Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jotenkin symppispari! Jotenkin käsittämättömän jalat maassa tyyppejä kumpikin, vaikka etenkin Joel syntynyt melko hyviin olosuhteisiin.
Ihmetyttää aina kuinka näissä keskusteluissa dissataan Jannia ja kuittaillaan, että on rahan perässä. Janni kun taitaa tienata enemmän kuin Joel.
Janni on kaukana symppiksestä... lukekaa noita haastatteluja. Todella ylpeä, pisteliäs eikä välitä pätkääkään et loukkaa toista sanomisillaan
"Mä sanon suoraan"Selvästi Joel on enemmän rakastunut ja sietää siksi enemmän. Kertoo että on oppinut "suodattamaan" noita toisen töksäyttelyjä.
Jannihan otti tosi raskaasti sen lätkärakkaan hylkäämisen, joten johtuuko siitä, vai onko vaan hänen luonteensa. Mutta kovaa haluaa esittää kaikin tavoin.
Ei ole symppistä nähnytkään
Joo, lätkähän on naurettava marginaalilaji! Sitä ei mammat ja suomijuntit ymmärrä. Mutta Korpikoskihan antoi monoa tälle "sympaattiselle" tyypille varmasti ihan syystä!
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että jokainen purjehtii ensin vaikka yksin maailmanympäri ja tulee sitten sen jälkeen palstalle arvostelmaan Hjallista ja sitä mitä hän omilla rahoilla tekee.
Toki Hjallis on itse paljon tehnyt mutta lähtökohdat hyvät, äiti varakasta sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole Joelille vaan hommattu. Janni tuskin saa erossa mitään.
Harvemmin ihmiset menevät naimisiin sen vuoksi että voivat erota.
Eiväthän he edes ole naimisissa. Ja erot ovat noissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Luuletko ettei Hjallis ole siihen varautunut? Luuletko että hän lahjoittaisi noin kalliin tontin varmistamatta, että se myös pysyy hänen pojallaan tilanteessa kuin tilanteessa?
Tonttia ei ole lahjoitettu kenellekään, se on edelleen Hjalliksen.
Eli Janni ei ole saanut yhtään mitään.
Paitsi miehen ja kivan talon kivalla tontilla. Janni ei ole typerys, sinä olet, Janni osaa taatusti hoitaa asiansa , olkaa huoleti.
Hoitakaa te omat juttunne niin, ettei tarvitse kadehtia muita ja vatvoa heidän asioitaan.
Siinä on teille tekemistä riittämiin.Mies ja talo lähtee Jannilta hetkessä, kun ero tulee. Ja tuleehan se.
Katkera akka siellä!
😂
Ei vaan realisti. Minulla ei ole katkeruuteen mitään syytä. 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän he edes ole naimisissa. Ja erot ovat noissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Luuletko ettei Hjallis ole siihen varautunut? Luuletko että hän lahjoittaisi noin kalliin tontin varmistamatta, että se myös pysyy hänen pojallaan tilanteessa kuin tilanteessa?
Tonttia ei ole lahjoitettu kenellekään, se on edelleen Hjalliksen.
Eli Janni ei ole saanut yhtään mitään.
Paitsi miehen ja kivan talon kivalla tontilla. Janni ei ole typerys, sinä olet, Janni osaa taatusti hoitaa asiansa , olkaa huoleti.
Hoitakaa te omat juttunne niin, ettei tarvitse kadehtia muita ja vatvoa heidän asioitaan.
Siinä on teille tekemistä riittämiin.Ja Leenan geenit. Hyvällä tuurilla tulee pitkäsääristä mallityttöä ja -poikaa jälkikasvuksi.
No joopa, yhtä paljon on Hjalliksen ulkonäkögeenejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"noissa piireissä"?
Kerrotko tarkemmin missä piireissä erotaan ja missä ei?
Rikkaissa julkkispiireissä. Ei nuo Hjalliksen omatkaan suhteet ole kovin kestäviä olleet, joten tietää asian paremmin kuin hyvin.
Mene ihmeessä sitten Harkimoiden häihin kuokkimaan. Kun muut heittää kirkon edessä riisiä, niin sinä voit ripotella sitä katkeraa kalkkia.
Oletpa typerä.
Luuletko todella, ettei Hjallis ota eromahdollisuutta huomioon? JOS Joel ja Janni menevät naimisiin, niin luuletko ettei avioehtoa tule?
Minulla ei ole ollut tapana luulla mitään, se on luulotautisten hommaa. Puhun siitä mistä tiedän, muuten pidän turpani kiinni enkä arvaile ja jossittele mitään. Samaa suosittelen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jotenkin symppispari! Jotenkin käsittämättömän jalat maassa tyyppejä kumpikin, vaikka etenkin Joel syntynyt melko hyviin olosuhteisiin.
Ihmetyttää aina kuinka näissä keskusteluissa dissataan Jannia ja kuittaillaan, että on rahan perässä. Janni kun taitaa tienata enemmän kuin Joel.
Janni on kaukana symppiksestä... lukekaa noita haastatteluja. Todella ylpeä, pisteliäs eikä välitä pätkääkään et loukkaa toista sanomisillaan
"Mä sanon suoraan"Selvästi Joel on enemmän rakastunut ja sietää siksi enemmän. Kertoo että on oppinut "suodattamaan" noita toisen töksäyttelyjä.
Jannihan otti tosi raskaasti sen lätkärakkaan hylkäämisen, joten johtuuko siitä, vai onko vaan hänen luonteensa. Mutta kovaa haluaa esittää kaikin tavoin.
Joo, lätkähän on naurettava marginaalilaji! Sitä ei mammat ja suomijuntit ymmärrä. Mutta Korpikoskihan antoi monoa tälle "sympaattiselle" tyypille varmasti ihan syystä!
Janni, eiköhän pitäis mennä alapeukkujen sijasta laittamaan Suomen taloutta kuntoon, vaikka eihän teillä siellä Kouvolassa ehkä opetettu! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että jokainen purjehtii ensin vaikka yksin maailmanympäri ja tulee sitten sen jälkeen palstalle arvostelmaan Hjallista ja sitä mitä hän omilla rahoilla tekee.
Toki Hjallis on itse paljon tehnyt mutta lähtökohdat hyvät, äiti varakasta sukua.
Kyllä, Myös Hjalliksen äiti on hyvä veronmaksaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"noissa piireissä"?
Rikkaissa julkkispiireissä. Ei nuo Hjalliksen omatkaan suhteet ole kovin kestäviä olleet, joten tietää asian paremmin kuin hyvin.
Mene ihmeessä sitten Harkimoiden häihin kuokkimaan. Kun muut heittää kirkon edessä riisiä, niin sinä voit ripotella sitä katkeraa kalkkia.
Oletpa typerä.
Luuletko todella, ettei Hjallis ota eromahdollisuutta huomioon? JOS Joel ja Janni menevät naimisiin, niin luuletko ettei avioehtoa tule?Minulla ei ole ollut tapana luulla mitään, se on luulotautisten hommaa. Puhun siitä mistä tiedän, muuten pidän turpani kiinni enkä arvaile ja jossittele mitään. Samaa suosittelen sinulle.
Ja mitähän sinä tästäkin asiasta luulet tietäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.
Itsehän vastasit omaan kritiikkiisi. Nykyään iltalehdet kopioivat suoraan julkkisten somepäivitykset "uutisiksi", eli julkkikset eivät enää anna haastatteluja ja ole itse tyrkyllä. Riittää että laittaa tyyliin selfien instagramiin niin siitäkin revitään uutisia. Ei siinä julkkikset kauheasti voi asialle mitään, ellei sitten jätä somea kokonaan.
Itse en ole klikannut auki yhtäkään heistä kertovaa uutista, mutta ihan otsikkotasolla näitä näkee harva se päivä, jos selaa uutisia. Ei ole kiinnostanut niin paljoa tietää, mikä oli milloinkin joku hassunhauska sutkaus tai kepponen , jonka pariskunta teki toisilleen, tai milloin nyt mitäkin on uutisoitu. Otsikoiden perusteella on tullut heistä sellainen "muka-hauska vekkuli" -fiilis.
