TV-sarja Pokka pitää, kannattaako katsoa?
Kaverini lainasi minulle kaikki tuotantokaudet DVD:nä ja suositteli kovasti sarjan katsomista. (Ei ole aiempaa kokemusta brittikomedioista.) Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (27)
Ei todellakaan, silkkaa paskaa alusta loppuun.
Kokeile. Saatat tykätä. Minun mielestäni se on paljon parempi kuin yksikään jenkkikomedia, minkä olen nähnyt.
Se Onslow on siinä just samanlainen ku tän palstan naisten aviomiehet
Kannattaa katsoa, tutustut huumorin varjolla narsistiin.
Vierailija kirjoitti:
Tai palstapersut. Paitsi Onslow on komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai palstapersut. Paitsi Onslow on komeampi.
Sama asia
Vaikkakin sarja toistaa itseään, katsoin kuitenkin sen kertaalleen. Hyasintissä yhdistyvät kaikki tätini ja esimieheni narsismiin viittaavat piirteet niin ihanalla tavalla!
Vierailija kirjoitti:
ja onslown vaimo o ku just tän palstan naiset, pullee haahuilija tyyppi
Minusta tosi hauska sarja.
Kyllä sun kannattaa ainakin kokeilla, kun kaveri kerran lainasi. Jos ei iske, niin sitten ei iske. Mun koko perhe tykkää näistä, voidaan katsella yhdessä ja kaikkia naurattaa, myös 70+v vanhempia, jotka ei yleensä tykkää mistään samasta kuin minä.
Rose on sarjan hauskin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja onslown vaimo o ku just tän palstan naiset, pullee haahuilija tyyppi
Kyllä palstalaisista saa enemmin Rva. Bucketin kuvan.
Ainakin muutama jakso menee, mutta itse kyllästyin aika pian. Hyasintin toiminta on aika arvattavaa ja rasittavaa.
Kusi housuis sai nauraa. Kandee kattoo.
Olen aika tosikko luonne, mutta täytyy sanoa, että tämä sarja laittoi nauramaan vähän ääneenkin välillä.
Älykästä huumoria, kuten Frasier.
On se hyvä . Mennään bussilla on myös ollut kauhee Olivia ja sen veli bussikuski . Todella upeeta sarjan juopot naiset.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa katsoa
Jos et ole katsonut, tottakai kannattaa katsoa, peittoaa kaikki BB-tolloit ja paratiisisaaret. Hauskaa ja renouttavaa, mukavia persoonia.
Ei kannata.