Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaani ystäväni ei ollut varannut minulle mitään lihatuotteita viikonlopun kyläilyn ajaksi

Vierailija
19.09.2021 |

Itse olen aina huomioinut hänen ruokavalionsa kun hän tulee meille kylään. Ensi kerralla tarjoan hänelle pelkästään eläinkunnan tuotteita.

Kommentit (575)

Vierailija
521/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä ne semmoset ihmiset liikkuu, jotka ei koskaan ja ikinä syö kasvisruokaa? Mä kun käyn työkavereiden (joista suurin osa on miehiä) kanssa lounaalla, niin kyllä siellä sekasyöjätkin välillä ottaa vegaanisen vaihtoehdon. En tunne yhtäkään ihmistä, joka periaatteesta ei söisi kasvisruokaa.

Ei kai niitä kukaan oikeesti tunne.

Taas on palstalla aktivoitunut tää hullu vänkääjä, jolla on paha pakkomielle vegaaneista. Niitä sen on päästävä haukkumaan vähän väliä. Älä kysy miksi.

Vierailija
522/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin toimit aivan oikein... ja onnittelut lihaa/kanaa pitää olla muuten ei tule mitään elämisestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä nykyihmisten pakkomielteistä lihan syömistä. Suomalaiset on vuosisadat eläneet niin, että suurin osa ravinnosta ei ollut eläinperäistä ja silloin kun sitä eläinperäistä oli tarjolla, niin sitä oli hyvin vähän syöjää kohti. Nyt sitten pitäisi saada syödä päivässä saman verran lihaa kuin esivanhemmat söi kuukaudessa... Ei ihme että porukkaa lihoo ja sairastaa.

Höpö höpö. Lihominen johtuu rasvan ja sokerin yhdistelmästä tai pelkästään sokerista. Ei mitään tekemistä lihan kanssa.

Vierailija
524/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pakotatte ne koiranne vegaaneiksi? Ei voi olla mitään vapaamatkustajia.

Vierailija
525/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä nykyihmisten pakkomielteistä lihan syömistä. Suomalaiset on vuosisadat eläneet niin, että suurin osa ravinnosta ei ollut eläinperäistä ja silloin kun sitä eläinperäistä oli tarjolla, niin sitä oli hyvin vähän syöjää kohti. Nyt sitten pitäisi saada syödä päivässä saman verran lihaa kuin esivanhemmat söi kuukaudessa... Ei ihme että porukkaa lihoo ja sairastaa.

Höpö höpö. Lihominen johtuu rasvan ja sokerin yhdistelmästä tai pelkästään sokerista. Ei mitään tekemistä lihan kanssa.

Juu lihhaa pittää olla, syöpäkin luikahtaa karkuun kun on niin terveellinen ruokavalio. Ja verta tietysti ruokajuomaksi tai Saksasta tilattua veronkierto kalijaa.

Vierailija
526/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koiralla on raateluhampaat mutta ihmisellä ei?

Vierailija
527/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koiran pakottaa pelkille kasviksille, eikö evoluutio sitten muuta koiran kasvissyöjäksi? Helppoa kuin mikä.

Vierailija
528/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esti sinua tuomasta pihvejä mukanasi joita olisit paistanut vegeruuan kylkeen, jos et hänen ruuilla selviä yhtä kyläreissua?

Vierailija
529/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä esti sinua tuomasta pihvejä mukanasi joita olisit paistanut vegeruuan kylkeen, jos et hänen ruuilla selviä yhtä kyläreissua?

Hengitysilma olisi saastunut ja hippi pyörtynyt.

Vierailija
530/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koiran pakottaa pelkille kasviksille, eikö evoluutio sitten muuta koiran kasvissyöjäksi? Helppoa kuin mikä.

Voi tulla aika pitkäksi odotellessa

Vierailija
531/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu lihhaa pittää olla, syöpäkin luikahtaa karkuun kun on niin terveellinen ruokavalio. Ja verta tietysti ruokajuomaksi tai Saksasta tilattua veronkierto kalijaa.

Ns. Perusjuomalaisen karppaus

Vierailija
532/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä trolli. Ei vegaaneilla ole ystäviä.

Vierailija
533/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä trolli. Ei vegaaneilla ole ystäviä.

Tuskin on selvinpäin

Vierailija
534/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuva lihansyöjä? Olisko ystäväsi pitänyt sinun mieliksesi heittää eettiset syyt romukoppaan ja ostaa ruuaksi kuolleita eläimiä, joita ystäväsi ei normaalisti osta, koska ei halua kenenkään joutuvan kuolemaan voidaakseen itse elää?

Vierailija
535/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että sinulla olisi vegaanikaveria. Itse asiassa en usko, että sinulla on mitään muutakaan kaveria.

Vierailija
536/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että sinulla olisi vegaanikaveria. Itse asiassa en usko, että sinulla on mitään muutakaan kaveria.

Joo. Aina naurattaa nää vegaanien *ystävät*. Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun on tällaiset ystävät? 😅

Vierailija
537/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään varaa mitään erikoista ystäville, ELLEI kyse ole ihan oikeasta ruoka-allergiasta. Hemsvetin "musta tuntuu etten halua syödä ihan hyvää ruokaa koska olen vähän parempi kuin muut!", saa käydä ihan itse matkalla kaupassa hakemassa oman pikku naposteltavat, kun ONHAN TÄSSÄKIN LIIVATETTA EN VARMASTI SYÖ YÄK ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ HEITÄ SE KAKKU ROSKIIN! ok...

Vierailija
538/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten valita vegaanisista tarjoiluista, mutta kahvi+mantelimaito on kokemus, jota en välitä kokeilla toiste.

Jep, vegaanina voin sanoa että mantelimaito on hirveän makuista, ei toimi oikein minkään kanssa jos siitä ei tykkää. Kauramaito sen sijaan sopii kahviin ihan kivasti ja moni sekaanikaverikin käyttää sitä ihan vain maun takia.

Vierailija
539/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten valita vegaanisista tarjoiluista, mutta kahvi+mantelimaito on kokemus, jota en välitä kokeilla toiste.

Jep, vegaanina voin sanoa että mantelimaito on hirveän makuista, ei toimi oikein minkään kanssa jos siitä ei tykkää. Kauramaito sen sijaan sopii kahviin ihan kivasti ja moni sekaanikaverikin käyttää sitä ihan vain maun takia.

Kauramaito maistuu kylmältä ja laihalta puurolta. Hyi oksetus!

Nää veget on vähän hassuja silleen että lihaa ei MISSÄÄN NIMESSÄ MISSÄÄN MUOTOA, mutta sitten kahvin roudaaminen eteläamerikan paskotuista viidakoista on ihan OK.

Vierailija
540/575 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään varaa mitään erikoista ystäville, ELLEI kyse ole ihan oikeasta ruoka-allergiasta. Hemsvetin "musta tuntuu etten halua syödä ihan hyvää ruokaa koska olen vähän parempi kuin muut!", saa käydä ihan itse matkalla kaupassa hakemassa oman pikku naposteltavat, kun ONHAN TÄSSÄKIN LIIVATETTA EN VARMASTI SYÖ YÄK ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ HEITÄ SE KAKKU ROSKIIN! ok...

Miksi sanot ystäviksi ihmisiä, joita vihaat noin kovasti?