Syötkö yli 10 euron pizzoja?
Kommentit (64)
En ikinä maksa yli 7 euroa pizzasta
Syön. Kaikissa paikoissa missä käyn on pizzat yli 10€, toki kotona syön pakastepizzoja mitkä on halvempia tietysti.
Syön ravintolapizzaa ehkä pari kertaa vuodessa, joten silloin kun syön, syön mielelläni laadukasta, hinnasta viis.
Syön vain kunnon pizzoja. Yleensä kotipizza tai joku kunnon ravintola. Inhottaa semmoiset halpispizzat, joissa kinkkukin on sitä broileri-kinkkusekoitusta.
Syön pizzaa 2-3 kertaa vuodessa ne on jotain 16-17e
Vierailija kirjoitti:
Syön vain kunnon pizzoja. Yleensä kotipizza tai joku kunnon ravintola. Inhottaa semmoiset halpispizzat, joissa kinkkukin on sitä broileri-kinkkusekoitusta.
Kotipizza = kunnon pizza, ohhoh...
En, suosikkipizzani maksaa 16 euroa, mutta tosi harvoin tulee kyllä pizzaa syötyä ehkä pari kertaa vuodessa.
10-13€ saa pizzaan jo hyvää juustoa, eikä muovipolymeeriä joka ei enää sula uudelleen lämmitettäessä. Kylmänä sitä ei voi syödä.
Sekä oikeaa kinkkua.
Vaalenpunaisen "kinkkusuikaleen/kinkkumakkaran" sijasta.
Silloin tällöin. Tilaan useimmiten samasta pizzeriasta, joten ne peruslätyt on jo maisteltu. Special- pizzat maksaa 10-12e ja niistäkin jo tiedän suosikkini. Kyllä, syön pizzaa ihan liian usein.
Tilaan vain suomalaisten pizzerioista. Kyllä ne varmaan yli kympin niissä maksaa.
Noi etniset ei tosiaan käytä edes oikeaa kinkkua vaan se on jotain ihan muuta.
Lisäksi hygienia on järkyttävällä tasolla. Kotipizza menee, mutta jos oikeasti hyvää pizzaa haluan niin suosin ravintolaa jossa käytetään aitoa Napolilaista kiviuunia (paisto yli 300 asteessa) sekä aitoja raaka-aineita.
Viimeksi söin ehkä vitosen pizzan
Vehnäjauhoja ja hiivaa ja vettä
Purkki muttia
Herkkutatteja ja ilmakuivattua kinkkua
Mozzarellaa
Paistokivi kuumennetaan uunissa ja siinä sitten pizzat paistetaan
Omnom
Vaan niitä, emmä tykkää kebabbiloiden pizzoista
Italiassa syön alle kympin pizzoja, Suomessa en koskaan. Haluan pizzaan oikeaa parmesania tai Mozzarellaa, en mitään juuston kaltaista valmistetta. Kinkun on oltava oikeaa, ilmakuivattua eikä pizzaan kuulu missään tilanteessa alumiinin makuinen ananas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotipizza = kunnon pizza, ohhoh...
Mä olen ollu positiivisesti yllättynyt kun oon pari kertaa käyny, oon tilannu sen parmankinkkupizzan tai sienimestarin joka nyt on taas tarjolla.
Alle 10 euron "lättyjä" en syö, ne on niin kuraa. Syön vain oikeassa ravintolassa oikeaa pizzaa, joka maksaa jotain 12-20 euron väliltä. Niissä on kunnon pohja ja laadukkaat täytteet. Alle kympin lätyissä päällä on "juuston kaltainen valmiste" ja kinkku on jotain lenkkimakkaran kaltaista mössöä.