Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttääkö tällainen kroppa miehiä?

Vierailija
19.09.2021 |

Siis kurvikkuus/thicc on muotia nykyään.

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-ef259a2428529863aba4d128b8560179

Tämmöinen?

Miellyttääkö tällainen kroppa miehiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

Uskon että miesten enemmistö toivoisi vähän alhaisempaa painoindeksiä ja  enemmän sporttisuutta.

m33

Mutta silleen huvittavaa, että hän on todella sporttinen.

Ei ole. Nyt puhutaan eri asioista.

Treenaa kyllä tiettyjä asioita ulkonäön vuoksi, mutta ei ole sporttaamiseen sopiva fysiikka ollenkaan.

Riippuu harrastaako esim painonnostoa vai maratonia.

Ei ole painonnostajan fysiikka.

Vierailija
62/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

Uskon että miesten enemmistö toivoisi vähän alhaisempaa painoindeksiä ja  enemmän sporttisuutta.

m33

Treenaa kyllä tiettyjä asioita ulkonäön vuoksi, mutta ei ole sporttaamiseen sopiva fysiikka ollenkaan.

Ok. Tarkoitat sporttisuudella siis sitä, että on luonnostaan sellainen fysiikka? Esim. että on laiha. Minä tarkoitan sporttisuudella sitä, että harrastaa liikuntaa. Voi olla että olen kuitenkin väärässä ja sinä oikeassa.

Ei, vaan tarkoitan sporttisuudella sporttisuutta.

Sport = urheilu = tuloksiin ja maksimaaliseen suorituskykyyn liittyvää toimintaa.

En äkkiseltään keksi missä lajissa tuollainen fysiikka olisi toimiva.

Painonnosto? Kiekonheitto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

Ok. Tarkoitat sporttisuudella siis sitä, että on luonnostaan sellainen fysiikka? Esim. että on laiha. Minä tarkoitan sporttisuudella sitä, että harrastaa liikuntaa. Voi olla että olen kuitenkin väärässä ja sinä oikeassa.

Sport = urheilu = tuloksiin ja maksimaaliseen suorituskykyyn liittyvää toimintaa.

Mulle sporttisuus on tarkoittanut yleistä liikunnallisuutta, enkä ole koskaan liittänyt sitä tulosten saavuttamiseen tai maksimaalisen suorituskyvyn käyttöön. Itse tykkään liikkua miten milloinkin, omaa kehoa kuunnellen. Esim. kesän urheiluvamman jälkeen on vieläkin turha tähdätä huipputuloksiin, mutta ei se minun sporttisuutta ole vähentänyt.

Vierailija
64/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mallikuvassa on tyypillinen isänmaallinen suomalainen nainen. Isänmaan rakkautta todistaa painopisteen olo lähellä isänmaan kamaraa!

Vierailija
65/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

Kyllä sporttisella tarkoitetaan puhekielessä yleensä liikunnallista. Taidat olla tuon urheilullisen/sporttisen määritelmäsi kanssa vähemmistössä. Jopa kielitoimiston sanakirja antaa esimerkiksi ”sporttisen perheen”, mikä tuskin tarkoittaa sitä että kaikki perheessä harrastaisivat (kilpa)urheilua tavoitteellisesti.

Vierailija
66/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin kapea uuma ja leveä perä?

Ei ole syönyt hetkeen ja vetää vatsaa sisään.

Vierailija
67/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivannäköinen.

https://i.pinimg.com/originals/ce/5b/02/ce5b0200e9daa70ba954a72bc99311b…

Tämän kuvan nainen on täydellinen.

omaan makuun liian pullea

Vierailija
68/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sekä avausviestin että ensimmäisen vastausviestin nainen ovat molemmat hyvän näköisiä.

Mutta eihän tämä ketään kiinnosta, kun pitää olla niin että "miehet" tykkäävät vain yhdestä asiasta, ja tietenkin vielä kaikki keskenään samasta. Nämä palstajankkaajat varmaan syövät samaa ruokaakin jokaikisellä aterialla, ja kuvittelevat 4 miljardin muun tekevän samoin.

Nuo tuo johtuu siitä että naiset itse pitävät samasta, eli pitkästä ja luontaisesti raamikkaasta.

Sitten yritetään perustella että miehet ovat samanlaisia.

Myös äänestystuloksissa huomaa eron, naisilla on paljon tiukemmat käsitykset siitä miltä miehen tai naisen kuuluu näyttää.

Mitä? Miten saat näiden kahden välille kausaalisuhteen? Sinun yksisilmäinen idiotismisi jotuu siitä, että (kuvitelmissasi) kaikki naiset haluavat samaa?

Jessus näitä järjen jättiläisiä taas. 😞

FYI: Minä en pidä ”pitkästä ja luontaisesti raamikkaasta”. Mutta sehän ei mielestäsi ole mahdollista, joten joko valehtelen tai olen mies…

Vierailija
69/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua miellyttää.

m33

Riippuu harrastaako esim painonnostoa vai maratonia.

Ei ole painonnostajan fysiikka.

sipsin nostajan fysiikalta näyttäs

Vierailija
70/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erwerwthewtberhttr

Vierailija
71/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on selvästi treenannut paljon, sen näkee kropasta. Vyötärö varsin timmi. Käsivarsissa lihaksia. Sen lisäksi hänellä on jonkin verran rasvaa lihasten ympärillä. Voi olla kehonrakentaja, jolla massakausi. Yleisurheilijoista esim. keihäänheittäjillä tai kuulantyöntäjillä voi olla tuollainen kroppa. Ihmiset ei kyllä erota pelkkää ylipainoa selvästä urheilullisuudesta. Huvittavaa, että tinderissä haetaan urheilullista naista, mutta todellisuudessa se tarkoittaa hoikkaa naista. Ja näillä kahdella asialla ei välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Hoikka voi olla tekemättä mitään liikunnallista.

Kyllä nuo muodot ovat lähinnä rasvaa, joka on vain kerääntynyt oikeisiin paikkoihin.

Isompana oli samanmallinen vartalo:

Vierailija
73/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoedema, lipoödeema tai lipödeema ei taida olla Suomessa käytössä oleva diagnoosi, kun ei löydy suomeksi mitään tietoa?

Vierailija
75/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän. Naisellinen vartalo.

mies53v

Onko tuo nyt se vähän muhkumpi päärynä, jota hehkutat joka ketjussa?

Minä en hehkuta mitään, joka ketjussa!? pidän siitä, että nainen näyttää naiselta. Tuohon kuuluu vauvaliha sopivassa määrin..aikaisemmin linkattu laihuliini ei ollut omaan makuuni. Makuasioita..

mies53v

Mikä on käsityksesi naisesta? Ylipainoinen = nainen?

Vierailija
76/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että enemmistöä miehistä miellyttää runsas ylipaino vaikka olisi kuinka selluliitit tasoittavat trikoot päällä. Sieluni silmin näen ruskeiden trikoiden läpi eikä miellytä.

Nainen

Asiasta on tehty tutkimus. Mies on kiinnostunut hoikista naisista etsiessään yhden illan seksi seuraa, kun mies etsii vaimoa niin silloin mies valitsee naisen jolla on kauniit kasvot. Mies on kiinnostunut myös muodokkaista naisista, vaikuttaa miehen aivoissa kuin alkoholi.

Vierailija
77/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että enemmistöä miehistä miellyttää runsas ylipaino vaikka olisi kuinka selluliitit tasoittavat trikoot päällä. Sieluni silmin näen ruskeiden trikoiden läpi eikä miellytä.

Nainen

Oletkin nainen? Harmittaako sinua ettei sinulla ole muotoja eli kelpaat yhden illan juttuihin.

Vierailija
78/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on tinderissä paljon, ottavat vain naamasta ja yläkropasta kuvia että näyttäisivät muka normaaleilta mutta peittävät alakropan ettei totuus paljastuisi.

Entäs hoikat jotka ottavat kuvan suoraan edestä ja näyttävät possulta.

Vierailija
79/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on tinderissä paljon, ottavat vain naamasta ja yläkropasta kuvia että näyttäisivät muka normaaleilta mutta peittävät alakropan ettei totuus paljastuisi.

Miten sä otat kuvan ettei sun ruma naama paljastu, otatko kuvan kaukaa?

Vierailija
80/121 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... Minua viehättää eniten n. 167/60kg nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan