Parhaat kirpparilöytönne?
Kommentit (81)
90-luvun muumimukeja 10e/kpl. Ostin kaikki viisi.
Untuvatakki minulle 10€, lapsille syksyyllä 4 takkia ja 5 housut alle 15€, lasten toppahousut 2x yht 6€. Goretex lenkkarit pojalle 2€, oli siis uudet. Kirppistelen todella paljon vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:25"]Ehdottomasti paras löytöni on nainen. Nainen, jonka kanssa elän nyt neljättä vuotta ja viimeksi tänään käytiin yhdessä kirppiksellä. Löytämistäni tavaroista ensimmäisenä tulee mieleeni aito, käyttämätön Leatherman monitoimityökalu yhdellä eurolla. [/quote] Oliko uusi vai käytetty^^?
[/quote]
Näen sieluni silmin naisen nojaamassa itsepalvelukirppiksen loosiin, kaulassa lappu: "Pöytä 27. Nainen (uusi). 8 e.
Ostaja katsoo, että käytettyhän tuo on, mutta hintansa arvoinen kumminkin.
[/quote]
No joo... tuo olisikin saattanut olla minulle helpompi tapa, naisten iskeminen kun ei koskaan ole ollut vahva lajini. Ja kyllä tuosta heti näki, ettei kyseessä ole uusi, mutta erittäin hyvin pidetty eikä ole pahoja kurttuja missään.
Adidaksen kaksi nättiä suht hyväkuntoista takkia, toinen verkka ja toinen tuulitakki yhteensä 10e. Uusina olis maksanu jotai 150e
Syperhyväkuntoinen polarn o. Pyret taovihaalari 8€.
Uudenveroiset aidot(!) converset 2€
Valkoinen untuvaparka everestin varmaan kerran käytetty 10€
Ostan 90% meidän vaatteista kirppikseltä. Mukaan mahtuu melkosia löytöjä enemmänkin. Tässä vaan muutama.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:25"]Ehdottomasti paras löytöni on nainen. Nainen, jonka kanssa elän nyt neljättä vuotta ja viimeksi tänään käytiin yhdessä kirppiksellä. Löytämistäni tavaroista ensimmäisenä tulee mieleeni aito, käyttämätön Leatherman monitoimityökalu yhdellä eurolla.
[/quote]
Oliko uusi vai käytetty^^?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:25"]Ehdottomasti paras löytöni on nainen. Nainen, jonka kanssa elän nyt neljättä vuotta ja viimeksi tänään käytiin yhdessä kirppiksellä. Löytämistäni tavaroista ensimmäisenä tulee mieleeni aito, käyttämätön Leatherman monitoimityökalu yhdellä eurolla. [/quote] Oliko uusi vai käytetty^^?
[/quote]
Näen sieluni silmin naisen nojaamassa itsepalvelukirppiksen loosiin, kaulassa lappu: "Pöytä 27. Nainen (uusi). 8 e.
Ostaja katsoo, että käytettyhän tuo on, mutta hintansa arvoinen kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:39"]
Laatikosta (maksoin 10 eur) ja laatikon alta tipahti kotona lahjakortti 250 euroa.
[/quote]
mä olisin palauttanut :(
villakangastakki 12e. ostan muuten lähes kaikki vaatteeni kirpparilta.
Unelmieni käyttämättömät (laput kiinni vielä) ja ehjät kengät mun kokoa 4€. Kaupassa samat on 80€ ja olin halunnut sellaisia jo varmaan vuoden mutten ollut opiskelijan budjetilla raaskinut ostaa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:42"]Mä ostan usein kirpparilta kaikkea pilkkahintasta merkkivaattetta vaikkei tarve olisikaan ja sitten myyn ne ite kohtuuhinnalla. Jostain on hoitovapaalla rahansa nyhdettävä.
[/quote]
Tuohon voisi jo verottaja puuttua.
En osaa edes eritellä parhaita, niin hyviä löytöjä olen tehnyt. Mutta viimeisintä "herkkua" oli miehelle juhlakengät puvun kanssa 4e ( oli ehkä kerran käytetty) ja Marimekon laukku 5e:).
Punainen uudenveroinen parkatakki 4,50 €
Viimeisin ostos taisi olla Baslerin villakangastakki, uuden veroinen 5€. Aivan upea materiaali, villaa ja kashmiria. Sopii kuin valettu.
Mä ostan itselleni kaikki vaatteet kirpparilta.
Pöytämallin tiskikone-Husqvarna 50 €.
Toimi vielä kauan, kunnes vesipumppu alkoi käryttää.
Ihmettelen niitä jotka eivät osta kirpparilta. Niin hyvää ja halpaa sieltä löytyy
Monenlaista lasitavaraa olen löytänyt. Kerään kermakoita ja soikerikkoja ja olen tehnyt joitakin todellisia löytöjä muutamalla eurolla. Erinomainen löytö on parin kolen vuoden takaa, Nuutajärven vanha lasivati, täysin moitteettomassa kunnossa, 5 €. Selailin sitten nettikauppojen tarjontaa ja kas, sielläpä oli minunkin vatini kaupan, hinta vaatimattomat 75 €! Tuorein löytö taitaa olla käyttämätön iso täyspellavainen pöytäliina, todella kaunis, 12 € muistaakseni. Huutiksestakin on löytynyt mukavasti täydennystä puristelasikokoelmaani. Viime talvena löytyi pieni sininen kukkavaasi, juuri samanlainen kuin lapsuudenkodissa oli ja joka oli lempimaljakkoni. Sitten se särkyi ja melkein unohdin sen. Kun näin sen myynnissä, iskin heti ja parilla eurolla se siirtyi omistukseeni. Ihanaa!
Mä ostan usein kirpparilta kaikkea pilkkahintasta merkkivaattetta vaikkei tarve olisikaan ja sitten myyn ne ite kohtuuhinnalla. Jostain on hoitovapaalla rahansa nyhdettävä.