Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti ajelemaan kaverin kanssa.. Ja kahden v**un ä*män kanssa!

Vierailija
02.09.2006 |

" Se vaan heittää ne tytöt baariin" .. Mies meni takapenkille missä toinen näistä 18 v pikkupi**uista istui. Kahden lapsen isä. Voi että mua vi**uttaa. Ja kerroin sen kyllä miehelleni, mutta se vakuuttaa vaan ettei sillä oo niihin mitään kiinnostusta. Oonko syystä vi**uuntunut vai oonko tylsä mustasukkainen akka?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ukko palaili häntä koipien välissä kotiin?

Vierailija
2/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, jos teillä on elämä sellasta, että mies panee kaikkia nuorempia naisia, joiden seuraan joutuu. Onhan se ankeaa. Skenaario vissiin se, että nuoria likkoja lähtee sun miehes kaveri heittämään baariin; kenties jompikumpi tytöistä miehen kaverin sisko tms? Ja sitten miehet viettävät kaveriaikaa keskenään jossain kenties olusella tai jotain? What' s the problem?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni mäkin lähtisin sit seuraavan kerran jätkäkavereiden kanssa pärräämään. ollaan kyl vähän vanhempia, et ei ajella paskarundeja pikkurtsojen kanssa... onks toi jotain landetouhua vai onks sun miehes ihan pentu? onko teillä lapsia?

Vierailija
4/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 24, ja meillä on lapsi. Mies saa multa kaikki karvat pystyyn kun joskus viettää aikaa 19-vuotiaan duunikaverin kanssa, siis nainen, vaikka luulen että ovat vaan kavereita kaikki siellä töissä. Jotenkin itse tuntuu vaan olo niin vanhalta ja rupsahtaneelta että kaikki 19-vuotiaat ja alle näyttää uhkalta...Tosin jos se lähtis ajelee niiden kanssa ja jättäis minut kotiin niin vaihtaisin lukot sillä aikaa.

Vierailija
5/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä ap, oot ollu niin tyhmä, että oot tällasen idiootin kans hankkinut lapsia.

Vierailija
6/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla tän miehellä on vissiin ikää yhteensä 30 =)))

Ihanaa kun kakarat kiukuttelee.

Vierailija
7/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakavereina on 19-v. tyttöjä. Näin paria heistä baarissa. Kyllä täytyy sanoa, että tunsin itseni vanhaksi enkä niin ilahtuneeksi ajatuksesta, että rakas aviomieheni ja lasteni isä viettää aikaa näiden hemaisevien tyttöjen kanssa.

Aloitin ihan piruuttani kuntoilun ja viimeisten raskausaikaisten kilojen karistelun. Muutenkin alan ostella taas nättejä vaatteita ja meikkaan vaikka olisin kotona lasten kanssa!

Vierailija
8/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin vituttaisi ja olen jo 30 vee...onneksi mun mieheni ei moisia tempauksia tee.

Vierailija
9/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen perusta on se että kunnioittaa toista eikä tieten tahtoen loukkaa, kuten miehesi nyt on sinua loukannut. Jos miehesi ei ymmärrä mistä kiukuttelet, niin kysäseppäs miltä hänestä tuntuisi jos sinä lähtisit parin kundin mukaan.

Vierailija
10/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu oisin heivannu ukon pihalle!!!

t. toinen mustasukkainen pirttihirmu akka ;D

Vierailija
11/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja luotan kyllä mieheeni.. Mutta en ehkä 100%? Varsinkaan niihin naisiin, toinen niistä oli osasyy yhden tuttavaperheen eroon.. Paska.

Vierailija
12/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheellinen mies lähtee moiseen kyytiin mukaan.

Aika outoa toimintaa. Kysy mieheltä, olisiko hänelle ok., että lähtisit nuoria miehiä kuskaavan henkilön seuraksi autoon - ja vielä takapenkille.

Miksei mies vietä iltaa perheen kanssa?

Vierailija
13/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ikäkysymys.

Vierailija
14/14 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä verrata jos 30-kymppinen lähtisi 24-vuotiaiden kanssa.. Ja kysyin kyllä siltä että mitä jos mä tekisin samoin, niin se sano että eihän se siitä välttämättä tykkäis mutta ei se sitä enää niin haittais.. (oli siis ennen aika mustasukkainen) Ja muu perhe nukkuu paitsi minä.. ja mun seura ei ilmeisesti kiinnosta. No onhan kaverit kavereita, mutta silti mua kyrsii..