- eri
Tottakai seuraavat myös sitä ketkä synnyttävät somekeskustelua. Esim. jokainen iltissomesivuilla postattu " Ei voi vähempää kiinnostaa nää tyypit"-kommentti nostaa jutun näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.
Itsehän vastasit omaan kritiikkiisi. Nykyään iltalehdet kopioivat suoraan julkkisten somepäivitykset "uutisiksi", eli julkkikset eivät enää anna haastatteluja ja ole itse tyrkyllä. Riittää että laittaa tyyliin selfien instagramiin niin siitäkin revitään uutisia. Ei siinä julkkikset kauheasti voi asialle mitään, ellei sitten jätä somea kokonaan.
Itse en ole klikannut auki yhtäkään heistä kertovaa uutista, mutta ihan otsikkotasolla näitä näkee harva se päivä, jos selaa uutisia. Ei ole kiinnostanut niin paljoa tietää, mikä oli milloinkin joku hassunhauska sutkaus tai kepponen , jonka pariskunta teki toisilleen, tai milloin nyt mitäkin on uutisoitu. Otsikoiden perusteella on tullut heistä sellainen "muka-hauska vekkuli" -fiilis.
- eri
Tottakai seuraavat myös sitä ketkä synnyttävät somekeskustelua. Esim. jokainen iltissomesivuilla postattu " Ei voi vähempää kiinnostaa nää tyypit"-kommentti nostaa jutun näkyvyyttä.
Mä luulen, että isoa osaa ei kiinnostakaan? Toisessa vaakakupissa taa kolmisormeiset kouvolalaiset. ;)
Janni ei tekee "määmatkoja" häämatkojen sijaan
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0839a051-2f2b-4b51-92f9-ecc390…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, te syyllistätte naista joka rakasti ja jonka seurustelukumppani osoittautui huorukkapukiksi.
Hienoa!
Nainen on siis edelleen naiselle kateuksissaan susi.
Janni on nätti ja nyt on saamassa upean kodin upeisiin maisemiin. Jolle on ilmiselvästi rakastanut ja varmastikin Jannikin. Jos ei olisi hänen ei tarvitsisi Jollen kanssa olla, tienaa itse toimeentulonsa ja varmasti löytäisi seuraa muualta jos niin haluaisi.
Sairasta kateellista kiusaajasakkia täällä.
Mitäpä jos tekisitte omalle elämällenne jotain, ei tarvitsisi nättiä Jannia kadehtia.
Minä ymmärrän nuo Janin lapsipuheet.
Oli varmasti haaveita ja tuli raaasti jätetyksi, mies huorrasi muualla.
Kyllä usko parisuhteeseen ja miehen vastuunkantoon varmasti ollut koetuksella.
Jolle on ollut suorasanaisuudesta tietoinen, ja kosi, joten tarvitseeko teidän asiaa vatvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"noissa piireissä"?
Oletpa typerä.
Luuletko todella, ettei Hjallis ota eromahdollisuutta huomioon? JOS Joel ja Janni menevät naimisiin, niin luuletko ettei avioehtoa tule?Minulla ei ole ollut tapana luulla mitään, se on luulotautisten hommaa. Puhun siitä mistä tiedän, muuten pidän turpani kiinni enkä arvaile ja jossittele mitään. Samaa suosittelen sinulle.
Ja mitähän sinä tästäkin asiasta luulet tietäväsi?
Ja sehän sinua juuri vituttaakin kun et tiedä mitä minä tiedän. Liity meihin rikkaisiin niin pääset seurapiireihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tämä esitetään verottajalle?
Mitä tekemistä verottajalla on asian kanssa? Hjallis on ostanut tontin, J&J rakentavat sille talon, maksavat ehkä nimellistä tonttivuokraa. Aika moni muukin on rakentanut vuokratontille.
Juuri näin, ja vaikka olisi lahjoittanut tontin, niin tuskinpa sen verotusarvo on tuo mitä palstalla vouhkataan.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän wannabe-kokkareet sönköttävät toimeentulotukipäätösten keskellä ja puolustavat näitä pellejä. Aika hauskaa, jatkakaa :D
En ole mikään wannabe-kokkare, enkä edes oikea kokkare. Itsekin autan silloin tällöin rahallisesti aikuista lastani. Annan tosin paljon pienempiä asioita, mutta minulla ei olekaan rahaa kuin Hjalliksella. Jos olisi, niin miksen käyttäisi niitä minulle rakkaimpiin ihmisiin? En usko, että Hjallis konkkaan menee tämän talon johdosta, eiköhän hänelle jää yllinkyllin rahaa. ;) Mikä siis on ongelman nimi? Sekö, että hän ei ostanut itselleen tuolla rahalla paria uutta autoa tai tuota taloa itselleen? Tosin sekin olisi teistä väärin. Jos rahaa on, sitä ei missään nimessä saa käyttää! Ei ainakaan mihinkään, minkä av:laiset kokevat turhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, te syyllistätte naista joka rakasti ja jonka seurustelukumppani osoittautui huorukkapukiksi.
Hienoa!
Nainen on siis edelleen naiselle kateuksissaan susi.
Janni on nätti ja nyt on saamassa upean kodin upeisiin maisemiin. Jolle on ilmiselvästi rakastanut ja varmastikin Jannikin. Jos ei olisi hänen ei tarvitsisi Jollen kanssa olla, tienaa itse toimeentulonsa ja varmasti löytäisi seuraa muualta jos niin haluaisi.
Sairasta kateellista kiusaajasakkia täällä.
Mitäpä jos tekisitte omalle elämällenne jotain, ei tarvitsisi nättiä Jannia kadehtia.
Minä ymmärrän nuo Janin lapsipuheet.
Oli varmasti haaveita ja tuli raaasti jätetyksi, mies huorrasi muualla.
Kyllä usko parisuhteeseen ja miehen vastuunkantoon varmasti ollut koetuksella.
Jolle on ollut suorasanaisuudesta tietoinen, ja kosi, joten tarvitseeko teidän asiaa vatvoa?
Kerron sulle ihan yhden jutun: ei kiinnosta ja kerro Jannalle terkkuja! Te olette aika koomista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän wannabe-kokkareet sönköttävät toimeentulotukipäätösten keskellä ja puolustavat näitä pellejä. Aika hauskaa, jatkakaa :D
En ole mikään wannabe-kokkare, enkä edes oikea kokkare. Itsekin autan silloin tällöin rahallisesti aikuista lastani. Annan tosin paljon pienempiä asioita, mutta minulla ei olekaan rahaa kuin Hjalliksella. Jos olisi, niin miksen käyttäisi niitä minulle rakkaimpiin ihmisiin? En usko, että Hjallis konkkaan menee tämän talon johdosta, eiköhän hänelle jää yllinkyllin rahaa. ;) Mikä siis on ongelman nimi? Sekö, että hän ei ostanut itselleen tuolla rahalla paria uutta autoa tai tuota taloa itselleen? Tosin sekin olisi teistä väärin. Jos rahaa on, sitä ei missään nimessä saa käyttää! Ei ainakaan mihinkään, minkä av:laiset kokevat turhana.
Aijai, juntti, jatka! :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa ymmärtää, että joku vielä luulee, että nämä henkilöt itse haluavat esille iltapäivälehtiin. Nykyajan toimittajat saavat uutisensa "julkkisten" Instagram ja Facebook- tileiltä. Niin kauan kuin ihmiset niitä lukevat ja keskustelua riittää, niitä tehdään. Tämä on toimittajille helppoa rahaa, ei tarvitse kuin linkittää toisten kuvat ja teksti. En kyllä kehtaisi kutsua itseäni edes toimittajaksi.
Täällähän on huumoriporukkaa liikkellä, mukavaa lukea tosikkojen juttuja! Näitä lisää! Siis oikeesti nää juntit luulee, että heitä kadehditaan? Kai te oikeasti ymmärrätte, että teille nauretaan, herätys!
Ja Leenan geenit. Hyvällä tuurilla tulee pitkäsääristä mallityttöä ja -poikaa jälkikasvuksi.