Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te tori.fi myyjät ette vastaa viesteihin?

Vierailija
19.09.2021 |

Ymmärrän ettei mihinkään hörhöviesteihin tai naurettaviin tarjouksiin kannata vastata, mutta miksi ette vastaa asiallisiin viesteihin? Näen että viesti on luettu.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää ostajatkin viesteineen. Viimeisin tiedusteli maksutietoja, oletin että on ostoaikeissa. Tämän jälkeen ei mitään, ei maksua eikä jatkoviestejä. Ei tee näiden idioottiostajien jälkeen mieli turhaan ylipalvella muitakaan keskustelijoita.

Vierailija
62/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetty tavara ei ole euroakaan arvokkaampi kuin se hinta jolla joku on sen valmis ostamaan ihan riippumatta siitä minkä arvoiseksi myyjä sen kuvittelee.

Höpö höpö. Tavaran markkina-arvo on se minkä ostaja suostuu siitä maksamaan ja millä myyjä myymään. Ei se mitä joku onnen onkija siitä ehdottelee nimettömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No omasta mielestäni aika hölmöä maksaa heti kysymättä ilmoituksessa oleva hinta, sillä oman kokemuksen perusteella niissä on yleensä tasan puolet liikaa. Ainakin omalle kohdalle on sattunut aina ne myyjät, joille sopii vähän alhaisempikin tarjous. Ihan kiva tietysti myyjän kannalta, jos niitäkin ihmisiä löytyy, jotka lyövät heti täyden hinnan tiskiin.

Olen aina kuvitellut, että tori.fi on vapaatyylinen kauppapaikka, jossa saa tarjota, tinkiä ja sovitella sopivaa hintaa kirppistyyliin. En tiennyt, että joku voisi vetää siitä herneen nenään.

Minä myyn lapsen luistimia. Käyttämättömät ja hyvät, hinta on vitosen. Vaihtoehtona on viedä roskiin, mutta pikkasen säälittää viedä käyttämätöntä, niin kokeilin toria. En minä todellakaan viitsi alkaa mittailemaan tai postittelemaan saatikka tinkimään. 

Aika kauan saat todennäköisesti myydä luistimia ilman sisämittaa, jos kyse on lasten luistimista. Kokonumero kun ei kerro mitään luistimen tai vaikkapa monon todellisesta mitasta. Joku voi tuurilla käydä noutamassa vitosella, mutta en ainakaan itse maksaisi 10,90e postitettuna yllätysluistimista.

Vierailija
64/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytetty tavara ei ole euroakaan arvokkaampi kuin se hinta jolla joku on sen valmis ostamaan ihan riippumatta siitä minkä arvoiseksi myyjä sen kuvittelee.

Höpö höpö. Tavaran markkina-arvo on se minkä ostaja suostuu siitä maksamaan ja millä myyjä myymään. Ei se mitä joku onnen onkija siitä ehdottelee nimettömästi.

Näinpä. Ja jos on oikein kuspäinen tinkijä, niin en tahallanikaan myy. Annan vaikka hyväntekeväisyyteen mieluummin.

Vierailija
65/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Tori tilin kautta ( Si...? nimi hirviö jota en nyt muista ) yhteyden pito on tyhmä !

Jos ei myyjä oo laittanut ilmoitukseensa puhelinnumeroaan, vaan se linkki ainoastaan, niin sitä kautta varsinkaan eivät myyjät ikinä vastaa !!!

On useampikin ostos jäänyt tekemättä, kun myyjä ei vastaa !

Joten MYYJÄT KATTOKAA NIITÄ LINKKI VIESTIÄ ❗

JA LAITTAKAA kännykkä numeronne ( ellei se oo salainen)

En laita enää sen jälkeen kun yksi innokas ostaja selvitti numeron perusteella osoitteen ja pamahti oven taakse viikonloppuaamuna kyselemään onko pyörä vielä myytävänä.

Meillä käynyt vähän vastaavasti. Oli aikana, jolloin viestit meni sähköpostiin ja sitä kautta viestiteltiin. Minulla oli sähköposti etunimi.sukunimi tyylillä.

Annoimme muuton tieltä kirjahyllyä ja sohvapöytää pois. Joku oli kiinnostunut pelkästä hyllystä. Sanoin, että muuton tieltä pitää kummankin lähteä yhdessä, ei ole aikaa sopia monia eri noutoja. Ja ne menivätkin ilmaiseksi yhdessä.

