Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vasta-aineita hehkutetaan? Sairastetun taudin aiheuttamat vasta-aineet voivat tehdä elämästä yhtä h..iä. NÄIN kävi minulle...

Vierailija
19.09.2021 |

Sairastin influenssan ja kaksi viikkoa taisteltuani tarvitsin jo sairaalahoitoa. Oli kova paikka hyväkuntoiselle perusterveelle nuorukaiselle todeta oma kuolevaisuus täysin avuttomassa tilassa.

Kotiuduin sairaalasta kolmisen viikkoa myöhemmin. Olin romuna fyysisesti ja henkisesti. Pää oli kuin sumussa, silmät jumissa ja ajatus katkesi kolmen sekunnin välein. En kyennyt edes kaupassa asioimaan ja lukio jäi kesken. Olin masentunut ja fyysisesti nollakuntoinen. Sydän hakkasi omiaan ja kroppa ei levännyt levossakaan.

Lääkäri sanoi että influenssan vasta-aineet häiritsevät elimistöä ja pitää odotella vuosi että ne hiljalleen laskevat.

Sain fyysisen kunnon hiljalleen nousemaan paitsi keuhkot eivät toipuneet entiselleen. Tosiaan hiljalleen olo helpotti ja pääsin taas elämisen makuun kiinni. Sain kuitenkin maksaa influenssasta kovan hinnan: Kirjoitukseni siirtyivät kahdella vuodella ja muistona influenssasta on pysyvä keuhkovamma.

Nyt kun moni hehkuttaa vasta-aineita, niin muistakaa että ainakin influenssa voi myllätä elimistön pahasti rikki vasta-aineilla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän talven influenssa-.aalto ei ole edes tullut vielä Suomeen. Malta marraskuun loppupuolelle ja provoa sitten uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi