Miten olette puhuneet lääkärille sukupuolivaivoista mainitsematta varsinaisia elimiä? Kiusallista.
Jotain asiallisia ja neutraaleja kiertoilmauksia, mutta että tajuaa?
Kommentit (73)
Eikai kukaan mee lääkärille puhumaan PILLUSTA? Tosi noloa!
Itse sanoisin alapää, jos on kyse alapään alueen vaivoista. Tunnen itsekin kiusallisuutta puhuessani näistä asioista, ja tuntuisi oudolta sanoa vaikka emätin. Eivät kaikki ole niin rohkeita puhumaan intiimivaivoista suoraan.
En käyttäisi lääkärillä pimppa tai pillu -sanaa🙈
Sano vaikka että "witust valuu jotai outoo nestet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan reilusti sanon, esim ”pimpassa ilmennyt ongelma” ”peppureiässä kutinaa ja vuotaa verta” jne
Ai reilusti? Lapsella on pimppa, ei aikuisella. Tosin voithan olla lapsi??
En ole lapsi. Oon 28v. Pimppa on normaali nimitys? Vai pilluko pitäisi sanoa?
Pimppa on edelleen lapsella. Pillu on aikuisella.
Ja lääkärin vastaanotolla aikuisella on emätin tai jopa vain alapää tai jalkoväli, jos ei sen tarkempia koordinaatteja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Nolointa on käyttää kiertotermejä saatika ns. lastensanoja kuten pimppa, pimppi tai eroottisisesti latautuneita sanoja kuten pillu...
Jos ei täysin suoraan halua nimetä elintä niin sitten vaan sanoo että alapäässä on vaivaa ja selittää tarkemmin kun lääkäri kyselee.
Mun mielestä pillu ei ole kyllä mitenkään eroottisesti latautunut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien aikuiset ei voi käyttää pimppa sanaa omasta alapäästä?
Käyttäkää kaikin mokomin, mutta älkää lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolointa on käyttää kiertotermejä saatika ns. lastensanoja kuten pimppa, pimppi tai eroottisisesti latautuneita sanoja kuten pillu...
Jos ei täysin suoraan halua nimetä elintä niin sitten vaan sanoo että alapäässä on vaivaa ja selittää tarkemmin kun lääkäri kyselee.
Mun mielestä pillu ei ole kyllä mitenkään eroottisesti latautunut.
No, hieman rivo sitten? Joka tapauksessa, ei ole sana jolla kannattaa lääkärille värkistään puhua.
Sanon vaan jotain että ”tuolla” on jotain ja vähän osoitan kädellä, en ole koskaan 52 v ikää sanonut sukupuolielimen n8meä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien aikuiset ei voi käyttää pimppa sanaa omasta alapäästä?
Käyttäkää kaikin mokomin, mutta älkää lääkärissä.
Tai miksei sielläkin, jos haluatte herättää hilpeyttä.
Pimpasta minäkin olen puhunut, tosin oli mieslääkäri. Pimpassa patti.
Miten te kehtaatte käyttää niitä elimiänne, jos ei niistä voi edes puhua?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl ymmärrä että jotkut etenkin mieslääkärille haluaa näitä lapsisanoja esittää? Koetteko lääkärin isähahmoksi vai mitä ihmettä? Miksi haluatte antaa lapsekkaan kuvan itsestänne?
Lääkärillekin kivempi kun puhuisitte asiallisesti oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen lekurin (oletettu) sukupuoli asiaan kuuluu? Ja miehen korvaan kaikki lapsekkaat ilmaisut varmasti huvittavilta kuulostavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl ymmärrä että jotkut etenkin mieslääkärille haluaa näitä lapsisanoja esittää? Koetteko lääkärin isähahmoksi vai mitä ihmettä? Miksi haluatte antaa lapsekkaan kuvan itsestänne?
Lääkärillekin kivempi kun puhuisitte asiallisesti oikeilla nimillä.
En tiedä, mutta kiihottavaahan se on jos on mieslääkäri.
Jos pimppa on lapsekas sana niin entä pippeli/pimppeli? Vai pitääkö puhua kullista/munasta
Vierailija kirjoitti:
Mieslääkärille puhun pimpistä, naislääkärille vagina. Ei kehtaa sanoa vagina miehen edessä..
n27
Kehtaat kuitenkin sen vaginasi miesgynelle näyttää vaikket pysty ääneen sanomaan :D Kysytkö että vilautanko nyt pimppaa herra tohtori?
Vierailija kirjoitti:
Mä kutsun nimellä ”nipuli” (mies).
Minä pidän sanasta liitin. Jos joku kysyy tarkennusta, sanon että kyse on urosliittimestä.