26-v. lesbo vastailee kysymyksiin :)
Kysykää, 26-vuotias lesbo vastailee tylsän flunssaisen illan ratoksi. :)
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:09"]
Haluaisitko olla Hettero?
[/quote]
Kuten aiemmin mainitsin, en haluaisi muuttua heteroksi, mikäli sellainen olisi mahdollista. Joskus nuorempana toivoinkin, etten olisi "poikkeava".
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:02"]
Minkä ikäisenä huomasit olevasi lesbo? Oletko koskaan ollut kiinnostunut miehistä? Haluaisitko lapsia? Oletko tyytyväinen suuntautumiseesi vai haluaisitko eheytyä heteroksi?
[/quote]
Yläasteikäisenä huomasin olevani kiinnostunut tytöistä. Sen ikäisenä ihastuin kyllä myös poikiin. Vielä lukioikäisenäkin ajattelin, että miehen kanssa seurustelu voisi olla vaihtoehto. Lukion loppupuolella eli joskus täysi-ikäiseksi tultuani taisin jo olla aika varma siitä, että olen ihan lesbo. Lukioikäisenä siis olin vielä kiinnostunut joistain pojistakin.
Haluaisin lapsia.
Olen tyytyväinen suuntautumiseeni. Joskus teiniangsteissani olisin varmaankin mieluusti "eheytynyt" heteroksi, mutta nyt olen tyytyväinen itseeni ja olooni enkä tästä heteroksi haluaisi muuttua.
[/quote]
Oletko ollut ihan hurjan rakastunut koskaan? Jos, niin mihin erityisesti silloin rakastuit siinä naisessa?
No nyt mä myöhästyin. Piti kysymäni sukupuolitaudeista tai tarkemmin niiltä suojautumisesta lesboseksissä?
Oletko varattu? Lähtisitkö treffeille? ;)
[/quote]
Olen sinkku. Treffit olis kyllä ihan tervetulleet tähän pimeään syksyyn, mutta en kyllä vauva-palstalla rupea sellaisia sopimaan. :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:02"]
Minkä ikäisenä huomasit olevasi lesbo? Oletko koskaan ollut kiinnostunut miehistä? Haluaisitko lapsia? Oletko tyytyväinen suuntautumiseesi vai haluaisitko eheytyä heteroksi?
[/quote]
Yläasteikäisenä huomasin olevani kiinnostunut tytöistä. Sen ikäisenä ihastuin kyllä myös poikiin. Vielä lukioikäisenäkin ajattelin, että miehen kanssa seurustelu voisi olla vaihtoehto. Lukion loppupuolella eli joskus täysi-ikäiseksi tultuani taisin jo olla aika varma siitä, että olen ihan lesbo. Lukioikäisenä siis olin vielä kiinnostunut joistain pojistakin.
Haluaisin lapsia.
Olen tyytyväinen suuntautumiseeni. Joskus teiniangsteissani olisin varmaankin mieluusti "eheytynyt" heteroksi, mutta nyt olen tyytyväinen itseeni ja olooni enkä tästä heteroksi haluaisi muuttua.
[/quote] Kiitos vastauksista. Kysyisin vielä että mitä ajattelet uskonnosta ja erityisesti kristinuskosta? Kuulutko kirkkoon, pidätkö sitä konservatiivisena vai liberaalina? Haluaisitko avioitua kirkossa jos se tulisi ev.lut-kirkossa mahdolliseksi?
Millaisesta perhe-elämästä unelmoit; kuuluuko siihen parisuhde vai haluaisitko hankkia lapsia yksin? Adoptoisitko vai hankkisitko biologisen lapsen? Mitä ajattelet sijaissynnytyksestä?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:02"]
[/quote]
Haluaisin lapsia.
[/quote]
Oletko ollut ihan hurjan rakastunut koskaan? Jos, niin mihin erityisesti silloin rakastuit siinä naisessa?
[/quote]
Olen ollut hurjan rakastunut yhden kerran, ja useamman kerran hurjan ihastunut. :) Vaikea eritellä, mihin silloin rakastuin... En usko mihinkään rakkautta ensisilmäyksellä -teoriaan (tai sellaista en ole ainakaan kokenut), mutta hurjan rakastuneena ollessani olin rakastunut naisen huumorintajuun, empaattisuuteen, kauneuteen ja siihen, että meillä vaan oli kaikin puoli hyvä olla yhdessä.
Voitko panna miestä? Kiihottaako ajatus 20cm kovasta kullista yhtään? Kostuisitko miehen kanssa?
Millainen pimpinkarvoitus sinulla on?
Minkälaisen karvoituksen toivoisit partnerinaisellasi olevan?
Onko eroa oman pillusi maussa verrattuna niiden naisten makuun joita olet nuollut?
Tykkäätkö nuolla?
Onko lesbojen rakastelu niin upeaa kuin kuvittelen? :)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:02"] Minkä ikäisenä huomasit olevasi lesbo? Oletko koskaan ollut kiinnostunut miehistä? Haluaisitko lapsia? Oletko tyytyväinen suuntautumiseesi vai haluaisitko eheytyä heteroksi? [/quote]
Haluaisin lapsia.
Olen tyytyväinen suuntautumiseeni. Joskus teiniangsteissani olisin varmaankin mieluusti "eheytynyt" heteroksi, mutta nyt olen tyytyväinen itseeni ja olooni enkä tästä heteroksi haluaisi muuttua. [/quote] Kiitos vastauksista. Kysyisin vielä että mitä ajattelet uskonnosta ja erityisesti kristinuskosta? Kuulutko kirkkoon, pidätkö sitä konservatiivisena vai liberaalina? Haluaisitko avioitua kirkossa jos se tulisi ev.lut-kirkossa mahdolliseksi? Millaisesta perhe-elämästä unelmoit; kuuluuko siihen parisuhde vai haluaisitko hankkia lapsia yksin? Adoptoisitko vai hankkisitko biologisen lapsen? Mitä ajattelet sijaissynnytyksestä?
[/quote]
Olepa hyvä. :)
En kuulu ev. lut. kirkkoon tai muuhunkaan uskontokuntaan. Periaatteessa uskonnot ja erityisesti uskontojen vaikutus ihmisiin ja ihan yhteiskuntaankin kiinnostaa. Minulla on myös uskovaisia ystäviä. En siis haluaisi itselleni kirkkohäitä, vaikka toivonkin että se olisi samaa sukupuolta oleville pareille mahdollista. Vaikea kysymys, pidänkö kirkkoa konservatiivisena vai liberaalina, koska mielestäni ev. lut. kirkko näyttäytyy tosi monimuotoisena esim. juuri suhteessa seksuaalivähemmistöihin. Tarkoitan, että kirkon sisältä löytyy sekä erittäin yhdenvertaisuus-myönteinen siipi että sitten se kielteisempikin.
Unelmoin perhe-elämästä, johon kuuluisi puolison lisäksi lapsi tai lapsia. Lastenhankintatapa ei ainakaan tässä vaiheessa tunnu niin merkitykselliseltä, en esim. välttämättä halua biologisia lapsia. Adoptio tuntuisi luontevammilta, mikäli se olisi mahdollista. Todennäköisesti kuitenkin lastenhankinta tulee tapahtumaan klinikan avulla (jos nyt koskaan tulee ylipäänsä tapahtumaan...).
Sijaissynnytykseen minulla ei ole selvää kantaa, tiedän siitä liian vähän. Ensimmäisenä tulee mieleen, että juridiset asiat pitäisi miettiä hyvin tarkkaan, mikäli sellainen tulisi mahdolliseksi.
Lisättäköön, että seksi-aiheisiin kysymyksiin vastailen vain, mikäli ne ovat oman arvioni mukaan asiallisia. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:58"]
Ootko sä sellainen saatanan ruma siilitukkainen/punatukkainen roteva rekkalesbo, joka pukeutuu kuin mies, ja jolla on niittejä ym. Lävistyksiä?
[/quote]
Hahah. Hiukset on vaaleahkot (luonnollisen väriset) ja puolipitkät/pitkät enkä pukeudu "kuin mies". Tavallinen asu on farkut/mustat housut, neuletakki ja siisti t-paita/toppi, jalassa nahkanilkkurit tai siistit tennarit. Lävistyksiä tai tatuointeja ei ole, mitä nyt yhdet reiät korvissa. Rumuus noin muuten onkin sitten katsojan silmässä, sitä en kommentoi. ;)
[/quote]
Niinhän te muka aina ootte. Vaateliikkeissä teidät tunnistetaan ja tiedetään usko pois. ei me olla niin tyhmiä kuin kuvittelette.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:09"]Haluaisitko olla Hettero?
[/quote]
...ahahhaa...
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:27"]Lisättäköön, että seksi-aiheisiin kysymyksiin vastailen vain, mikäli ne ovat oman arvioni mukaan asiallisia. :) -ap
[/quote]
Tuon maku-asian kysyin ihan mielenkiinnosta kyllä, toivottavasti et loukkaantunut. :)
Tottapuhuen nyt tuo karvoituskin alkoi kiinnostamaan :D
Nuolisitko neitsytpimppiäni? ;-; T. Himokas 18v
Voi oksetus noita seksikysymyksiä. Itsekin tahtoisin kysyä seksiin liittyvän kysymyksen, mutta en halua kuulostaa yhtä idiootilta.
Nyt on ollut paljon puhetta naisten haluttomuudesta, onko tälläistä ollut sinun parisuhteissa? Jos siis pidempiaikaisia suhteita/suhdetta on ollut.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:58"]
Ootko sä sellainen saatanan ruma siilitukkainen/punatukkainen roteva rekkalesbo, joka pukeutuu kuin mies, ja jolla on niittejä ym. Lävistyksiä?
[/quote]
Hahah. Hiukset on vaaleahkot (luonnollisen väriset) ja puolipitkät/pitkät enkä pukeudu "kuin mies". Tavallinen asu on farkut/mustat housut, neuletakki ja siisti t-paita/toppi, jalassa nahkanilkkurit tai siistit tennarit. Lävistyksiä tai tatuointeja ei ole, mitä nyt yhdet reiät korvissa. Rumuus noin muuten onkin sitten katsojan silmässä, sitä en kommentoi. ;)
[/quote]
Niinhän te muka aina ootte. Vaateliikkeissä teidät tunnistetaan ja tiedetään usko pois. ei me olla niin tyhmiä kuin kuvittelette.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Ketkä "me" ja millaisia "muka olemme"? Jos tarkoitat, että kaikki lesbot, minut mukaan lukien, tunnistetaan kaikkialla ulkonäöstä, olet pahemman kerran väärässä. Olen elämäni aikana kymmeniä tai varmasti satoja kertoja joutunut hetero-olettamuksen kohteeksi, mikä jo todistaa vihjailusi epätodenmukaiseksi. :)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:34"]
Nyt on ollut paljon puhetta naisten haluttomuudesta, onko tälläistä ollut sinun parisuhteissa? Jos siis pidempiaikaisia suhteita/suhdetta on ollut.
[/quote]
Pidempiaikaisia parisuhteita (useamman vuoden) on ollut yksi. Tässä suhteessa oli ajoittain haluttomuutta, mutta se liittyi uskoakseni samoihin asioihin kuin heterosuhteissa: esim. kovaan työstressiin ja tästä johtuvaan väsymykseen. En pitänyt asiaa huolestuttavana, sillä se ei ollut pitkään jatkuvaa. Pääsääntöisesti haluttomuus ei siis ole ollut riesana. :)
Mitä mieltä olet islamilaisesta yhteiskuntamallista?