Muuttoaamuna kuitenkin tulee puhelimeen viestiä, että olisivat nyt tulossa hakemaan kirjahyllyä.. olivat sähköpostissa olevan nimeni perusteella selvittäneet puhelinnumeroni ja osoitteeni. Aika karmiva tapaus, onneksi muutettiin eri kaupunkiin ja numero meni heti salaiseksi!

Vierailija
66/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa Artekin ruokapöytäsettiä. Näin sen Torissa ja pistin myyjälle viestiä. Hän lukee sen samana päivänä ja ajattelin odottaa, josko hänellä olisi ollut kiire sillä hetkellä kun luki sen. Noh, muutamaan päivän päästä menen katsomaan, niin ei mitään vastausta vieläkään. Aloin sitten etsimään muualta ja parin viikon päästä sattumalta löysinkin samanlaisen muualta kun Torista ja kävin ostamassa. Sitten! Pari viikkoa tämän jälkeen myyjä oli vastannut, että nyt onnistuisi.... Vastasin vain, että kiitos mutta sain jo hommattua muualta. :D

Ei siinä, jos on sopinut jonkun toisen myyjän kanssa jo, ja sen kanssa tuli sitten ongelmia ja sitä varten kauppasi sitä sitten minulle. Mutta olisi voinut kohteliaasti vastata edes, että on tullut kyselyä muualta. Kiva, että tulee vaan kuukauden päästä tollee noin vaan vastaamaan, että nyt onnistuisi. 😅

Vierailija
67/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Tori tilin kautta ( Si...? nimi hirviö jota en nyt muista ) yhteyden pito on tyhmä !

Jos ei myyjä oo laittanut ilmoitukseensa puhelinnumeroaan, vaan se linkki ainoastaan, niin sitä kautta varsinkaan eivät myyjät ikinä vastaa !!!

Ei. En halua tekstiviestejä enkä varsinkaan puheluita tuntemattomilta. Torissa on oikein pätevä viestisysteemi, joka toimii oikein hyvin, kun osaa käyttää.

Monesti on jäänyt tuote ostamatta, kun toriviesteihin ei vastata tarpeeksi nopeasti.

Esim. Olet käymässä vieraalla paikkakunnalla ja haluat ohimennen ostaa jotain ja puhelinnumeroa ei ole.

Vierailija
68/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta että olisin jotenkin epätoivoinen ja hukkumassa kamoihini ja heti myymässä, kun joku ehdottelee 5 €:n hintaa kunnoltaan loistavasta 20 €:n tavarasta, niin ehei. Kai minä nyt itse tiedän, että myytyä se tulee. Aina löytyy oikea ostaja oikealle tuotteelle.

Mistä tiedät että nurkissasi pyörivä romu on tasan "20€ arvoinen"?

Onko siinä hintalappu vai virallisen tavarantarkastajan lausunto asiasta.

Käytetty tavara ei ole euroakaan halvempi, millä myyjä suostuu siitä luopumaan

Vierailija
69/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. En halua tekstiviestejä enkä varsinkaan puheluita tuntemattomilta. Torissa on oikein pätevä viestisysteemi, joka toimii oikein hyvin, kun osaa käyttää.

Monesti on jäänyt tuote ostamatta, kun toriviesteihin ei vastata tarpeeksi nopeasti.

Esim. Olet käymässä vieraalla paikkakunnalla ja haluat ohimennen ostaa jotain ja puhelinnumeroa ei ole.

Minulle ainakin tulee puhelimessa olevaan Tori-appiin viestistä merkki, jonka näkee ja kuulee. Voi heti katsoa, mitä asiaa. Sen sijaan se, että kirjautuu sinne joskus tietokoneella, on paljon hitaampaa. Tässä varmaan syy vastaamisen nopeuseroihin.

Toisaalta: ei voi olettaa, että myyjäkään on joka hetki kotosalla valmiina tavaransa kanssa. Minullakin oli myynti-ilmoituksessa nouto ja joku ostaja viestitti, että olenko paikalla HETI-NYT, kun ajaa autollaan vierestä. No enpä ollut, olin mökillä.

Vierailija
70/70 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuntemattomalta tällainen viesti Torissa:

- 8€?

Mitä tuohon voi vastata? Ei mitään perusteluita, että miksi pitäisi (tinki tod.näk.) myydä tuohon hintaan, kun oli noin laiska, ettei edes jaksanut kirjoittaa.