yölinjalla. haluaako joku kysyä jotain?
?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:41"]
[/quote] No jotenkin toivoisi että sukulaiset edes tuntisivat myötätuntoa eivätkä soittaisi suutaan ja arvostelisi. Olen kaikkea noista kyllä, enkä ole terve. [/quote] Kukapa kissan hännännostaisi jollei kissa itse. Surkuttelu vie sinut vain syvemmälle. Ap
[/quote] No enpä minä oikeastaan surkuttele. Nyt vain vituttaa kun av:lla on haukuttu taas oikein olan takaa. Olenhan minä tottunut elämässä toki jo siihen ettei kukaan kaipaa seuraani eikä halua kaveria, mutta että av:llakaan ei uskalla enää kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:46"]Mistä aiheesta haluaisit kyssärin, elämä on niin täynnä
[/quote]
Voikukan kukinnan kestosta ja teräksen oxidoinnista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:41"]
[/quote] No jotenkin toivoisi että sukulaiset edes tuntisivat myötätuntoa eivätkä soittaisi suutaan ja arvostelisi. Olen kaikkea noista kyllä, enkä ole terve. [/quote] Kukapa kissan hännännostaisi jollei kissa itse. Surkuttelu vie sinut vain syvemmälle. Ap
[/quote] No enpä minä oikeastaan surkuttele. Nyt vain vituttaa kun av:lla on haukuttu taas oikein olan takaa. Olenhan minä tottunut elämässä toki jo siihen ettei kukaan kaipaa seuraani eikä halua kaveria, mutta että av:llakaan ei uskalla enää kirjoittaa.
[/quote]
Olen jo tottunut ettei KUKAAN kaipaa... jos tämä ei ole surkuttelua niin mikä.. mene terapiaan.
Ap
Kukapa kissan hännännostaisi jollei kissa itse. Surkuttelu vie sinut vain syvemmälle.
Onko tää niinkun joku parodia pekka saurin empatiakyvystä?
Saanko kysyä...oikeesti et oo niin perusmamma vaan...olet mies n45, korkeakoulutus, mustaksi värjätyt hiukset, bändipaita?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:50"]
Kukapa kissan hännännostaisi jollei kissa itse. Surkuttelu vie sinut vain syvemmälle.
Onko tää niinkun joku parodia pekka saurin empatiakyvystä?
Ei.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:51"]Saanko kysyä...oikeesti et oo niin perusmamma vaan...olet mies n45, korkeakoulutus, mustaksi värjätyt hiukset, bändipaita?
[/quote]
Ei.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:53"]No kerro sit niistä kukista,
[/quote]
En tiedä kukista mitään. Luin lehdestä että voikukka kukkii uudestaan näin syksyllä kun on niin lämmintä.
Ap
Minkäslainen neitonen se siel huhuileepi ja vastailee yleensäkin ? :b
Kuules ap, en minä tiedä miten minä tämän sanoisin, mutta jos sinut olisi yli 40 vuotta jätetty ulkopuolelle, niin etköhän sinäkin sanoisi että olet tottunut. Se ei ole surkuttelua, se on toteamus, että jotain sellaista ihmisessä varmaankin on ettei kukaan ole hänen seurastaan kiinnostunut, koska se kaveruus loppuu aina lyhyeen.
Vai että ihan voikukkia siellä päin on :O
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:58"]Minkäslainen neitonen se siel huhuileepi ja vastailee yleensäkin ? :b
[/quote]
Hah. Im back.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:05"]Kuules ap, en minä tiedä miten minä tämän sanoisin, mutta jos sinut olisi yli 40 vuotta jätetty ulkopuolelle, niin etköhän sinäkin sanoisi että olet tottunut. Se ei ole surkuttelua, se on toteamus, että jotain sellaista ihmisessä varmaankin on ettei kukaan ole hänen seurastaan kiinnostunut, koska se kaveruus loppuu aina lyhyeen.
Vai että ihan voikukkia siellä päin on :O
[/quote]
Luulisi että noin pitkällä ajalla olisit jo itsekin hakenut ratkaisuja tilanteeseesi mutta surkuttelija olet.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:21"]Oletko sauli?
[/quote]
En. Muahahaaaa.
Ap
Mistä aiheesta haluaisit kyssärin, elämä on niin täynnä