*Kysely : Kuka on sinulle suurin ja kaunein ja kuolemattomin 'idoli'
Kuka on sinulle henkilökohtaisesti unohtumattomin ja tärkein artisti, taiteilija tms. idoli.
Ei tarvitse siis miettiä että kuka on myydyin tai muuten maailmanmittakaavassa suurin, vaan että kuka on se sun oma juttu.
Olis kiva kuulla - lyhyen perustelun kanssa ketkä on tehneet mammoihin vaikutuksen.
Kommentit (48)
ELVIS!
"If you're an Elvis fan, no explanation is necessary; If you're not an Elvis fan, no explanation is possible"
"No-one, but no-one, is his equal, or ever will be. He was, and is supreme."
-Mick Jagger
"Without Elvis you're nothing."
-Madonna
"Elvis was God-given, there's no other explanation. A Messiah comes around every few thousand years, and Elvis was it this time."
-Little Richard
"That Elvis, man, he is all there is. There ain't no more. Everything starts and ends with him. He wrote the book"
-Bruce Springsteen
"There have been a lotta tough guys. There have been pretenders. And there have been contenders. But there is only one king."
-Bruce Springsteen
jne jne
Brian Setzer. Nuorena oli megaseksikäs ja on upea muusikko.
Elvis Presley. Vaikka en juurikaan kuuntele tai silleen fanita - mutta tuli kyllä ensimmäiseksi kysymyksestä mieleen.
Kurt Vonnegut - suuri satiirikko ja humanisti.
Mä arvostan suuresti venäläistä sukellusveneupseeri Vasili Arhipovia, kansallisùdella ei ole väliä, mutta kyseinen hemppa esti ydinsodan 27.10. 1962, kun jätti laukaisematta ydinohjuksen kuuban edustalla vastoin määräyksiä.
27.10. 1962 oli ihmiskunnan vaarallisin päivä.
Matti Pellonpää ja Gösta Sundqvist.
Mumma, äitini äiti oli maailman paras ihminen, ja oli lapsena elämäni tärkein ihminen.
Ulkomaisista tähdistä tietysti Marilyn ja Elvis on ikivihreitä joista olen aina tykännyt. Ei ole oikein ketään jotka olisi mitenkään niin tärkeitä ihmisiä, en ole koskaan ollut kenenkään fani, vaikka olen tykännyt vaikka Dingosta, tykkään vieläkin, mutta en ole nuorenakaan kuvitellut meneväni naimisiin Neumannin kanssa, tai kiljunut ja pyörtynyt, tai edes käynyt keikalla. Jos oikein miettii sitä idoli sanaa, ei minulla ole koskaan ollut mitään varsinaista idolia, en oikein käsitä sitä "fanittamista".
Martin Luther King - aavisti varmasti kohtalonsa, ettei tule elämään vanhaksi, sai kuitenkin paljon aikaan. Viihdepuolelta John Lennon ja Freddie Mercury
Jim Morrison. Mystinen runoilija ja pahapoika joka poltti itsenstä loppuun aivan liian nuorena mutta musiikki elää ikuisesti. Ja ne kasvot, voih.Liskokuningas, rockjumala.
Nadia Comanechi.
Minusta tuli voimistelija Nadian ansiosta ja paljon Suomen mittakaavassa saavutinkin. Ehkä koko elämänurani voisin sanoa juontaneen juurensa siitä, että aikanaan sain vanhemmat viemään minut jumppasalille ja sittemmin aloin oikein vakavasti urheilijaksi.
Musiikista varmaan Michael Jackson ja Madonna.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:32"]
En voisi ihailla jotain ihmistä sen vuoksi että se on hyvä urheilussa, näyttelemisessä, auton ajamisessa tai muussa sellaisessa.
[/quote]
Etkö nauti musiikista, taiteesta, elämyksistä...?