Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen mies pakenee perhe-elämää?

Vierailija
04.11.2014 |

Erään ketjun innoittamana kuinka monen mies ()tai vaimokin pakee harrastuksiin ja työhön, ettei tarvitsisi elä perhe-elämää?

Oletteko miettineen eroa? Puhuneet asiasta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pakenen ja olen nainen. Olen kyllä kotona, mutta en osallistu paljonkaan lastenhoitoon. Mun mies ei onneksi ole miettinyt eroa. Tähän on monta syytä, enkä näe, että vika olisi siinä, etten mä halua osallistua. Mä en vain "voi". Masennusta ja omia ongelmia taustalla, sekä erilaiset näkemykset lastenkasvatuksesta, jossa pidän miehen näkemystä parempana, mutta en itse yllä henkisiltä voimavaroiltani sille tasolle. Joten mies saa (joutuu) hoitamaan asiat. Mä käyn onneksi töissä, mies ei.

Vierailija
22/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miesten näkökulma asiaan? Miksi te pakenette työhön ja harrastuksiin? Nyt ei riitä syyksi, että on pakko taloudellisesti tehdä pitkää päivää vaan miksi te pakenette? Te joiden ei tarvi tehdä sitä taloudellisten asioiden vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:05"]

Mikä miesten näkökulma asiaan? Miksi te pakenette työhön ja harrastuksiin? Nyt ei riitä syyksi, että on pakko taloudellisesti tehdä pitkää päivää vaan miksi te pakenette? Te joiden ei tarvi tehdä sitä taloudellisten asioiden vuoksi?

[/quote]

Koska lapsiperhe-elämä turhauttaa ja ahdistaa. Töissä saa sentään pystyvyyden, hallinnan, merkityksellisyyden ja jopa mielihyvän kokemuksia. Perheen parissa vietetty aika ei tarjoa näistä mitään.

Vierailija
24/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:08"]

[/quote]

Koska lapsiperhe-elämä turhauttaa ja ahdistaa. Töissä saa sentään pystyvyyden, hallinnan, merkityksellisyyden ja jopa mielihyvän kokemuksia. Perheen parissa vietetty aika ei tarjoa näistä mitään.

[/quote]

Miksi olet hankkinut lapsia?

Vierailija
25/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yrittäneet puhua pakenevalle puolisolle asiasta?

Vierailija
26/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia. Naiset hoitavat lapset (2-3kpl) itsekseen, eivät edes kerta viikkoon pääse kuntosalille ilman että ottavqt lapset mukaan lapsiparkkiin.

Me jätettiin lapsiluku tältä erää yhteen ettei tartte kenenkään paeta. Mies on osittaisella hoitovapaalla ja yhteisvoimin hoidettiin lapsi yli 3v ikäiseksi kotona. Ei tartte paeta kun ei ole järjetöntä härdelliä vaikka lapsi onkin hirmu vilkas (4v).

Vierailija
28/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:08"]

[/quote]

[/quote]

Miksi olet hankkinut lapsia?

[/quote]

En olekaan. Mutta tuo lienee yleisin syy.

Vierailija
29/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:18"]

Tiedän monia. Naiset hoitavat lapset (2-3kpl) itsekseen, eivät edes kerta viikkoon pääse kuntosalille ilman että ottavqt lapset mukaan lapsiparkkiin. Me jätettiin lapsiluku tältä erää yhteen ettei tartte kenenkään paeta. Mies on osittaisella hoitovapaalla ja yhteisvoimin hoidettiin lapsi yli 3v ikäiseksi kotona. Ei tartte paeta kun ei ole järjetöntä härdelliä vaikka lapsi onkin hirmu vilkas (4v).

[/quote]

Vai ei edes kuntosalille pääse?

Prioriteetit kullakin.

Vierailija
30/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pakeni ensimmäiset n. 10 vuotta konsolipeleihin ja pois kotoa. Ei osallistunut käytännössä mihinkään, ei edes tiskikonetta tyhjentänyt. Sitten ilmoitin että otan avioeron.

Vierailija
31/31 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:18"]

Tiedän monia. Naiset hoitavat lapset (2-3kpl) itsekseen, eivät edes kerta viikkoon pääse kuntosalille ilman että ottavqt lapset mukaan lapsiparkkiin. Me jätettiin lapsiluku tältä erää yhteen ettei tartte kenenkään paeta. Mies on osittaisella hoitovapaalla ja yhteisvoimin hoidettiin lapsi yli 3v ikäiseksi kotona. Ei tartte paeta kun ei ole järjetöntä härdelliä vaikka lapsi onkin hirmu vilkas (4v).

[/quote]

Vai ei edes kuntosalille pääse?

Prioriteetit kullakin.

[/quote]

Oikein hyvä priorisointi. Jos ei ole kondiksessa, ei jaksa perhe-elämää. Punttia ja juoksua niin jaksaa olla lastenkin kanssa paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi