MIEHET, miksi katsotte..
Julkkisnaisten tissi/peppukuvia aina kun vain mahdollista? Mieheni kun jaksaa selata findancen ( jossa ei muuta olekaan kuin näitä kuvia) ja voicen jokaikisen "paljasta pintaa" osion..aina on jonkun tyrkyn instagram kuvat läpi käyty jos iltalehti vaikka otsikoi (once again)peppumissin instagramiin laittamista hot bikinikuvista.
Tuntuu pahalta kun en ole mikään sotanorsu vaan aivan normaali nätti nuori nainen (olemme kumpikin alle 30)
Toivon, että tämä on kaikkien miesten tapa, etten ahistele huonossa itsetunnossani enempää..
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:42"]
katsotko itse tyylikkäitä miehiä puvuissa? sama asia
[/quote]
Ei todellakaan ole sama asia, kuin katsella paljasperseisiä akkoja. Ei kai ketään naista haittaisi, jos ukko katselisi vaikka jakkupukuisia naisia, vaikka kauniita olisivatkin. Tuo paljaan pinnan kuolaaminen se ongelma on aloittajalla.
[/quote]
Tuo ongelmani juuri on! Minulle olisi ihan sama jos mieheni selaushistoria olisi täynnä instagramista bongattuja virastotyöntekijöitä, vaikka sitten megan foxin ulkonäöllä, mutta ei. Siellä on tyyliin kate upton bikini bikini bikini, kuka tahansa fitness akka bikini bikini bikini.. Mitä minulta löytyy, no ei todellakaan bechameita boksereissa kun ei niitä kuvia saakeli naisille ikinä laitetakaan!
Ap
Kyllä alkais miehilläkin itsetunto-ongelmat jos lehdissä uutisoitaisiin jatkuvasti bokserikuvia miehistä samalla lailla kuin naisista. Sitten varsinkin kun vaimot alkais sivutolkulla niitä kyttäämään kuten miehet suhteissa..
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:42"]
katsotko itse tyylikkäitä miehiä puvuissa? sama asia
[/quote]
Ei todellakaan ole sama asia, kuin katsella paljasperseisiä akkoja. Ei kai ketään naista haittaisi, jos ukko katselisi vaikka jakkupukuisia naisia, vaikka kauniita olisivatkin. Tuo paljaan pinnan kuolaaminen se ongelma on aloittajalla.
[/quote]
Tuo ongelmani juuri on! Minulle olisi ihan sama jos mieheni selaushistoria olisi täynnä instagramista bongattuja virastotyöntekijöitä, vaikka sitten megan foxin ulkonäöllä, mutta ei. Siellä on tyyliin kate upton bikini bikini bikini, kuka tahansa fitness akka bikini bikini bikini.. Mitä minulta löytyy, no ei todellakaan bechameita boksereissa kun ei niitä kuvia saakeli naisille ikinä laitetakaan!
Ap
[/quote]
Sehän ei ole miehen ongelma ettet niitä katso? Jos sinusta on epäymmärrettävää, että mies katsoo niin miksei miehen mielestä saa olla epäymmärrettävää että sinä et katso kun se on hänelle ok? Jos tuosta ei ole mitään haittaa suhteelle miehen osalta, eikä hän vertaile sinua niihin naisiin tai mene iskemään niin koita nyt vaan päästä yli sinun ongelmastasi
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 07:59"]Itsekin ennen loukkaannuin kun mies katseli bikinikuvia netistä. Nykyään jätän sivuston auki jos iltalehdessä on jokin hyvä tissikuva miestä varten. Senkun haaveilee. Ei se sitä sexyä julkkista kuitenkaan saa. En ole huomannut että bikinikuvien katselusta olisi mitään haittaa parisuhteelle. Ainakaan enää, kun en ole mustasukkainen asiasta.
[/quote] NÄIN!!! Menkää vaikka miehen mukaan katselemaan ja ootte vaikka "ompas kuuma misu" ja voitte vaikka itse kokeilla samanlaisia poseerauksia kuin mallit kuvissa, ihan vaan läpällä. Pitäkää HAUSKAA! Miehetkin tykkää enemmän rennoista muijista kun tiukkapipoisista ämmistä ;-))
T: Nuorinainen
Entäs sitten. Katsoohan moni nainenkin 90minuuttia futista vain sen takia, että kuvissa muutaman kerran vilahtaa Ronaldo.