Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elän kaaoksen keskellä.

Vierailija
03.11.2014 |

Ja kaaos on sekä ympäristössä että pääni sisällä.
Huomasin jo muutama kuukausi sitten, että olen koko ajan väsynyt. En välttämättä tehnyt mitään päivän aikana ja olin silti väsynyt. Kaikki tuntui niin uuvuttavalta. Ajattelin sen vain olevan normaalia väsymystä.
Opiskelen vielä ja asun yhdessä avopuolisoni kanssa. Meillä ei ole vielä lapsia. Jokaisen koulupäivän jälkeen olen totaalisen puhki. Siinä missä joku muu tekee ruuan, leikkii lasten kanssa tai hakee heitä harrastuksista, siivoaa kotia tms. minä en jaksa edes huolehtia kodista yhtään. En jaksa tiskata, en jaksa pyykätä, en jaksa mitään. Avopuoliso tekee minkä pystyy, mutta en tietenkään voi häntä vaatia huolehtimaan täysin yksin kodista työnsä ohella.
Siispä meidän koti on hirveä tällä hetkellä. Pyykkiä on kertynyt vuoriksi, vessa pitäisi siivota...
Mutta kun vaan väsyttää koko ajan. Uuvuttaa, hermostun pienistä. En jaksaisi tehdä muuta kuin maata. Hävettää ja oksettaa tämä koti. Koulussa sentään käyn, vaikka välillä motivaatio on hukassa.
Mikä mua vaivaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä vaikka terkkarilla juttelemassa!

Vierailija
2/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sentään mies. Mulla ei oo ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kysyisin lääkäriltä. Ei kannata jäädä jumittamaan tuohon väsymykseen, vaan hakea apua mahd. pian. Sulla voi olla jotain mikä voidaan helposti hoitaa.

Vierailija
4/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan laiska..

Vierailija
5/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisit hiljalleen siivota kotisi, se piristäisi jo. Syötkö vitamiineja ja ulkoiletko.

Vierailija
6/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistusta kilpirauhasarvot!!

Vierailija
7/7 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:06"]

Tarkistusta kilpirauhasarvot!!

[/quote]

Sekä rauta-arvot (ei hemoglobiini vaan ferritiini joka kertoo rautavarastojen tilasta), b12 ja d-vitamiini.