Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö yli 10 euron pizzoja?

Vierailija
19.09.2021 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joko haen Pizza Hutista, jolloin pizza puoliksi miehen kanssa maksaa sen vajaa 15€/ naama, tai sit haen tosta lähellä olevasta pizzeriasta, jossa mun vakkari on 12€.

Vierailija
42/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain suomalaisissa ravintoloissa. Niissä maksetaan asiaankuuluvat verot ja pizzat on aina yli 10 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzariumissa syön yleensä kolme palaa ja hinnaksi tulee yli 10 euroa. Pidän siitä, että voi syödä kolme palaa eri pitsaa saman sijaan. Pizzariumin pitsat ovat ainakin mielestäni laadukkaita. Harmi, että Pizzariumilla on enää kaksi ravintolaa Suomessa ja nekin molemmat Helsingin keskustassa.

Vierailija
44/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzariumissa syön yleensä kolme palaa ja hinnaksi tulee yli 10 euroa. Pidän siitä, että voi syödä kolme palaa eri pitsaa saman sijaan. Pizzariumin pitsat ovat ainakin mielestäni laadukkaita. Harmi, että Pizzariumilla on enää kaksi ravintolaa Suomessa ja nekin molemmat Helsingin keskustassa.

Minäkin olin kommentoimassa, että Pizzariumilla on hyvät pitsat ja tosiaan heillä yksi pitsa on vain pala ja maksaa alle kympin.

Mutta hinta ei tosiaan ole minulle varsinaisesti määrittävä tekijä. Monet suitsuttaa esim Tampereen Napolia, jossa pitsat on jotain 15€

luokkaa. Tässä tulee hyvin esiin se ”kallis on laadukasta” harha. Ihmiset jonottaa sisälle vaikka räntäsateessa saadakseen ehkä pykälän tukkupitsaa parempaa lättyä.

Mutta makuasioita nämä.

Vierailija
45/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yli 10 pizzoja. Arvostan kunnon raaka-aineita ja sitä että pizzeria hoitaa yhteiskunnalliset velvoitteet.

Paraneeko pizzan laatu jotenkin jos hintaa nostetaan?

Ei, mutta korkeampi hinta yleensä indikoi korkeampaa laatua.

Todennäköisemmin korkeampi hinta indikoi korkeampaa katetta

Vierailija
46/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinnku kinnku kinnku ja jauhenliha. Muutahan ei pitssaan voikaan laittaa.

Vierailija
48/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet suitsuttaa esim Tampereen Napolia, jossa pitsat on jotain 15€

luokkaa. Tässä tulee hyvin esiin se ”kallis on laadukasta” harha. Ihmiset jonottaa sisälle vaikka räntäsateessa saadakseen ehkä pykälän tukkupitsaa parempaa lättyä.

Mutta makuasioita nämä.

Onko sulla joku mielipide noista Napolin "gourmet-pizzoista"? Mä olen joskus ihmetellyt tota 100 pizzan listaa kun oon miettinyt missä kävis Tampereella syömässä kun harvoin käyn. Eli onko kokemusta vaikka jostain etana- tai strutsi (struzzi?)- pizzasta, ei ehkä muualta saa? 

Vierailija
49/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta makuasioita nämä.

Onko sulla joku mielipide noista Napolin "gourmet-pizzoista"? Mä olen joskus ihmetellyt tota 100 pizzan listaa kun oon miettinyt missä kävis Tampereella syömässä kun harvoin käyn. Eli onko kokemusta vaikka jostain etana- tai strutsi (struzzi?)- pizzasta, ei ehkä muualta saa? 

Kerran kävin ja tilasin jonkin tomaatti-mozzarella pitsan, mutta ei lunastanut odotuksiani. Itse yleensä syön vain edellä mainitun kaltaista pitsaa, ehkä ventricina-makkaraa jos on. En tosin tuomitse ketään, joka pitsaansa laittaa vaikka strutsia, tai bearnaisekastiketta kanaa ja pepperonia (Nro 54).

Minua tosin yleisesti epäilyttää ravintolat, joissa on hillittömän pitkät listat/vaihtoehdot. Ainakin saa juuri ne täytteet, joista tykkää. Mutta voiko kaikki ne erikoiset täytevaihtoehdot olla tuoreita?

Tuo on kuitenkin tietääkseni usein valittu Tampereen parhaimmaksi pitseriaksi, joten ei se nyt huono valinta varmasti ole.

Vierailija
50/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta makuasioita nämä.

Kerran kävin ja tilasin jonkin tomaatti-mozzarella pitsan, mutta ei lunastanut odotuksiani. Itse yleensä syön vain edellä mainitun kaltaista pitsaa, ehkä ventricina-makkaraa jos on. En tosin tuomitse ketään, joka pitsaansa laittaa vaikka strutsia, tai bearnaisekastiketta kanaa ja pepperonia (Nro 54).

Minua tosin yleisesti epäilyttää ravintolat, joissa on hillittömän pitkät listat/vaihtoehdot. Ainakin saa juuri ne täytteet, joista tykkää. Mutta voiko kaikki ne erikoiset täytevaihtoehdot olla tuoreita?

Tuo on kuitenkin tietääkseni usein valittu Tampereen parhaimmaksi pitseriaksi, joten ei se nyt huono valinta varmasti ole.

OK, jos nyt vielä näet tämän, tai joku muukin saa vastata, mikä olis Tampereella hyvä pizzapaikka (keskustassa, joskus tosiaan harvakseltaan käyn ihan turistina siellä) ? Lucassa oon joskus käynyt, vähän samantyyppistä haen siis, en mitään kebab-ananas-pizzapaikkaa. 

Vierailija
51/64 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/64 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/64 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön vain kunnon pizzoja. Yleensä kotipizza tai joku kunnon ravintola. Inhottaa semmoiset halpispizzat, joissa kinkkukin on sitä broileri-kinkkusekoitusta.

Kotipizza = kunnon pizza, ohhoh...

Nyt tarkkana! Kirjoittajahan nimenomaan tarkoitti, että on Kotipizzoja ja sitten on niitä kunnon ravintoloita.

Vierailija
54/64 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perhepizza, kyllä.

Vierailija
55/64 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin hiihtokeskuksissa, kyllä. Muualla, en.

Vierailija
56/64 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos ravintolassa syön, siis Suomessa.

Vierailija
57/64 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan alle kympin pizzoja. Lempparit löytyy Fat Lizardista https://ravintolafatlizard.fi/pizza/

Vierailija
58/64 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lapissa. Siellä kun ei ole alle 10 euron pizzoja lainkaan.

Vierailija
59/64 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja monia. Noi laadukkaammat pizzat on sen arvosia! 

https://pizzatarvike.fi/pizzatarvikkeet/pizzauuni-runa-puulammitteinen/ tullu tolla puulämmitteisellä vedettyy pizza ku pizza lätty. 

Vierailija
60/64 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön alle 10 euron kilohintaisia pizzoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän