Miehet! Oletteko nähneet koskaan kaunista alastonta naisvartaloa?
Kommentit (65)
En ole koskaan nähnyt photoshopattua vartaloa livenä, hologrammiteknologia kun ei ole vielä niin pitkällä :D
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:05"]
Olen. Mutta vahingossa vain :(
[/quote]
Samoin. Ei ollut tarkoitettu mulle. Oli se silti upea näky. Jos mahdollista niin vielä parempaa kuin olisi elokuvien perusteella luullut.
Kyllä. Eräskin urheilija oli täydellinen, ei mitään virhettä missään, täydellinen, kiimainen, kaunis, kaunis pillu, kauniit rinnat, kauniit kasvot, kaunis seksikäs urheilijaperse, pitkät kauniit reidet. Ainoa ongelma, että oli päästään vähän ding dong.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:43"]
Sellaista kuin elokuvissa ja lehdissä?
[/quote]
Olen nuorena, tyttö oli 19v kasvot ihan tavalliset, mutta vartalo täydellinen.
Uimarannalla vain bikinit päällä, mutta senkin perusteella ymmärrän miten joidenkin elämä pyörii panojen ympärillä. Pyörisi minunkin jos saisin kaunottaria sänkyyni.
Naisenakaan en kovin usein ole nähnyt tällaista täydellistä vartaloa. Monet näyttävät paljon paremmalta vaatteet päällä!
Olen? Siis miten suppea maailmankuva pitää olla jos ei ole KOSKAAN nähnyt kaunista naista alasti. Silloin vika on katsojassa.Kauniita on paljon muutkin kuin jotku ö-luokan julkkikset
[/quote]
kymmeniä
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:22"]
Naisenakaan en kovin usein ole nähnyt tällaista täydellistä vartaloa. Monet näyttävät paljon paremmalta vaatteet päällä!
[/quote]
Jännä. Minua taas välillä masentaa kun lähipiirissäni on niitä niin paljon. Monet ystäväni ovat tanssijoita, yleisurheilijoita tai muuten vain ahkeria jumppaajia. Kenelläkään ei ole jenkkakahvoja tai selluliittia. Aikuisen naisen kauneuden salaisuus on urheilu ja raittius.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Olen nuorena, tyttö oli 19v kasvot ihan tavalliset, mutta vartalo täydellinen.
[/quote]
Löytyi aika yksi yhteen kuva. Vartalo oli aika vastaava, kuvan tyttö on vain kauniimpi kasvoiltaan.. http://hotpics.cc/wp-content/uploads/2013/07/Cute-naked-teen-tight-body-9.jpg
Kohta tuollainen täydellinen vartalo tulee viereeni nukkumaan...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:50"]
Kohta tuollainen täydellinen vartalo tulee viereeni nukkumaan...
[/quote]
Eli siinä vaiheessa kun uni tulee, aamulla herätessä se vartalo on taas poissa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:36"]
En ole mies mutta vastaan silti. Kaunis naisvartalo on kauhean suhteellinen käsite. Ihmiset kun a) tykkäävät erilaisista asioista ja b) muuttuvat kokoajan esim. jo iän puolesta. Stereotyyppisesti "täydellinen" naisvartalo on esim. näillä tytöillä: http://m.imgur.com/uYw8I Kun taas vanhoillakin naisilla voi olla kaunis vartalo: http://m.imgur.com/Apjcdz3 Erilaisia, mutta kauniita! :) N28
[/quote]
Hemmetin kiihottava kuva, siis tuo alempi.
m-50
En ole mies.Vastaan kuitenkin. Käyn uimahallissa usein ja aniharvan naisen kroppa on täydellinen. Vaikka olis hoikka niin saattaa olla selluliittia tai täysin rinnaton. Ja joskus vaan kroppa ei ole sopusuhtainen.
Lihavat sitten vielä erikseen.Itse olen lihava ja kroppa on tosi ruma. Mulla on tosi kapeat reidet ja lantio, mutta järjettömän iso maha ja tissit. Tiedän olevani tosi ruma.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:08"]
Enpä oikeastaan.
Tavallinen nainen on huomattavasti kauniimpi vaatteet päällä kuin alasti. Tän havainnon tein jo poikasena.
[/quote]
Ettet vain olisi miehiin päin kallellasi?