Miks Suomessa on rumia naisia...........
Sais kyllä olla paljon enemmä ulkomaalaisia naisia suomessa..meille ulkkismiehille..
kyllästynyt teihin sajmaannorppalumput.. bläähhhhhhhhhh
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 05:27"]
Se on joku suomalainen joka haluu närkästyttää suomen kansaa "ulkomaalaisena" xD
[/quote]
Nii joo.. ymmärrän onhan noit provoja ollu täälä varmasti.. Mutta tiesikkö että mamutkin oppii koulussa suomen kieltä puhuun ja kirjoittaa hyvin ?hyvin ja hyvin..heh..
AP.
"Kyl lampaita löytyy monestakin paikasta ihan pk-seudulta." Hauskaa kun tiedät. Onnea parinmuodostukseen.
Harrastan vain irtosuhteita. Mutta kiitos "
Sitä ne valittaakin.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 05:40"]
"Kyl lampaita löytyy monestakin paikasta ihan pk-seudulta." Hauskaa kun tiedät. Onnea parinmuodostukseen. Harrastan vain irtosuhteita. Mutta kiitos " Sitä ne valittaakin.
[/quote]
Rakkautta on ollut, mutta lähinnä yksipuolista.
Mikäs sen parempaa. Lähdemmepä sitten nukkumaan. Kiitos teille kaikille tästä yöstä.
Jännää huomata miten teitä kuumottaa ku vähäkin dissaa. heti alatte haukkuun takasin , epäilette provoiks.. ynm. Miten olis jos kerranki hyväksytte faktoja faktoina :)..
AP
Muuten ulkomaalaisena halusin tietää, miksi suomalaiset on niin sulkeutuneita? Siis en tarkoita pahalla mut mulla on naapureita joiden kanssa periaatteessa asunu saman katon alla, ja pelkästään silmiin katsominen tuntuu olevan heillä nii vaikeeta saatiikaan moikkaaminen, ja samassa tuokiossa mulla on ulkomaalaisia naapureita joiden kanssa vaihetaan kuulumisia ja yleensä Ramadanina syödään toistemme tekemiä kulttuurillisia safkoja jne... okse teijän kulttuuri vai sattuks mu naapurit vaan olee tämmösii ihmisii joiden moottori on vaa luonnollosesti sammunu ...?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:02"]
Muuten ulkomaalaisena halusin tietää, miksi suomalaiset on niin sulkeutuneita? Siis en tarkoita pahalla mut mulla on naapureita joiden kanssa periaatteessa asunu saman katon alla, ja pelkästään silmiin katsominen tuntuu olevan heillä nii vaikeeta saatiikaan moikkaaminen, ja samassa tuokiossa mulla on ulkomaalaisia naapureita joiden kanssa vaihetaan kuulumisia ja yleensä Ramadanina syödään toistemme tekemiä kulttuurillisia safkoja jne... okse teijän kulttuuri vai sattuks mu naapurit vaan olee tämmösii ihmisii joiden moottori on vaa luonnollosesti sammunu ...?
[/quote]
Asenne ongelme. Ihmisluonne ujo/hiljanen/pelko. Ottaa liian vakavasti elämän. Ennakkoluulot?
Onkohan ap:n asenteissa jotain vikaa vai onko katkeroitunut kauniin suomalaisnaisen kohtelusta? Outoa, etten ole koskaan tavannut rumaa miestä tai naista. Huonokäytöksisiä kyllä.
25: Kuuluu enemmän tai vähemmän suomalaiseen tapakulttuuriin.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:07"]
Onkohan ap:n asenteissa jotain vikaa vai onko katkeroitunut kauniin suomalaisnaisen kohtelusta? Outoa, etten ole koskaan tavannut rumaa miestä tai naista. Huonokäytöksisiä kyllä.
[/quote]
En ole katkeroitunut. Harmittaa kun pitäis edetä tässä elämässä ihmissuhteissakin mutta suominorpankanssa ei kiinostais ...ja tiedoks sinulle että rumia on ja niitä on paljon tsuomessa..todella paljon..mut ei siin mitään ei ulkonäkö ole pää asia.. luonteeltaanki rumia löytyy liian paljon..se siitä haaveesta..
[/quote]
Jos ne pelkää, että räjäytät ne.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:30"]
[/quote]
[/quote]
Pitäiskö mun pelätä sitten että mua ammutaan koulussa ?? näköjään..
Moi! Voinko tuoda nyhtöpossua kulttuurilliseen ramadaniinne?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:30"]
[/quote]
[/quote]
Pitäiskö mun pelätä sitten että mua ammutaan koulussa ?? näköjään..
[/quote]
Sitä en osaa sanoa. Ihan vilpittömästi vaan heitin ilmoille tollaisen ehdotuksen syyksi.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:02"]Muuten ulkomaalaisena halusin tietää, miksi suomalaiset on niin sulkeutuneita? Siis en tarkoita pahalla mut mulla on naapureita joiden kanssa periaatteessa asunu saman katon alla, ja pelkästään silmiin katsominen tuntuu olevan heillä nii vaikeeta saatiikaan moikkaaminen, ja samassa tuokiossa mulla on ulkomaalaisia naapureita joiden kanssa vaihetaan kuulumisia ja yleensä Ramadanina syödään toistemme tekemiä kulttuurillisia safkoja jne... okse teijän kulttuuri vai sattuks mu naapurit vaan olee tämmösii ihmisii joiden moottori on vaa luonnollosesti sammunu ...?
[/quote]
Masennus.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:02"]Muuten ulkomaalaisena halusin tietää, miksi suomalaiset on niin sulkeutuneita? Siis en tarkoita pahalla mut mulla on naapureita joiden kanssa periaatteessa asunu saman katon alla, ja pelkästään silmiin katsominen tuntuu olevan heillä nii vaikeeta saatiikaan moikkaaminen, ja samassa tuokiossa mulla on ulkomaalaisia naapureita joiden kanssa vaihetaan kuulumisia ja yleensä Ramadanina syödään toistemme tekemiä kulttuurillisia safkoja jne... okse teijän kulttuuri vai sattuks mu naapurit vaan olee tämmösii ihmisii joiden moottori on vaa luonnollosesti sammunu ...?
[/quote]
Moottori sammunu :"D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 06:09"]25: Kuuluu enemmän tai vähemmän suomalaiseen tapakulttuuriin.
kiitos tosta linkista!=)
[/quote]
Masennua
Minä en katso ulkkiksia silmiin, itse asiassa vältän katsomasta heihin päin ollenkaan.
En tykkää siitä kun tulevat halailemaan tai muuten käpälöimään jos heihin päin erehtyy katsomaan edes puolen sekunnin ajan.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 05:31"]
"Kyl lampaita löytyy monestakin paikasta ihan pk-seudulta." Hauskaa kun tiedät. Onnea parinmuodostukseen.
[/quote]
Harrastan vain irtosuhteita. Mutta kiitos.