Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttääkö tällainen kroppa miehiä?

Vierailija
19.09.2021 |

Siis kurvikkuus/thicc on muotia nykyään.

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-ef259a2428529863aba4d128b8560179

Tämmöinen?

Miellyttääkö tällainen kroppa miehiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyisi lopun elämää tuossa kunnossa niin ehdottomasti kävisi. Jos taas ei, niin olisi äärettömän iso riski että lihoisi lisää millon menisi jo todella epämiellyttävän näköiseksi. Näistä toinen vaihtoehto olisi huomattavasti yleisempi, valitettavasti.

En nyt puhu tästä kyseisestä naisesta vaan kropasta yleensä.

Vierailija
42/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan läskii hässi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kyykkää vähintään tuplana sen, mitä keskimääräinen av-kävijä. Nähnyt paljon vaivaa kroppansa eteen, koska selvästi hänellä on perinnöllinen taipumus kerätä rasvaa reisiin. Tuossa ei kevyt jumppailu auta.

Katsoin kuvia tuon linkin takaa ja ihmettelin miten voi olla noin timmi vyötärö ja muuten noin muodokas. Mutta siis vau! Jos joskus itse saisi oman keskivartalon tuohon kuntoon.

Tuossa on muuten tärkeä pointti.

On erilaisia vartalotyyppejä, mutta timmi vyötärö on aina hyvä asia.

Loput on makuasioita. Jotkut pitävät kakkoskuvan naisesta (pieni, siro, suorakroppainen, erittäin timmi) ja jotkut tästä naisesta (isokokoinen, tiimalasi, paljon ylimääräistä rasvaa).

Vierailija
44/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän. Naisellinen vartalo.

mies53v

Onko tuo nyt se vähän muhkumpi päärynä, jota hehkutat joka ketjussa?

Minä en hehkuta mitään, joka ketjussa!? pidän siitä, että nainen näyttää naiselta. Tuohon kuuluu vauvaliha sopivassa määrin..aikaisemmin linkattu laihuliini ei ollut omaan makuuni. Makuasioita..

mies53v

Vierailija
45/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

Uskon että miesten enemmistö toivoisi vähän alhaisempaa painoindeksiä ja  enemmän sporttisuutta.

m33

Mutta silleen huvittavaa, että hän on todella sporttinen.

Vierailija
46/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin kapea uuma ja leveä perä?

Vierailija
47/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites varpaat?

Vierailija
48/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, huomaa kenen perään miehet katsovat julkisissa tiloissa, sekä kaupoissa näkyvistä pareista nainen on usein tuon kokoinen. :)

Miehet varmasti tykkäävät ennemmin muodokkaasta kuin laihasta, muodokkaalla usein isommat rinnat, sekä olen kuullut olevan mukavampi halailla muodokasta.

kuullostaa ihan pullukan itsetunto nosteelta, jokainen mies ottaa hoikemman jos vaan saisi, monet joutuu pulsuun vaan tyytyyn.

Vierailija
49/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pysyisi lopun elämää tuossa kunnossa niin ehdottomasti kävisi. Jos taas ei, niin olisi äärettömän iso riski että lihoisi lisää millon menisi jo todella epämiellyttävän näköiseksi. Näistä toinen vaihtoehto olisi huomattavasti yleisempi, valitettavasti.

Paljon totuutta.

Minä sain joskus vuosia sitten katseita eräältä hieman nuoremmalta tosi isokokoiselta naiselta. Siis enemmän ylipainoa kuin tällä, eikä yhtä kapea vyötärö. Jotenkin ihan käsittämättömän seksikäs.

Nyt 4-5v myöhemmin sama nainen on ihan erilaisen näköinen. En ole varma onko painoa tullut juurikaan lisää, mutta jotenkin paino on siirtynyt eri kohtiin ja lopputulos on enemmänkin muodoton.

Kyllä se vain yleensä menee niin että timmit ja terveellisesti elävät naiset ovat paremman näköisiä vanhempina. Ei voi mitään.

Vierailija
50/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

Uskon että miesten enemmistö toivoisi vähän alhaisempaa painoindeksiä ja  enemmän sporttisuutta.

m33

Ei ole. Nyt puhutaan eri asioista.

Treenaa kyllä tiettyjä asioita ulkonäön vuoksi, mutta ei ole sporttaamiseen sopiva fysiikka ollenkaan.

Vierailija
51/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on selvästi sairaus jaloissa. 

Vierailija
52/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvan nainen mikään lihava ole.

Kyllä minulle tuollainen nainen kelpaisi.

AV:laiset ovat ihan hirveän rumia ihmisiä luonteiltansa, joten ei teillä ole varaa haukkua muita. Lukuunottamatta niitä mukavia ihmisiä.

Vierailija
53/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

Treenaa kyllä tiettyjä asioita ulkonäön vuoksi, mutta ei ole sporttaamiseen sopiva fysiikka ollenkaan.

Ok. Tarkoitat sporttisuudella siis sitä, että on luonnostaan sellainen fysiikka? Esim. että on laiha. Minä tarkoitan sporttisuudella sitä, että harrastaa liikuntaa. Voi olla että olen kuitenkin väärässä ja sinä oikeassa.

Vierailija
54/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon totuutta.

Minä sain joskus vuosia sitten katseita eräältä hieman nuoremmalta tosi isokokoiselta naiselta. Siis enemmän ylipainoa kuin tällä, eikä yhtä kapea vyötärö. Jotenkin ihan käsittämättömän seksikäs.

Nyt 4-5v myöhemmin sama nainen on ihan erilaisen näköinen. En ole varma onko painoa tullut juurikaan lisää, mutta jotenkin paino on siirtynyt eri kohtiin ja lopputulos on enemmänkin muodoton.

Kyllä se vain yleensä menee niin että timmit ja terveellisesti elävät naiset ovat paremman näköisiä vanhempina. Ei voi mitään.

Niinhän se on, että jos ei pidä huolta itsestään, niin rupsahtaa. Tämä kuva nainen ilmeisesti treenaa ahkerasti ja kyllähän kuvissakin näkyy kunnon lihakset rasvakerroksen alla. Ei ole mikään roikkuperse, kuten minä nykyään (vaikka hoikka olenkin)...

Vierailija
55/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköinen.

https://i.pinimg.com/originals/ce/5b/02/ce5b0200e9daa70ba954a72bc99311b…

Tämän kuvan nainen on täydellinen.

Vierailija
56/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

Riippuu harrastaako esim painonnostoa vai maratonia.

Vierailija
57/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta jos otat vehkeet esille niin kaikki miellyttää.

Vierailija
58/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin ettei hänen painonsa muutu alaspäin vaan pikemminkin ylöspäin. Niin se yleensä menee kaikilla. Jos kaupassa näkee pareja missä nainen näyttää tältä niin voi olla ettei näyttänyt alunperin.

Vierailija
59/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

Ok. Tarkoitat sporttisuudella siis sitä, että on luonnostaan sellainen fysiikka? Esim. että on laiha. Minä tarkoitan sporttisuudella sitä, että harrastaa liikuntaa. Voi olla että olen kuitenkin väärässä ja sinä oikeassa.

Ei, vaan tarkoitan sporttisuudella sporttisuutta.

Sport = urheilu = tuloksiin ja maksimaaliseen suorituskykyyn liittyvää toimintaa.

En äkkiseltään keksi missä lajissa tuollainen fysiikka olisi toimiva.

Vierailija
60/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

https://www.ulpustudio.com/l/kuka-on-sporttinen/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän