Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisko sua jos miehesi lähtisi ex-vaimonsa ja yhteisen lapsensa kanssa uimahalliin

Vierailija
19.09.2021 |

Viettämään yhteistä äiti ja iskä päivää lapsen vuoksi ja sen jälkeen lähtisivät porukalla Heseen syömään. Sinä jäisit siksi aikaa kotiin.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
2/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi harmittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: Järjestetäänkö tällaisia päiviä sittenkään lapsen vuoksi, vai oikeastaan lievittämään vanhempien omaa mielipahaa? Lapsi menee vain sekaisin.

Vierailija
4/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellaki ja jos ukko ees harkitsis meneväsä, ni ois kyl ex mullekki

Vierailija
5/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tälläinen ajatus on lähtöisin? Haluaako nykyinen kumppani osallistua sellaiseen? Nämä asiat vaikuttavat omaan suhtautumiseen sillä itse voisin ihan mielelläni osallistua hauskanpitoon. Minulla ei ole mitään ikävää miesystävän exää kohtaan ja voisin mieluusti tutustua häneenkin sekä viettää aikaa juhlissa ym joita suvussa pakostikin tulee.

Vierailija
6/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi mies, jolla lapsi(a) edellisestä liitosta, niin olisin vain ylpeä siitä, että toimisi lasten vuoksi noin.

Vierailija
7/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka larppaa ydinperhettä exänsä kanssa. Ystävälliset välit exän kanssa (jos yhteisiä lapsia) olisi hyvä olla, mutta mulle toi olisi liikaa. Ei kai tossa mitään pahaa ole, mutta mä en vaan haluaisi elää tuollaisessa kuviossa.

Vierailija
8/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys: Järjestetäänkö tällaisia päiviä sittenkään lapsen vuoksi, vai oikeastaan lievittämään vanhempien omaa mielipahaa? Lapsi menee vain sekaisin.

Mistä se lapsi tossa nyt menisi sekaisin? Siitä, että vaikka on erottu, halutaan lapsille myös yhteistä aikaa?

Vierailija
9/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka larppaa ydinperhettä exänsä kanssa. Ystävälliset välit exän kanssa (jos yhteisiä lapsia) olisi hyvä olla, mutta mulle toi olisi liikaa. Ei kai tossa mitään pahaa ole, mutta mä en vaan haluaisi elää tuollaisessa kuviossa.

Larppaa? Miten se on sulta pois, jos lasten kanssa/vuoksi tehdään asioita yhdessä?

Vierailija
10/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lapsi on ex vaimon nii kyllä nyt tuon ymmärtää sit

Vierailija
11/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lapsi tossa nyt menisi sekaisin? Siitä, että vaikka on erottu, halutaan lapsille myös yhteistä aikaa?

Juuri niin. Saattaa herättää ajatuksen vanhempien yhteenpaluusta.

Vierailija
12/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi kenties poika, ei enää oikein naistenpukuhuoneiässä muttei myöskään oikein voi vielä lähettää turvallisesti miesten pukuhuoneeseenkaan?

Vierailija
13/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä luulet siellä tapahtuvan? Nussimista altaassa? Onpa kauheeta.

Anna mä arvaan? Lapsi on niin pieni, että haluaa vielä äitinsä mukaan? Tai lapsi on jo sen ikäinen tyttö, että ei voi tulla enää miesten puolelle, mutta ei vielä pärjää yksin?

Kumpi osui?

Vierailija
14/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan? Lapsi on niin pieni, että haluaa vielä äitinsä mukaan? Tai lapsi on jo sen ikäinen tyttö, että ei voi tulla enää miesten puolelle, mutta ei vielä pärjää yksin?

Kumpi osui?

Voisihan poika mennä isän kanssa tai tyttö äidin kanssa tai isolla porukalla voi myös mennä, että uusi kumppani mukana.

Vierailija
15/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tilanteet on kuitenkin erilaisia. Oma mieheni on eronnut exästään 9v sitten, me olemme alkaneet olla yhdessä 7v sitten. 

Alle 30-vuotiaana tapailuiin hetken aikaa erästä miestä, joka lähti kerran sitten exänsä ja heidän yhteisen lapsen kanssa muutaman sadan kilsan päähän johonkin huvipuistoon. Hän sanoi minulle että pitää lähteä käymään, että aamulla lähtevät ja illalla takaisin. Yritin illalla soittaa hänelle ,mutta hän ei vastannut puhelimeen. Viestiäkään ei laittanut, vaikka yleensä laittaa. Seuraavana päivänä sitten soitti ja snoi että olivatkin jääneet yöksi ex-tempore läheiseen yöpaikkaan ,kun oli mennyt niin myöhään. 

Tiesin kuitenkin tämän lapsen äidin myös, ja kun häntä myöhemmin näin, niin hän sanoi kysyttyäni, että kyllä oli oikein hauskaan ja jerematias tykkäsi puistosa kovasti. Siinä ohimennen hän kuitenkin paljasti että olivat sopineet siitä yöpymisestä jo viikkoja aiemmin. Luuli tietysti että minä tiedän asiasta.

Noh, tapailu päättyi siihen, ja mies koki että todistin tapailun päättymisellä sen että hän oli täysin oikeassa, kun oli pelännyt kertoa minun suuttumiseni vuoksi.

Mikähän siinä on että kyetään vääntämään oma petturuus, valehtelu, ja venkoilu AINA toisen ihmisen syyksi?

"Valehtelin kun tiesin että suutut."

Mitä ihmettä?!?!?  Eli kun tietää että joku suuttuu valehtelusta, niin valehtelee siksi ettei hän suuttuisi valehtelusta? Vai miten tämä pitäisi käsittää.

Ei ymmärrä...

Vierailija
16/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä aina olemassa se riski että nusasevat altaassa. Ei, en minä kyllä suostuisi en sitten millään.

Vierailija
17/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Tilanteet on kuitenkin erilaisia. Oma mieheni on eronnut exästään 9v sitten, me olemme alkaneet olla yhdessä 7v sitten. 

Alle 30-vuotiaana tapailuiin hetken aikaa erästä miestä, joka lähti kerran sitten exänsä ja heidän yhteisen lapsen kanssa muutaman sadan kilsan päähän johonkin huvipuistoon. Hän sanoi minulle että pitää lähteä käymään, että aamulla lähtevät ja illalla takaisin. Yritin illalla soittaa hänelle ,mutta hän ei vastannut puhelimeen. Viestiäkään ei laittanut, vaikka yleensä laittaa. Seuraavana päivänä sitten soitti ja snoi että olivatkin jääneet yöksi ex-tempore läheiseen yöpaikkaan ,kun oli mennyt niin myöhään. 

Tiesin kuitenkin tämän lapsen äidin myös, ja kun häntä myöhemmin näin, niin hän sanoi kysyttyäni, että kyllä oli oikein hauskaan ja jerematias tykkäsi puistosa kovasti. Siinä ohimennen hän kuitenkin paljasti että olivat sopineet siitä yöpymisestä jo viikkoja aiemmin. Luuli tietysti että minä tiedän asiasta.

Noh, tapailu päättyi siihen, ja mies koki että todistin tapailun päättymisellä sen että hän oli täysin oikeassa, kun oli pelännyt kertoa minun suuttumiseni vuoksi.

Mikähän siinä on että kyetään vääntämään oma petturuus, valehtelu, ja venkoilu AINA toisen ihmisen syyksi?

"Valehtelin kun tiesin että suutut."

Mitä ihmettä?!?!?  Eli kun tietää että joku suuttuu valehtelusta, niin valehtelee siksi ettei hän suuttuisi valehtelusta? Vai miten tämä pitäisi käsittää.

Ei ymmärrä...

Oikea valinta sinulta päättää tuo suhde.

Vierailija
18/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen erolapsi elättelee toiveita vanhempiensa yhteenpaluusta joka tapauksessa, ei sitä yhteidet aktiviteetit luo. Se asia heidän kanssaan puhutaan auki ikätasoisesti.

Vierailija
19/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi osui?

Voisihan poika mennä isän kanssa tai tyttö äidin kanssa tai isolla porukalla voi myös mennä, että uusi kumppani mukana.

Niin voisi, mutta missä se isä sit on, jos äitinsä kanssa menee? Ja miksi uuden kumppanin pitää olla mukana yleensäkään? En mä vaan tarvitsisi ex miestäni nykyistä emäntää sinne vahtimaan.

Vierailija
20/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen erolapsi elättelee toiveita vanhempiensa yhteenpaluusta joka tapauksessa, ei sitä yhteidet aktiviteetit luo. Se asia heidän kanssaan puhutaan auki ikätasoisesti.

Ei nyt jokainen kuitenkaan. Omani ovat tyytyväisiä arkeen ilman isäänsä ja saavat hyvää isäaikaa siinä määrin, kun hän jaksaa isänä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän