Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette puhuneet lääkärille sukupuolivaivoista mainitsematta varsinaisia elimiä? Kiusallista.

Vierailija
19.09.2021 |

Jotain asiallisia ja neutraaleja kiertoilmauksia, mutta että tajuaa?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pimppa on lapsekas sana niin entä pippeli/pimppeli? Vai pitääkö puhua kullista/munasta

Pippeli on todellakin lapsekas ilmaisu. Toivottavasti kukaan aikuinen ei käytä peniksestään sanaa pippeli.

Eikä tartte lääkärissä olla epäasiallinen ja käyttää kullia tai munaa. Ihan penis. Mikä sen peniksen ääneen sanomisessa niin inhottaa?

Vierailija
62/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset synnytinelimet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslääkärille puhun pimpistä, naislääkärille vagina. Ei kehtaa sanoa vagina miehen edessä..

n27

Kehtaat kuitenkin sen vaginasi miesgynelle näyttää vaikket pysty ääneen sanomaan :D Kysytkö että vilautanko nyt pimppaa herra tohtori?

Ihan kamalaa se kyllä on ja mielelläni otan mieluummin naislääkärin. Useasti joutunut gyne pyytämään mua avaamaan haaroja enemmän, kun ujostuksissani puristan liikaa yhteen.

Ja odotan aina käskyjä, eli voit ottaa vaatteet, mennä makaamaan, avaatko, nyt voi nousta ja pukea”

n27

Vierailija
64/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Rivo-Riitta sanoisi lekurille: Kyllä minä näytän...

Vierailija
65/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi puhuin gynekologille kyrvästä ja sen puutteesta

Vierailija
66/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset synnytinelimet?

Ei kikkelillä voi synnyttää höpsö

Vierailija
67/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloin näin lääkärin komeiden kasvojen punehtuvan ja valkoisten housujen etumuksessa kohouman kasvavan. 'Vai niin', hän sanoi pehmeällä, miehekkäällä äänellään ja rullasi työtuolillaan lähemmäksi katsellen minua himokkaasti silmiin..."

Vierailija
68/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Silloin näin lääkärin komeiden kasvojen punehtuvan ja valkoisten housujen etumuksessa kohouman kasvavan. 'Vai niin', hän sanoi pehmeällä, miehekkäällä äänellään ja rullasi työtuolillaan lähemmäksi katsellen minua himokkaasti silmiin..."

Nyt minä punehduin ...

Vierailija
69/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten?!

Vierailija
70/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pimppa on lapsekas sana niin entä pippeli/pimppeli? Vai pitääkö puhua kullista/munasta

Pippeli on todellakin lapsekas ilmaisu. Toivottavasti kukaan aikuinen ei käytä peniksestään sanaa pippeli.

Eikä tartte lääkärissä olla epäasiallinen ja käyttää kullia tai munaa. Ihan penis. Mikä sen peniksen ääneen sanomisessa niin inhottaa?

Kullin tai munan käyttäminen lääkärissä ei tosiaankaan kovin asiallista ole.

Vierailija
71/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullin tai munan käyttäminen lääkärissä ei tosiaankaan kovin asiallista ole.

Miksi?! Jos vaiva on siellä

Vierailija
72/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten?!

Joo lisää jatkoa, kiitos

Vierailija
73/73 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salainen sola kaipaisi vilkaisua"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi