Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26-v. lesbo vastailee kysymyksiin :)

Vierailija
04.11.2014 |

Kysykää, 26-vuotias lesbo vastailee tylsän flunssaisen illan ratoksi. :)

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko lesbo sun mielestä: Miesten kanssa seksin harrastaminen on aina ollut hyväksynnän hakemista, nykyinen (seksi)suhteeni on kestänyt 7 vuotta (meillä jopa 2 yhteistä lasta), suhde alkoi "itsetunnon pönkittämisellä" ja jatkuu yksinjäämisen pelossa (suhde, parisuhde ja seksi), rakastan muuten aviomiestäni...Siis seksisuhteita miesten kanssa minulla on useita, kerran nuorempana oli pikkunuolemisjuttua naispuolisen kaverin kanssa kännissä, se tuntui hyvältä. Olen usein haaveillut eläväni naisen kanssa parisuhteessa. Lisään viellä että mies raiskasi minut kymmenen vuotta sitten, ennen sitä tapausta kuitenkin inhosin ihmisiä jotka haukkuvat homoja, lesboja ja bi:tä, vaikken sitä ääneen uskaltanut sanoa.
Sekava teksti, toivottasti saat selvää

Vierailija
62/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaan muotoilla kysymykseni tarpeeksi asialliseksi: oletko koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:27"]Lisättäköön, että seksi-aiheisiin kysymyksiin vastailen vain, mikäli ne ovat oman arvioni mukaan asiallisia. :) -ap [/quote] Tuon maku-asian kysyin ihan mielenkiinnosta kyllä, toivottavasti et loukkaantunut. :) Tottapuhuen nyt tuo karvoituskin alkoi kiinnostamaan :D

[/quote]

Tähän maku-asiaan on pakko kommentoida syvästi ihmetellen, että tietävätkö (hetero)naiset pääsääntöisesti, miltä itse maistuvat? :D Minä en ainakaan ole omaa makuani testaillut. :) Enkä kyllä muutenkaan tuota makuasiaa ole eri naisten kanssa pahemmin vertaillut...

Karvoitusasiassa suosin vähäkarvaista mutten kuitenkaan ihan karvatonta. :)

Vierailija
64/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:40"]

Toivottavasti osaan muotoilla kysymykseni tarpeeksi asialliseksi: oletko koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa?

[/quote]

No tuosta ei kysymys asiallisemmaksi enää muutu! ;) Vastaus: en ole.

-ap

Vierailija
65/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbopalstoilla aina dissataan bissejä...
Voisitko itse seurustella bi-naisen kanssa?
Entä täysin kokemattoman lesbon tai bi:n?

Olen itse ollut tyystin ilman suhteita yli 5 vuotta, vähän kuin välitilassa, koska tiedän, että haluan naisen. Ja en uskalla alkaa etsimään, kun olen aijemmin ollut vain miesten kanssa.
Mitä mieltä olisit minusta?

Vierailija
66/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö imeä munaa?

Vierailija
67/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:44"]

Lesbopalstoilla aina dissataan bissejä... Voisitko itse seurustella bi-naisen kanssa? Entä täysin kokemattoman lesbon tai bi:n? Olen itse ollut tyystin ilman suhteita yli 5 vuotta, vähän kuin välitilassa, koska tiedän, että haluan naisen. Ja en uskalla alkaa etsimään, kun olen aijemmin ollut vain miesten kanssa. Mitä mieltä olisit minusta?

[/quote]

Voisin seurustella biseksuaalin kanssa. Voisin seurustella naisten suhteen täysin kokemattoman kanssa, mutta jos tässä iässä ei olisi minkäänlaista kokemusta parisuhteista/seurustelusta kenenkään kanssa, kyllä olisin ainakin aluksi hieman varuillani. Ajattelen siis, että en näin lähempänä kolmeakymppiä haluaisin olla kenenkään eka seurustelusuhde, mutta ei haittaisi jos olisin eka naissuhde. 

-ap

Vierailija
68/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:44"]Lesbopalstoilla aina dissataan bissejä...
Voisitko itse seurustella bi-naisen kanssa?
Entä täysin kokemattoman lesbon tai bi:n?

Olen itse ollut tyystin ilman suhteita yli 5 vuotta, vähän kuin välitilassa, koska tiedän, että haluan naisen. Ja en uskalla alkaa etsimään, kun olen aijemmin ollut vain miesten kanssa.
Mitä mieltä olisit minusta?
[/quote]

Jatkan:
Minulla myös ujous vaikeuttaa asiaa ja tietty tuo kaapistatulo, suvun takia :/

Vierailija
69/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko unelmanaisesi
-hoikka vai pyöreähkö?
-vaalea vai tumma?
-naisellinen vai poikamainen?

Vierailija
70/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:44"]

Lesbopalstoilla aina dissataan bissejä... Voisitko itse seurustella bi-naisen kanssa? Entä täysin kokemattoman lesbon tai bi:n? Olen itse ollut tyystin ilman suhteita yli 5 vuotta, vähän kuin välitilassa, koska tiedän, että haluan naisen. Ja en uskalla alkaa etsimään, kun olen aijemmin ollut vain miesten kanssa. Mitä mieltä olisit minusta?

[/quote]

Voisin seurustella biseksuaalin kanssa. Voisin seurustella naisten suhteen täysin kokemattoman kanssa, mutta jos tässä iässä ei olisi minkäänlaista kokemusta parisuhteista/seurustelusta kenenkään kanssa, kyllä olisin ainakin aluksi hieman varuillani. Ajattelen siis, että en näin lähempänä kolmeakymppiä haluaisin olla kenenkään eka seurustelusuhde, mutta ei haittaisi jos olisin eka naissuhde. 

-ap
[/quote]

Kuulostat tosi kivalta ja asialliselta tyypiltä :)

Mistä löydät naisia? Käytkö baarissa, taikka Setan tapahtumissa? Vai netissä? Kavereiden kautta? Vai ihan normielämässä työ/koulu/harrastukset?

Vierailija
71/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:00"]

Onko unelmanaisesi
-hoikka vai pyöreähkö?
-vaalea vai tumma?
-naisellinen vai poikamainen?

[/quote]

Minulla ei ole kovin tarkkaa kuvaa unelmanaiseni ulkoisista piirteistä - kiinnostavat piirteet on niin yksilökohtaisia! Tykkään kutakuinkin normaalikokoisista naisista (hoikka, "normaalikokoinen", sporttinen, pyöreähkö - tosi laihat tai selvästi ylipainoiset eivät sytytä). Hiusten värillä ei ole väliä, mutta yleensä pidän aika luonnollisesta lookista. Naisellisuus/poikamaisuus -asiassa mieltymykseni on kai jotain siltä väliltä. Useimmiten ulkoisesti kiinnostaa aika "tavallisen" oloiset naiset, eli ei mitkään stereotyyppisen "äijämäisen lesbon" oloiset naiset eikä toisaalta ihan yyber-feminiiniset naiset hiustenpidennyksineen ja meikkikerroksineen.

-ap

Vierailija
72/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:44"] Lesbopalstoilla aina dissataan bissejä... Voisitko itse seurustella bi-naisen kanssa? Entä täysin kokemattoman lesbon tai bi:n? Olen itse ollut tyystin ilman suhteita yli 5 vuotta, vähän kuin välitilassa, koska tiedän, että haluan naisen. Ja en uskalla alkaa etsimään, kun olen aijemmin ollut vain miesten kanssa. Mitä mieltä olisit minusta? [/quote]

Voisin seurustella biseksuaalin kanssa. Voisin seurustella naisten suhteen täysin kokemattoman kanssa, mutta jos tässä iässä ei olisi minkäänlaista kokemusta parisuhteista/seurustelusta kenenkään kanssa, kyllä olisin ainakin aluksi hieman varuillani. Ajattelen siis, että en näin lähempänä kolmeakymppiä haluaisin olla kenenkään eka seurustelusuhde, mutta ei haittaisi jos olisin eka naissuhde.  -ap [/quote] Kuulostat tosi kivalta ja asialliselta tyypiltä :) Mistä löydät naisia? Käytkö baarissa, taikka Setan tapahtumissa? Vai netissä? Kavereiden kautta? Vai ihan normielämässä työ/koulu/harrastukset?

[/quote]

Kiitos. :) Kavereiden kautta tapasin pitkäaikaisimman tyttöystäväni. Netissä olen tutustunut muutamiin naisiin. Setan tapahtumista olen saanut tuttuja/kavereita, mutten sen enempää. Baareissa en hirveästi käy, enkä baarista ole koskaan naista löytänyt. Muuten harrastusten ja opintojen parissa olen tutustunut joihinkin lesboihin, mutta ihan kaverimielessä vain. Nykyisin tuntuu todella vaikealta tavata lesbo- tai bi-naisia yhtään missään, varsinkin kun asuinpaikkani ei ole ihan Suomen suurimpia kaupunkeja. Nettideittiprofiili minulla on nytkin aktiivisena. :)

-ap

Vierailija
73/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
74/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla omasta mielestäsi "lesbotutkaa" jolla tunnistat toiset L-naiset?

Oletko erehtynyt usein luulemaan jotain heteroa lesboksi tai päinvastoin?

Vierailija
75/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sulla on profiili?

Vierailija
76/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi (qruiserissa ja oikeassa elämässäkin) luulet, että ikäisesi naiset lähestyvät meitä melkein nelikymppisiä lesboja? 

Vierailija
77/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:27"]Lisättäköön, että seksi-aiheisiin kysymyksiin vastailen vain, mikäli ne ovat oman arvioni mukaan asiallisia. :) -ap [/quote] Tuon maku-asian kysyin ihan mielenkiinnosta kyllä, toivottavasti et loukkaantunut. :) Tottapuhuen nyt tuo karvoituskin alkoi kiinnostamaan :D

[/quote]

Tähän maku-asiaan on pakko kommentoida syvästi ihmetellen, että tietävätkö (hetero)naiset pääsääntöisesti, miltä itse maistuvat? :D Minä en ainakaan ole omaa makuani testaillut. :) Enkä kyllä muutenkaan tuota makuasiaa ole eri naisten kanssa pahemmin vertaillut...

Karvoitusasiassa suosin vähäkarvaista mutten kuitenkaan ihan karvatonta. :)
[/quote]

Kiitos vastauksista!

Kyllä minä olen itseäni maistanut :D En nyt varsinaisesti kokeile jatkuvasti, mutta masturboidessa aina välillä nuolen sormia. Haaveissani saisin maistaa myös toista naista, joten siksi kysyin. :)
Mukavaa iltaa sulle!
N22

ps. olisi todella mukava kuulla sinun mielestäsi esim. top 3 kauneimmat naisjulkkikset? auttaisi hahmottamaan naismakuasi. :)

Vierailija
78/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:18"]

Onko sinulla omasta mielestäsi "lesbotutkaa" jolla tunnistat toiset L-naiset?

Oletko erehtynyt usein luulemaan jotain heteroa lesboksi tai päinvastoin?

[/quote]

En oikein tykkään tuosta "homo-/lesbotutka" käsitteestä. Mutta kyllä nyt ainakin toisinaan osun arvauksissani oikeaan ulkoisesti ei-niin-stereotyyppisen lesbon kohdalla. On käynyt muutaman kerran niinkin, että olen arvellut jotakuta heteroa lesboksi, esim. harrastuksen tai opintojen kautta tapaamani ihmisen kohdalla. En muista, että olisin luullut lesboa heteroksi, mutta toki olen voinut tavata vaikka sadoittain lesboja uhraamatta ajatustani heidän seksuaaliselle suuntautumiselleen. :)

-ap

Vierailija
79/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut eheytyshoitoa? 

Vierailija
80/126 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:19"]

Missä sulla on profiili?