yölinjalla. haluaako joku kysyä jotain?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:13"]Oletko Pekka sauri?
[/quote]
En vaan ap-se varma hampuusi
Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni.
Kumpi teistä on varmempi, ob vai ap?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni.
[/quote]
Hanki sosiaalinen harrastus. Ota yhteyttä sukulaisiisi. Vanhoihin koulukavereihin. Tutustu työkavereihisi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:16"]Kumpi teistä on varmempi, ob vai ap?
[/quote]
Minä. Achtung och ohne binde.
Ap
Tulin petetyksi, miten pääsen siitä kusipäästä yli, itkettää vaan ja skumppaa kuluu.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:19"]Tulin petetyksi, miten pääsen siitä kusipäästä yli, itkettää vaan ja skumppaa kuluu.
[/quote]
Juo skumppaa ja itke. Noin puolen vuoden päästä helpottaa. Sitä odotellessa hommaa laastari. Joku komea, vähän simppeli.
Ap
Kiitos. Tää edellinenkin oli komea ja simppeli :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni. [/quote] Hanki sosiaalinen harrastus. Ota yhteyttä sukulaisiisi. Vanhoihin koulukavereihin. Tutustu työkavereihisi. Ap
[/quote] Tätähän ei kukaan usko, mutta ei ole varaa/voimia harrastaa, sukulaiset ovat ns. parempia ihmisiä ja ahdistavia eivätkä tunne myötätuntoa, ei ole vanhoja koulukavereita, eikä työkavereita.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:23"]Kiitos. Tää edellinenkin oli komea ja simppeli :D
[/quote]
Siitä pääsee yli. Tiedän kokemuksesta. Opettele tuntemaan itsesi. Käy treffeillä ja mieti millaisen miehen sinä oikeasti haluaisisit rinnallesi. Paneskele satunnaisesti ja käy hakemassa baareista ihailua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni. [/quote] Hanki sosiaalinen harrastus. Ota yhteyttä sukulaisiisi. Vanhoihin koulukavereihin. Tutustu työkavereihisi. Ap
[/quote] Tätähän ei kukaan usko, mutta ei ole varaa/voimia harrastaa, sukulaiset ovat ns. parempia ihmisiä ja ahdistavia eivätkä tunne myötätuntoa, ei ole vanhoja koulukavereita, eikä työkavereita.
[/quote]
Oleko tullut ulkoavaruudesta?
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni. [/quote] Hanki sosiaalinen harrastus. Ota yhteyttä sukulaisiisi. Vanhoihin koulukavereihin. Tutustu työkavereihisi. Ap [/quote] Tätähän ei kukaan usko, mutta ei ole varaa/voimia harrastaa, sukulaiset ovat ns. parempia ihmisiä ja ahdistavia eivätkä tunne myötätuntoa, ei ole vanhoja koulukavereita, eikä työkavereita. [/quote] Oleko tullut ulkoavaruudesta? Ap
[/quote] En valitettavasti ole sieltä kotoisin. Tai ehkä se olisi vielä hirvittävämpää, olla kotoisin sieltä vailla mahdollisuutta päästä takaisin av-mammojen parista.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni. [/quote] Hanki sosiaalinen harrastus. Ota yhteyttä sukulaisiisi. Vanhoihin koulukavereihin. Tutustu työkavereihisi. Ap [/quote] Tätähän ei kukaan usko, mutta ei ole varaa/voimia harrastaa, sukulaiset ovat ns. parempia ihmisiä ja ahdistavia eivätkä tunne myötätuntoa, ei ole vanhoja koulukavereita, eikä työkavereita. [/quote] Oleko tullut ulkoavaruudesta? Ap
[/quote] En valitettavasti ole sieltä kotoisin. Tai ehkä se olisi vielä hirvittävämpää, olla kotoisin sieltä vailla mahdollisuutta päästä takaisin av-mammojen parista.
[/quote]
Miksi sinua kohtaan pitäisi tuntea myötätuntoa? Oletko reppana? Koulukiusattu? Syrjäytynyt?
Ap
Saako psykiatrille ehdottaa nussimista?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:36"]Saako psykiatrille ehdottaa nussimista?
[/quote]
Saa toki. Voi kyllä olla ettei hän ota sinua enää vastaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:27"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:15"]Mitäs tekisin kun olen aivan yksin ja minulla ei ole ketään? Av-mammatkin haukkuvat kun yritän ilmaista mielipiteeni. [/quote] Hanki sosiaalinen harrastus. Ota yhteyttä sukulaisiisi. Vanhoihin koulukavereihin. Tutustu työkavereihisi. Ap [/quote] Tätähän ei kukaan usko, mutta ei ole varaa/voimia harrastaa, sukulaiset ovat ns. parempia ihmisiä ja ahdistavia eivätkä tunne myötätuntoa, ei ole vanhoja koulukavereita, eikä työkavereita. [/quote] Oleko tullut ulkoavaruudesta? Ap [/quote] En valitettavasti ole sieltä kotoisin. Tai ehkä se olisi vielä hirvittävämpää, olla kotoisin sieltä vailla mahdollisuutta päästä takaisin av-mammojen parista. [/quote] Miksi sinua kohtaan pitäisi tuntea myötätuntoa? Oletko reppana? Koulukiusattu? Syrjäytynyt? Ap
[/quote] No jotenkin toivoisi että sukulaiset edes tuntisivat myötätuntoa eivätkä soittaisi suutaan ja arvostelisi. Olen kaikkea noista kyllä, enkä ole terve.
[/quote] No jotenkin toivoisi että sukulaiset edes tuntisivat myötätuntoa eivätkä soittaisi suutaan ja arvostelisi. Olen kaikkea noista kyllä, enkä ole terve.
[/quote]
Kukapa kissan hännännostaisi jollei kissa itse. Surkuttelu vie sinut vain syvemmälle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:42"]Miksi ei nukuta?
[/quote]
Koska ei väsytä. Tai sitten joku painaa mieltä. Tai sänky on huono.
Ap
Oletko Pekka sauri?