Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naiseni tuhlaa vessapaperia aivan liikaa!!

Vierailija
03.11.2014 |

En ymmärrä, mihin vitussa nykyinen naiseni voi tuhlata vessapaperia niin tuhottomasti?? Pyyhkiikö hän istuimen joka kerta, vuoraako paperilla vai työntääkö sitä pöntön pohjalle?? Pyttyni pidän puhtaana sillä en siedä paskaraitoja mutta silti! Ei asuta vielä samankaton alla mutta on usein luonani yötä.

En ole vielä kehdannut mainita asiasta..

Onko muilla ollut vastaavia tapauksia??

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän määrä on paljon vessapaperista. Käytän yksin kaksi rullaa viikossa. Onko se paljon vai vähän?

Vierailija
22/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkiminen on tekniikkalaji. Runsas ja tahmainen paskantaminen tai runsaat kuukautiset ei selitä liiallista paperinkulutusta, kun alasuihkukin yleensä vessoissa on -vaikka ennen pesua saa ja pitää pyyhkiä paperilla.

Piheys on ihmisessä joka tapauksessa pahempi ominaisuus kuin kakkaraitainen perse. Sentään on vielä naisia ja miehiä, jotka ovat puhtaita, mutta eivät pihejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:16"]

Mikähän määrä on paljon vessapaperista. Käytän yksin kaksi rullaa viikossa. Onko se paljon vai vähän?

[/quote]

Minusta se on aika paljon, jos ihan yksin sen käytät. 

Vierailija
24/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta paljonko hän nyt sitten käyttää sitä paperia?

Vierailija
25/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten melkoisen hankalaa nykyään noilla parisuhdemarkkinoilla, jos vessapaperistakin saadaan tämmöinen kapeli. Mites tuo TV-lupameininki? Joutuuko pienempituloinen antamaan "tasinkoa" pienemmän osuutensa vuoksi. Tai tarkistetaanko katseluajat sekuntikellolla ja veloitetaan sen mukaan?

Vierailija
26/116 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:16"]

[/quote]

Eiköhän tuokin riipu siitä, paljonko viettää aikaa kotona. Itse olen tällä hetkellä työtön, joten asioin omassa vessassani lähes joka hädällä. Kyllä sitä paperia kuluu, varsinkin kun käytän sitä myös nenän niistämiseen kasvojen pesun jälkeen, silmälasien pyyhkimiseen ym., siis en pelkästään pepun pyyhintään ja kuivaukseen. Töissä ollessa ei kulunut yhtään niin paljon, kun suurin osa päivän vessakäynneistä tapahtui työpaikalla. Nyt voi mennä yksi rulla kahdessa päivässä.

Vierailija
27/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos iskisit tuhlatuista vessapaperirullista neidille laskun käteen, eiköhän sen jälkeen taas paperi ala riittää vessassasi. 

Vierailija
28/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee kans tuota, eli käyttää paljon enemmän paperia kuin mä/muut miehet, joiden kanssa oon ollut, mutta oon jo tottunut siihen ja ei todellakaan ole syy murmuttaa. Mieti nyt itse hieman... Ihmiset ON erilaisia, sen hyväksymisen voi aloittaa vaikkapa tuosta. :)

Vierailija
29/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jatkuva tappelu miesystävän kanssa vessapaperista. Kyllä mielestäni sen verran voisi tarjota, kun ruoat ja kaiken muun maksan itse, kosteuspyyhkeet käsienpesuun ja muuhun hygieniaan jne.

Minkäs sille mahtaa että minullakin on kauhean runsaat menkat, tahmapaska, ja mökillä menee vatsa aina sekaisin, en tiedä miksi, ehkä hygienia on liian huono. Niin ja yritäpä itse kusta karvahatun läpi, hyvähän se on sitä nakkia ravistella kuivaksi.

Vierailija
30/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt 8 vuotta, mihin nykyinen avomieheni käyttää vessapaperia. Ei käy vessassa normaalia useammin, mutta sitä paperia kuluu ihan älyttömästi. Samapa tuo kun ei se nyt niin paljoa maksa, mutta tosi outoa silti. Viikonloppuna voi mennä helposti rulla päivässä, siis kahdelta aikuiselta ihmiseltä, vaikka ei ole mitään ripuliakaan tai muuta selvästi asiaa selittäävää.

5 vuotta asuttu yhdessä, mutta vastauksia ei ole tullut. No en kyllä ole kysynytkään. Ehkä mä vielä joskus kysyn. :D

Vierailija
31/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:55"]

Onko sulla vertailupohjaa muihin naisiin?

[/quote]

On. Tunnetaan nimellä onnellisuuden maksimointi.

Vierailija
32/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun tiedät naisesi tulevan luoksesi, käytä vessapaperirulla miltei loppuun asti sitä ennen äläkä jätä WC:hen ylimääräisiä tullia. Kyllä hän varmaan silloin yrittää selvitä vähällä. Jos hän pyytää uutta rullaa, sano, että et ole muistanut ostaa. Pidä kuitenkin talousperia jossain varalla, jos seksin jälkeen tarvitsette sitä ja muutenkin. 

Vierailija
33/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D. Viikon paras!

Vierailija
34/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi puhdas perse, kuin kulutettu paperi.

male

Vierailija
35/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi vuoraa pytyn vessapaperilla, kuten joku tuossa ylhäällä jo mainitsi.

Vierailija
36/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:03"]Mä olen miettinyt 8 vuotta, mihin nykyinen avomieheni käyttää vessapaperia. Ei käy vessassa normaalia useammin, mutta sitä paperia kuluu ihan älyttömästi. Samapa tuo kun ei se nyt niin paljoa maksa, mutta tosi outoa silti. Viikonloppuna voi mennä helposti rulla päivässä, siis kahdelta aikuiselta ihmiseltä, vaikka ei ole mitään ripuliakaan tai muuta selvästi asiaa selittäävää.

5 vuotta asuttu yhdessä, mutta vastauksia ei ole tullut. No en kyllä ole kysynytkään. Ehkä mä vielä joskus kysyn. :D
[/quote]

Se vaan runkkaa

Vierailija
37/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen joka käyttää sikana vessapaperia ja 2 exää on raivonneet asiasta. Pyyhin todella monta kertaa kumman tahansa hädän jälkeen ja otan reilusti paperia.
Toinen exä kysyi ihan vakavalla naamalla : SYÖTKÖ SÄ SITÄ VESSAPAPERIA?

Vierailija
38/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:03"]

Mä olen miettinyt 8 vuotta, mihin nykyinen avomieheni käyttää vessapaperia. Ei käy vessassa normaalia useammin, mutta sitä paperia kuluu ihan älyttömästi. Samapa tuo kun ei se nyt niin paljoa maksa, mutta tosi outoa silti. Viikonloppuna voi mennä helposti rulla päivässä, siis kahdelta aikuiselta ihmiseltä, vaikka ei ole mitään ripuliakaan tai muuta selvästi asiaa selittäävää.

[/quote]

Mä kyllä käyn vessassa silloinkin kun mies on paskalla. Siihen pyyhintäänhän se sitten kuluu. Mun miehellä toimii vatsa 1-3 kertaa päivässä :D (olematta ripulia tms.)

17

Vierailija
39/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus.

M47

Vierailija
40/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:03"]Mä olen miettinyt 8 vuotta, mihin nykyinen avomieheni käyttää vessapaperia. Ei käy vessassa normaalia useammin, mutta sitä paperia kuluu ihan älyttömästi. Samapa tuo kun ei se nyt niin paljoa maksa, mutta tosi outoa silti. Viikonloppuna voi mennä helposti rulla päivässä, siis kahdelta aikuiselta ihmiseltä, vaikka ei ole mitään ripuliakaan tai muuta selvästi asiaa selittäävää. 5 vuotta asuttu yhdessä, mutta vastauksia ei ole tullut. No en kyllä ole kysynytkään. Ehkä mä vielä joskus kysyn. :D [/quote] Se vaan runkkaa

[/quote]

No ei kai kukaan sentään niin nopeasti runkkaa? Ei se vietä vessassa mitenkään pitkiä aikoja. :)

Ja miksi ylipäänsä joku runkkaisi vessassa? Meillä kyllä yleensä hoidetaan runkkailut ihan makkarissa. Jos ei kaivata seuraa, niin yksinkin saa runkata, mutta kyllä miehelle yleensä on mun seurakin kelvannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän