Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naiseni tuhlaa vessapaperia aivan liikaa!!

Vierailija
03.11.2014 |

En ymmärrä, mihin vitussa nykyinen naiseni voi tuhlata vessapaperia niin tuhottomasti?? Pyyhkiikö hän istuimen joka kerta, vuoraako paperilla vai työntääkö sitä pöntön pohjalle?? Pyttyni pidän puhtaana sillä en siedä paskaraitoja mutta silti! Ei asuta vielä samankaton alla mutta on usein luonani yötä.

En ole vielä kehdannut mainita asiasta..

Onko muilla ollut vastaavia tapauksia??

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:25"]Meillä menee 32 rullaa/kk paskapareria, eli rulla/pvä. Asun kahdestaan ala-asteikäisen kanssa. Meillä ei säästellä paska-asioissa.

Et revi siitä.
T: nainen
[/quote]

Ja on muuten valkoista ja pehmoista perseelle, et sil viisiin. (Myö ei muuten katella tuollaisia paskapaperin pihtaajia PISTE)
T: nainen

Vierailija
102/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:29"]

Hämmästelin myös aika paljon, kun näin ekan kerran naiseni ottavan paperia pyyhkiäkseen pillunsa. Jumalauta se otti rullan toiseen käteen ja alko rullata toisen käden ympärille sitä paperia. Siinä meni yhdellä pyyhkäsyllä varmaan 20 arkkia sitä paperia... Sanoin sille että toi määrä riittää muille viikoksi perheen pyyhintään.

[/quote]

Heh, mäkin oon nähny tuon tyylin. Ihan käsittämätön munkin mielestä. Jos ei nykäisyllä saa tarpeeksi kerralla, niin sitten on joku tekniikkavirhe pyyhkimisessä.

Itsekin kulutan melko paljon paperia, mutta lähinnä siksi, että minulla on ylivilkas vatsa ja tykkään huuhdella peräpään isomman asian jälkeen eli sitten kuluu paperia kuivaukseen ja viimeistelyyn. En vuoraa pyttyä ja pienemmän hädän jälkeen ei montaa palaa kulu.

[/quote]

Olen ehkä väsynyt, mutta repesin tuolle "viimeistelylle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mulla on kanssa usein vessasta täysi rulla finaalissa, kun joku nainen on käynyt kylässä. En tajua mihin sitä menee niin tuhottomasti. t. nainen itsekin

Vierailija
104/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä murheet,vaihtakaa sanomalehteen.

Vierailija
105/116 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostattaa vanhaa, miten AP sai tilanteen haltuun vaiko lähtikö nainen kävelemään :)

Vierailija
106/116 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies valittaa että käytän liikaa vessapaperia. Miten jaksaakin kytätä

Vierailija
107/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDD nauroin nii tälle ketjulle. Mut mite sitä paprun tuhlausta sais sit vähennettyy? Must se bidee tuntuu nii sottaselle ja epämukavalle. Roiskuu joka paikkaan ja vaatteet kastuu

Vierailija
108/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap. siellä nillittää? Leikkaat akalle sanomalehdestä paskapaperia, niin loppuu se embon kulutus!

Vierailija
110/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaperi, nyt meni väärään osioon.

Vierailija
111/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa!!!jätä paperi kokonaan pois ja sano sille et tääl käytetään vaan pillupuhelinta!!!

Vierailija
112/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:56"]Jätä se sika.
[/quote]

Olin tulossa kirjoittamaan juurikin näin (kun luin otsikon).

Vierailija
113/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja menee 2 rullaa päivässä.. Ja jos joku käyttää vähemmän, kun 2 rullaa päivässä niin painukoot huitsin nevadaan.. Ja ostan sellasta paperia jossa on 500euron seteleitä. Köyhät kyykyn. =)

Vierailija
114/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa.

Minä niin katkerasti kärsin siitä, ettei vessassani ole sitä käsisuihkua. Kaipaan sellaista joka päivä. Joten kun te jotkut paasaatte sen käsisuihkun käytöstä niin kuin se olisi joku itsestäänselvyys, se sattuu. Syvästi. Olen tietoinen sen puutteesta ilman että hierotte sitä naamaani.

Mutta kun ei ole niin ei ole. Joten paperilla mennään. Ja sitä kuluu juuri sen verran kuin on tarpeen.

Vierailija
115/116 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun tiedät naisesi tulevan luoksesi, käytä vessapaperirulla miltei loppuun asti sitä ennen äläkä jätä WC:hen ylimääräisiä tullia. Kyllä hän varmaan silloin yrittää selvitä vähällä. Jos hän pyytää uutta rullaa, sano, että et ole muistanut ostaa. Pidä kuitenkin talousperia jossain varalla, jos seksin jälkeen tarvitsette sitä ja muutenkin.

Eli mihin ikinä nainen sitä tarvitseekaan, huolehditään ettei sitä ole. Seksiin sitten sitä paperia pitää kuitenkin järjestää,luonnollisesti. Logiikkaa. Naisten tarpeet ovat turhia. Seksi on ainoa, mihin naista oikeastaan tarvitaankaan, muu tulee vaan turhan kalliiksi. Asia selvä.

Vierailija
116/116 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt 8 vuotta, mihin nykyinen avomieheni käyttää vessapaperia. Ei käy vessassa normaalia useammin, mutta sitä paperia kuluu ihan älyttömästi. Samapa tuo kun ei se nyt niin paljoa maksa, mutta tosi outoa silti. Viikonloppuna voi mennä helposti rulla päivässä, siis kahdelta aikuiselta ihmiseltä, vaikka ei ole mitään ripuliakaan tai muuta selvästi asiaa selittäävää.

5 vuotta asuttu yhdessä, mutta vastauksia ei ole tullut. No en kyllä ole kysynytkään. Ehkä mä vielä joskus kysyn. :D

Meillä sama juttu. Mies tuhlasi järjettömät määrät vessapaperia. Kokonainen rulla meni yhdessä päivässä vaikka minä en paperia käyttänyt (puhdistan itseni bidee-suihkulla).

Kun sanoin miehelle että hän voisi vähentää paperin tuhlausta, hän suuttui. Alkoi huutaa ja kiukutella kuin 5-vuotias kakara. "Mä käytän niin paljon paperia kuin lystään!"

Mies on nyt ex. Minä en tuhlaa aikaani siihen, että yrittäisin takoa järkeä päähän mieslapselle. Hänen elämässään on vain yksi asia mikä kiinnostaa. Tietokone, tietokone, tietokone. Työaika istuu koneella, vapaa-aikana istuu koneella. Ja sitten suuttuu, kun pitäisi tehdä kotitöitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän