Onko normaalia että minun mies on innostunut sienestämisestä ja marjastamisesta?
Taas lähti aamulla aikaisin. Pakkasi ämpäreitä autoon ison pinon ja kumisaappaat.
Soitin puoli tuntia sitten hänelle ja kyselin että : Tuleeko ennen pimeän tuloa kotiin?
Sanoi että : Nippa nappa ehtii kotiin ennen ilta yhdeksää. On kuulemma hyvä puolukkapaikka taas löytynyt.
Kyllä hän on tuonut kotiin jo 4 ämpäriä puolukoista ja monta korillista sieniä.
Mutta jotenkin minua on alkanut epäilyttää kun hän niin hyväntuulisesti vihellellen ja hymyillen aikaisesta aamusta asti aloittaa valmistautumisen metsäreissulle.
Tekee voileivät ja keittelee termokseen kahvit. Pitääkö minun olla huolissani?
Tv.vaimo.
Kommentit (29)
Minun mieheni taas lähti aamulla pilkille ja sanoi, että "laita pannu kuudeksi kuumaksi jos tulee affenoita".
Kello on kohta kuusi ja minulla on pannu nuoltuna ja odotan mitä mieheni sanoo tuosta kairasta jonka nostin keskelle keittiönpöytää.
On niitä monia hyviä miehiä, jotka ovat kiinnostuneita vaikka marjojen ja sienien keräämisestä. Oma kummisetäni oli sellainen.
Mustikkaan pääsin pikkutyttönä mukaan kummitädin ja -sedän kanssa, ja vielä toinen täti mukana.
Setä hävisi metsään. Minä istuin kannon päällä mukin kanssa ja olin ikävystynyt, hyttysetkin söivät...
Välillä vähän keräsin mukin pohjalle mustikoita ja satunnaisia metsämansikoita. Ja söin eväitä.
Aikojen kuluttua se oli aina kummisetä, joka tuli takaisin ensimmäisenä, ämpäri täynnä mustikoita! Eikä ollut sillä marjanpoimureita, vaan yksitellen käsin kerättiin.
Setä sitten keksi minulle puuhaa, kun odotettiin tätejä takaisin. Tehtiin käpylehmiä jne.
Enemmän kiinostaa minkälainen nainen ei lähde mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni taas lähti aamulla pilkille ja sanoi, että "laita pannu kuudeksi kuumaksi jos tulee affenoita".
Kello on kohta kuusi ja minulla on pannu nuoltuna ja odotan mitä mieheni sanoo tuosta kairasta jonka nostin keskelle keittiönpöytää.
Tuo kuulostaa kyllä huolestuttavalta vaimon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene mukaan jos epäilyttää? Sienestäminen on hyvällä säällä ihan kivaa.
En voi lähteä meillä on kolme pientä lasta tyttö 6v. ja 3v. vuotiaat kaksospojat.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene mukaan jos epäilyttää? Sienestäminen on hyvällä säällä ihan kivaa.
En voi lähteä meillä on kolme pientä lasta tyttö 6v. ja 3v. vuotiaat kaksospojat.
Ap.
Juu ei lapsia voi viedä luontoon, ajat lienee muuttuneen. Parempi pysyä telkkarin äärellä ja ihmetellä luonnossa liikkumista. Taitaa mies paeta luontoon tuota naista?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Miehet kannattaa tätä esitystä. Ehkä mies löytää naisen joka haluaa liikkua luonnossa, eikä vain röhnötä sohvalla.
Tämän takia me käydään miehen kanssa yhdessä marja- ja sienimetsällä. Tosin hän lähtee minun perässäni eikä päinvastoin.
Hyvä puoli on se, ettei tarvi olla koko päivää :D