on toimittajille helppoa rahaa, ei tarvitse kuin linkittää toisten kuvat ja teksti. En kyllä kehtaisi kutsua itseäni edes toimittajaksi. 

Instasta voi tehdä yksityisen. Ei ole sit ip-lehdissä. Kyllä nämä tyrkyt haluavat huomiota, ilmaista mainostahan se vaan on heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on huumoriporukkaa liikkellä, mukavaa lukea tosikkojen juttuja! Näitä lisää! Siis oikeesti nää juntit luulee, että heitä kadehditaan? Kai te oikeasti ymmärrätte, että teille nauretaan, herätys!

Minä en ainakaan naura näille. Nauran niille yhteiskunnan loisille, joilla ei tule ikinä olemaan varaa ostaa edes rivitalo-asuntoa pikkykylästä.

Se on pikkukylä, sulle nauretaan!

Ok trollihan tämä taitaa olla. Tai muuten vaan kehityksestä jäljessä. Vaihtoehtoja on kaksi.

Vierailija
224/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän wannabe-kokkareet sönköttävät toimeentulotukipäätösten keskellä ja puolustavat näitä pellejä. Aika hauskaa, jatkakaa :D

En ole mikään wannabe-kokkare, enkä edes oikea kokkare. Itsekin autan silloin tällöin rahallisesti aikuista lastani. Annan tosin paljon pienempiä asioita, mutta minulla ei olekaan rahaa kuin Hjalliksella. Jos olisi, niin miksen käyttäisi niitä minulle rakkaimpiin ihmisiin? En usko, että Hjallis konkkaan menee tämän talon johdosta, eiköhän hänelle jää yllinkyllin rahaa. ;) Mikä siis on ongelman nimi? Sekö, että hän ei ostanut itselleen tuolla rahalla paria uutta autoa tai tuota taloa itselleen? Tosin sekin olisi teistä väärin. Jos rahaa on, sitä ei missään nimessä saa käyttää! Ei ainakaan mihinkään, minkä av:laiset kokevat turhana.

Aijai, juntti, jatka! :D

Joo-o. Eivät ole yhtään juntit nämä sinun keskustelutaitosi. Eikä ole yhtään junttia haukkua pelleiksi parempiosaisia, jotka suurelta osin mahdollistavat tämän yhteiskunnan pyörimisen ja maksavat sinunkin Kela-tukesi.

Tässäkin junttikommentissa on sen verran virheitä, että äikänope ois voinut aika paljon punakynää käyttää. :D

Vierailija
225/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on huumoriporukkaa liikkellä, mukavaa lukea tosikkojen juttuja! Näitä lisää! Siis oikeesti nää juntit luulee, että heitä kadehditaan? Kai te oikeasti ymmärrätte, että teille nauretaan, herätys!

Minä en ainakaan naura näille. Nauran niille yhteiskunnan loisille, joilla ei tule ikinä olemaan varaa ostaa edes rivitalo-asuntoa pikkykylästä.

Ok trollihan tämä taitaa olla. Tai muuten vaan kehityksestä jäljessä. Vaihtoehtoja on kaksi.

Joo, vähä ku sun ÄO, aika lailla 2. :D Nuija

Vierailija
226/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannikos täällä nyt provoaa vai joku muu fitness "maailmanmestari"? Haluan nähdä lisää tämän separin heikkoa suomen kieltä!

Vierailija
227/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ois jolleparalla asiaa pillun päälle ilman isin lompsaa. Janni taas kertoi kuinka tosi vaikeaa kaikki rakentaminen ja valitseminen on. Noh, onhan se. Onneksi 840k ilmasta löysää auttaa. Unohti mainita tämän.

Vuokratontille rakentavat. Maksoivat Helsingin kolmiosta kaksi vuotta sitten n.900.000, möivät sen miljoonalla keväällä eli tienasivat 100.000 euroa.

Vierailija
228/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän wannabe-kokkareet sönköttävät toimeentulotukipäätösten keskellä ja puolustavat näitä pellejä. Aika hauskaa, jatkakaa :D

En ole mikään wannabe-kokkare, enkä edes oikea kokkare. Itsekin autan silloin tällöin rahallisesti aikuista lastani. Annan tosin paljon pienempiä asioita, mutta minulla ei olekaan rahaa kuin Hjalliksella. Jos olisi, niin miksen käyttäisi niitä minulle rakkaimpiin ihmisiin? En usko, että Hjallis konkkaan menee tämän talon johdosta, eiköhän hänelle jää yllinkyllin rahaa. ;) Mikä siis on ongelman nimi? Sekö, että hän ei ostanut itselleen tuolla rahalla paria uutta autoa tai tuota taloa itselleen? Tosin sekin olisi teistä väärin. Jos rahaa on, sitä ei missään nimessä saa käyttää! Ei ainakaan mihinkään, minkä av:laiset kokevat turhana.

Joo-o. Eivät ole yhtään juntit nämä sinun keskustelutaitosi. Eikä ole yhtään junttia haukkua pelleiksi parempiosaisia, jotka suurelta osin mahdollistavat tämän yhteiskunnan pyörimisen ja maksavat sinunkin Kela-tukesi.

Tässäkin junttikommentissa on sen verran virheitä, että äikänope ois voinut aika paljon punakynää käyttää. :D

Niimpä. Ajatella, että joku ei kirjoita internetissä, niinkuin kirjoittaisi äidinkielen esitelmää.

Vierailija
229/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.

Mä en jaksa ymmärtää, että joku vielä luulee, että nämä henkilöt itse haluavat esille iltapäivälehtiin. Nykyajan toimittajat saavat uutisensa "julkkisten" Instagram ja Facebook- tileiltä. Niin kauan kuin ihmiset niitä lukevat ja keskustelua riittää, niitä tehdään. Tämä on toimittajille helppoa rahaa, ei tarvitse kuin linkittää toisten kuvat ja teksti. En kyllä kehtaisi kutsua itseäni edes toimittajaksi. 

Instasta voi tehdä yksityisen. Ei ole sit ip-lehdissä. Kyllä nämä tyrkyt haluavat huomiota, ilmaista mainostahan se vaan on heille.

Tottakai, ne tienaa sillä.

Oletko sinä ihan typerä? Olethan sinä.

Ne osaa käyttää hyväkseen kaltaisiasi ääliöitä ja mainostajat pulittaa niitten tileille rahaa kun te niitä kyttäätte.

Etkö tuota tiennyt, tyhmä?

Vierailija
230/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hjallis maksaa tuosta vielä lahjaveron niin pitääkö lahjaverostakin maksaa lahjavero?

Vierailija
231/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juu. :D

Vierailija
232/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ostaisi? Ei Hjallis enää tuosta nuorru, ja tietää kyllä ettei lähtiessään saa mitään mukaansa. Mielellään sitä kai vanhempi lapsensa elämänlaatua parantaa niiltä osin mitä mahdollista.

Vierailija
233/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Ajatella, että joku ei kirjoita internetissä, niinkuin kirjoittaisi äidinkielen esitelmää.

Niin tai sitte sä oot vaa tyhmä, jota pitääkin vähän kouluttaa. Se on muuten NIINPÄ.

Vierailija
234/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, voi saakeli se kirjoitetaan niinpä.

Lapsikin tuon tietää, sinä et. Tollo!

Vierailija
235/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juu. :D

Onhan se tänäänkin monessa viestissä todistettu, niiMpä! 

Vierailija
236/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen kateutta Harkimoita kohtaan. Mutta osaan pitää kateuteni ja mölyt mahassa vaikka vituttaa kuin pientä oravaa.

Ei kannata kadehtia

1. Isä-Hjallis on naurun aihe ympäri Suomen maata, mm. Afrikan seikkaiut ja Jokereiden bulvaanitoimet säälittävät.

2. Janni on yleinen naurunaihe, lisätietoa lätkäpiireistä

3. Joel on varmaan ihan symppis

1) Keskivertoa tyhmempi ihminen löytää kyllä naureskelun aiheen. 

2) Suomalaisia ei kiinnosta mille lätkäpiiri nauraa, riittää että voitetaan Ruotsi. Jannin kanssa oli ilo tehdä aikoinaan töitä. Arvostukseni häntä kohtaan ei ole vuosien saatossa laskenut. 

3) Joel vaikuttaa isän ja puolisonsa kaltaiselta fiksulta ja symppikseltä kaverilta. On varmasti tätä.

Vierailija
237/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelille ja Jannille vai vaan Joelille?

No olisikohan ostanut pelkästään Joelille? 🤔

Tuskinpa, mihinpä nuorehko sinkkumies moista tonttia tarvitsisi? Mutta kun poika ei ole sinkku, voi isäpappa tukea myös pojan suhdetta ostamalla hänelle kunnon merenrantatontin, jotta tämän kumppanikin on tyytyväisempi eikä todennäköisesti niin helposti lähdössä suhteesta, kun asuminen on luksusluokkaa. 

Semmoiset katkeruudet sieltä sitten.

Lujille ottaa Jannin ja Joelin onni.

Vierailija
238/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitte sä oot vaa tyhmä, jota pitääkin vähän kouluttaa. Se on muuten NIINPÄ.

Kun loppuu argumentit, niin tarraudutaan toisen kirjoitustyyliin. Mutta ymmärtäähän sen. Aiheesta ei voida puhua, kun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka tasan ymmärrät mistä puhun. Kyllä tiedän sen olevan niinpä, mutta en koskaan livenäkään sano niinpä vaan niimpä.

Vierailija
239/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Janni pyöräyttää yhden muksun omaksi taloudelliseksi turvakseen. Vaikka tulisi ero, muksulla tienaa hyvät elatusrahat.

Vierailija
240/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Hjallis maksaa tuosta vielä lahjaveron niin pitääkö lahjaverostakin maksaa lahjavero?

Ainakin Seiskan mukaan tontin omistaa Harry Harkimo. Eli hänen omistamalleen tontille rakentavat. Tontti- ja kiinteistökaupat ovat julkisia, omistajat näkyvät rekisterissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä