Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten usein isovanhemmat hoitavat lastenlapsiaan?

Galluppii...
19.09.2021 |

Eli miten usein te saatte isovanhemmilta apua lastenhoidossa tai miten usein te isovanhemmat hoidatte lastenlapsianne? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Koko perheen kyläilyjä ei tässä kyselyssä lasketa vaan että vietetään aikaa lasten kanssa ilman heidän vanhempiensa läsnäoloa.

Eli VAAN MÄÄRÄT EI mitään SELITYKSIÄ että miksi näin. Näitä tappeluketjuja on jo ihan tarpeeksi missä jupistaan että kaikki hoitakoon itse lapsensa yms.

Itse voin aloittaa...

Omalta puolelta isäni alle 70v. ei auta ikinä.

Miehen vanhemmat ehkä 1-2krt vuodessa Alle 70v molemmat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran viikossa oman puolen isovanhemmat.

Miehen puolen eivät ikinä.

Olen tyytyväinen.

Vierailija
2/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani n. 1 krt/vuodessa.

Miehen vanhemmat 8/krt/vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien puolelta 2-3krt viikossa.

Vierailija
4/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ollenkaan

Vierailija
5/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli miehen vanhemmilla hoidossa päivittäin kiireisenä työsesonkina. Toki olivat myös kunnallisessa päivähoidossa ja mummu tai ukki haki sieltä ja hoiti illan. Asumme samassa pihapiirissä. Nyt nuoriso käy jeesaamassa ja pitämässä seuraa vastavuoroisesti . Eli välit ovat läheiset heillä. Omat vanhempani ovat nähneet ehkä kerran vuodessa lapsiani.

Vierailija
6/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
7/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2x kuussa. 2 alle kouluikäistä lasta. Enimmäkseen miehen vanhemmat auttavat.

Vierailija
8/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa tai harvemmin. Äidin puolelta isovanhempia ei ole ollenkaan.

Vierailija
9/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia isovanhempia ei ole.

Toiset vielä töissä, mutta n2 vkonloppu/kk

Lapsia 1 päiväkoti-ikäinen.

Vierailija
10/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat hoitavat kolmea kouluikäistä lastamme kerran-pari vuodessa, haluaisivat ottaa lapset yökylään useamminkin.

Miehen isä ei ole ollut lapsenvahtina koskaan.

Miehen äiti on lasten kanssa ehkä kerran vuodessa. Hän saattaisi suostua useamminkin, mutta vain yhden lapsen kanssa kerrallaan, ja siitähän ei ole meille mitään apua. Eikä lapset halua yksitellen mennä, miksihän?

Vierailija
11/11 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian harvoin. Ehkä kerran vuodessa yön yli niin että itse hoitaa nukutuksenkin ja muutama tunti kerrallaan NS. Pakoittavien asioiden hoidon vuoksi. Ei siis mitenkään voi heihin nojautua ja kysyä apua mitenkään säännöllisesti. Masentaa kun ei ole koskaan riittävää tukiverkkoa olemassa. Jää kaiken ulkopuolelle ja ei voi tutustua kehenkään. En edes pysty menemään osa-aikatöihin ja saa nähdä tuleeko töihin menostakaan mitään tulevaisuudessa, koska olen käytännössä täysin yh. Elämä on. Ja ei tätä ei kyllä ollut etukäteen nähtävissä tai ennustettavissa. Monet itkut on itketty eron myötä. Onhan sitä joskus pohtinut olisiko ero jäänyt tulematta, mutta vaikea sanoa. Mutta kuka nyt oikeasti lapsiperheitä tässä yhteiskunnassa välittää? Ei kukaan. Eli turhaa tänne mitään veronmaksajia tehdä. Yksin olette ja kärsitte. Kannattaa muistaa jos haaveilet lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä