Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävä julkkisihastus:( Mikä avuksi?

Vierailija
19.09.2021 |

Kyttään vaan koko ajan hänen instaansa ja kattelen häntä youtubesta. Asiaa ei auta että mies on vastanainut ja vaikuttaa todella rakastuneelta vaimoonsa. Välillä olen niin mustasukkainen ja sattuu niin paljon että joudun vaikka kaupassa juoksemaan vessaan itkemään jos nään heidät lööpeissä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama juttu, mutta henkilö on jo kuollut. Eikä hänessä tunnu olevankaan sellaisia piirteitä joista en pitäisi... Näköjään sitä voi keski-ikäisenäkin kokea tällaista, minkä pitäisi jäädä teini-ikään.

Sekin on ihan uskomatonta miten löydän netistä yhä lisää ja lisää tietoa siitä henkilöstä. Välillä luulen löytäneeni jo kaiken, mutta aina tulee jotain uutta materiaalia vastaan...

Jeesus?

Vierailija
22/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama juttu, mutta henkilö on jo kuollut. Eikä hänessä tunnu olevankaan sellaisia piirteitä joista en pitäisi... Näköjään sitä voi keski-ikäisenäkin kokea tällaista, minkä pitäisi jäädä teini-ikään.

Sekin on ihan uskomatonta miten löydän netistä yhä lisää ja lisää tietoa siitä henkilöstä. Välillä luulen löytäneeni jo kaiken, mutta aina tulee jotain uutta materiaalia vastaan...

Jeesus?

Heh heh... Ei ollut Jeesus eikä varmaan edes uskonut Jeesukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin juuri taloyhtiön roskiksesta lehden, jossa kerrottiin Rennyn suuresta parisuhdeonnesta. Kyseessä oli vanha lehti, ei siis tämä nykyinen parisuhde.

Vierailija
24/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, koska eihän kukaan voi olla ihastunut Rennyyn.

Vierailija
25/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tosiaan.

Vierailija
26/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt hänen elokuviaan? Etkö niissäkään huomaa mitään vikaa?

Vierailija
27/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kaikki tajuaa sanomattakin kun itsellä ei pyöri mikään muu päässä mutta siis kyseessä Renny Harlin. Kauheeta kun kukaan oman ikänen tavis mies ei tunnu hänen rinnallaan miltään vaikka ottajia olis.

Ap

Ei voi sanoa muuta kuin että makuja on monia.

Vierailija
28/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on julkkisihastus mutta hänellä kai on vaimokin. Ainakin lapsia. Haaveilen hänestä

Vierailija
29/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kerro että se on pekka ja sinä olet mikko 17v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi