Haittaisko sua jos miehesi lähtisi ex-vaimonsa ja yhteisen lapsensa kanssa uimahalliin
Viettämään yhteistä äiti ja iskä päivää lapsen vuoksi ja sen jälkeen lähtisivät porukalla Heseen syömään. Sinä jäisit siksi aikaa kotiin.
Kommentit (131)
Jos on erottu niin on erottu, en ymmärrä näitä "äiti ja isi on kavereita" -juttuja. Larppaukseksi minäkin sitä sanoisin, lapsen huiputtamiseksi. Kun vanhemmat on eronneet, ne ei enää leiki yhdessä, ja piste. Tämä on nimenomaan lapsen kannalta ajattelua, minä olin tuo erolapsi.
Nyksänä en katselisi tuollaista touhua.
Mulle olisi ok. Miehen ex-vaimo julistautui lesboksi, joten en koe uhkana.
Lapseni isä tuli meille usein yökylään lasta katsomaan. Oli kuulemma kertonut sen aikaiselle tyttöystävälleen ja hänelle se oli ok. Mekin kävimme exän luona yökylässä.
Harrastimme aina seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Tilanteet on kuitenkin erilaisia. Oma mieheni on eronnut exästään 9v sitten, me olemme alkaneet olla yhdessä 7v sitten.
Alle 30-vuotiaana tapailuiin hetken aikaa erästä miestä, joka lähti kerran sitten exänsä ja heidän yhteisen lapsen kanssa muutaman sadan kilsan päähän johonkin huvipuistoon. Hän sanoi minulle että pitää lähteä käymään, että aamulla lähtevät ja illalla takaisin. Yritin illalla soittaa hänelle ,mutta hän ei vastannut puhelimeen. Viestiäkään ei laittanut, vaikka yleensä laittaa. Seuraavana päivänä sitten soitti ja snoi että olivatkin jääneet yöksi ex-tempore läheiseen yöpaikkaan ,kun oli mennyt niin myöhään.
Tiesin kuitenkin tämän lapsen äidin myös, ja kun häntä myöhemmin näin, niin hän sanoi kysyttyäni, että kyllä oli oikein hauskaan ja jerematias tykkäsi puistosa kovasti. Siinä ohimennen hän kuitenkin paljasti että olivat sopineet siitä yöpymisestä jo viikkoja aiemmin. Luuli tietysti että minä tiedän asiasta.
Noh, tapailu päättyi siihen, ja mies koki että todistin tapailun päättymisellä sen että hän oli täysin oikeassa, kun oli pelännyt kertoa minun suuttumiseni vuoksi.
Mikähän siinä on että kyetään vääntämään oma petturuus, valehtelu, ja venkoilu AINA toisen ihmisen syyksi?
"Valehtelin kun tiesin että suutut."
Mitä ihmettä?!?!? Eli kun tietää että joku suuttuu valehtelusta, niin valehtelee siksi ettei hän suuttuisi valehtelusta? Vai miten tämä pitäisi käsittää.
Ei ymmärrä...
Voisi katsoa peiliin myös, että miehen pitää salaa mennä lapsensa kanssa huvipuistoon, koska sinä olisit vetänyt p*skakilarit.
Minäkin olisin valinnut lapsen, jos pitää valita lapsi tai nyxä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on erottu niin on erottu, en ymmärrä näitä "äiti ja isi on kavereita" -juttuja. Larppaukseksi minäkin sitä sanoisin, lapsen huiputtamiseksi. Kun vanhemmat on eronneet, ne ei enää leiki yhdessä, ja piste. Tämä on nimenomaan lapsen kannalta ajattelua, minä olin tuo erolapsi.
Olen osittain samaa mieltä. Tietyn ikäinen lapsi ei vaan ymmärrä mitä se tarkoittaa, kun ollaan taas vaan perheen kesken.
Kun lapset ovat vanhempia niin voi toimia. Tai sitten uudet mukaan menoon heti alusta ja näytetään, että elämä on nyt tätä ja paluuta menneeseen ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen exieni kanssa väleissä. Pystyn myös olemaan lapsen isän kanssa samassa joulujuhlassa tai rippijuhlassa. Ei ole larppausta, eikä tarkoita että haluaisimme silti olla enää kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osittain samaa mieltä. Tietyn ikäinen lapsi ei vaan ymmärrä mitä se tarkoittaa, kun ollaan taas vaan perheen kesken.
Kun lapset ovat vanhempia niin voi toimia. Tai sitten uudet mukaan menoon heti alusta ja näytetään, että elämä on nyt tätä ja paluuta menneeseen ei enää ole.
Mun miesystävää ei kiinnosta larpata isäpuolta. Jos hän haluaisi tulla joulujuhliin, se olisi vain näyttääkseen exälle, kenelle kuulun. Minusta se olisi mautonta, eikä tule tapahtumaan.
No ei kyllä lainkaan. Olisi se kyllä hieman hupaisaa jos mieheni lähtisi muistisairaan eksänsä ja 30v tyttärensä kanssa uimahalliin :D mutta en kyllä pahastuisi lainkaan.
Jos menisin lasten ja ex-miehen kanssa uimaan niin kai se uusikin voisi tulla. Ei tosin varmaan kehtaisi tulla kun ei ole kovin edustavassa bikinikunnossa, joten ei ole tullut ehdotettua. Ei myöskään vain ex-miehelle, menisi miesparka sekaisin "ydinperheenä" vietetystä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni isä tuli meille usein yökylään lasta katsomaan. Oli kuulemma kertonut sen aikaiselle tyttöystävälleen ja hänelle se oli ok. Mekin kävimme exän luona yökylässä.
Harrastimme aina seksiä.
Hohhoijaa taas noita moraalittomia kevytkenkäisiä lor***ja. Se mies on varattu! Haloooo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Tilanteet on kuitenkin erilaisia. Oma mieheni on eronnut exästään 9v sitten, me olemme alkaneet olla yhdessä 7v sitten.
Alle 30-vuotiaana tapailuiin hetken aikaa erästä miestä, joka lähti kerran sitten exänsä ja heidän yhteisen lapsen kanssa muutaman sadan kilsan päähän johonkin huvipuistoon. Hän sanoi minulle että pitää lähteä käymään, että aamulla lähtevät ja illalla takaisin. Yritin illalla soittaa hänelle ,mutta hän ei vastannut puhelimeen. Viestiäkään ei laittanut, vaikka yleensä laittaa. Seuraavana päivänä sitten soitti ja snoi että olivatkin jääneet yöksi ex-tempore läheiseen yöpaikkaan ,kun oli mennyt niin myöhään.
Tiesin kuitenkin tämän lapsen äidin myös, ja kun häntä myöhemmin näin, niin hän sanoi kysyttyäni, että kyllä oli oikein hauskaan ja jerematias tykkäsi puistosa kovasti. Siinä ohimennen hän kuitenkin paljasti että olivat sopineet siitä yöpymisestä jo viikkoja aiemmin. Luuli tietysti että minä tiedän asiasta.
Noh, tapailu päättyi siihen, ja mies koki että todistin tapailun päättymisellä sen että hän oli täysin oikeassa, kun oli pelännyt kertoa minun suuttumiseni vuoksi.
Mikähän siinä on että kyetään vääntämään oma petturuus, valehtelu, ja venkoilu AINA toisen ihmisen syyksi?
Mitä ihmettä?!?!? Eli kun tietää että joku suuttuu valehtelusta, niin valehtelee siksi ettei hän suuttuisi valehtelusta? Vai miten tämä pitäisi käsittää.
Ei ymmärrä...
Voisi katsoa peiliin myös, että miehen pitää salaa mennä lapsensa kanssa huvipuistoon, koska sinä olisit vetänyt p*skakilarit.
Niin just, siitä huvipuistoon lapsen kanssa menemisestähän ne kilarit tulikin.
Lähtisin tietysti mukaan siksi aikaa että laittaisin exän jalkaan riippakiven ja pudottaisin syvään päähän pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen exieni kanssa väleissä. Pystyn myös olemaan lapsen isän kanssa samassa joulujuhlassa tai rippijuhlassa. Ei ole larppausta, eikä tarkoita että haluaisimme silti olla enää kimpassa.
Samoissa juhlissa oleminen on tavallista toimintaa, larppausta on uimahalli- ja huvipuistoretket "ydinperheenä". On muitakin vaihtoehtoja kuin perheen leikkiminen ja valkohehkuinen viha ettei samaan tilaan mahdu.
No eipä haittaa, käyvät usein uimahallissa ja syömässä, elokuvissa, leikkipuistossa ym., siis mieheni ja exänsä ja heidän yhteinen lapsensa. Itse lähden joskus mukaan, jos en halua viettää omaa aikaa. Kysyvät kyllä aina haluanko tulla mukaan.
Jos tulee toimeen noin hyvin niin olisivat pysyneet yhdessä. Ymmärrän jollain tasolla että miksi noin ehkä tehdään mutta silti tuntuu pelleilyltä, lasten tunteillahan tuossa leikitään. Jos on kerran pakko erota niin olkaa sitten erossa, eikä mitään "perhepäiviä" enää eron jälkeen kun sitä perhettä ei enää ole.
Ei haittaisi, eihän lapsi ole eronnut vanhemmistaan ja varmasti haluaa viettää aikaa myös molempien kanssa yhtäaikaa. Jos yhteenpaluutoiveita lapsella on, niitä olisi jokatapauksessa ja asia pitäisi selittää lapselle ikätasoisesti miksi näin ei tule käymään.
Kyllä se haitta on aikuisten päässä, kysymys on vain että kenen. Onko tällä ex-pariskunnalla sitten yhteenpaluutoiveita, kummaltakaan suunnalta? Vai onko se ongelma lopulta siinä, että olisit halunnut lapsettoman miehen? Uusperhekuvio vaatii kypsyyttä, eikä sellaiseen kannata lähteä jos jo yksi uimahallireissu menee tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastimme aina seksiä.
Hohhoijaa taas noita moraalittomia kevytkenkäisiä lor***ja. Se mies on varattu! Haloooo!!
Mulla on siihen optio, kun se oli ensin mun :)
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä...
Niin just, siitä huvipuistoon lapsen kanssa menemisestähän ne kilarit tulikin.
Tarkoitatko että ne tuli hotellista? Mikä hotelliyössä on sellaista että ei saa lapsen kanssa mennä?
Ootte kyllä aika söpöjä, tuollaisia sinisilmäisiä ja viattoman oloisia.
Uimahalli ei ole mikään valmistumisjuhla tai rippijuhla, missä eronneet vanhemmat olisivat lapsen takia. Kuten sanoin, pienen lapsen voi viedä toisen sukupuolen pukkariin, eli ei ole käytännön syytä ottaa toista vanhempaa mukaan.
Kiva pikku perhereissu heillä, onnea ap:lle, kohta olet sinkku taas.
Ei haittaa se.