Nainen, kerroitko miehellesi rehellisen vastauksen seksikumppaniesi määrästä?
Kommentit (52)
Eipä olla kumpikaan kyselty toisen seksikumppaneiden määrää vaikka muuten on kyllä menneisyyksistämme kerrottu kaikki. Luulen että minulla on enemmän seksikumppaneita, mutta olisi vaikea vastata kysymykseen kun en hyvällä tahdollakaan muista kaikkia...
En ole kertonut, mies ei halua tietää koska mitä se hänelle kuuluu. Menneet on menneitä. En tarkkaa lukua osaisi edes sanoa,yli 20 alle 50.
Ystäväni erehtyi kertomaan lukunsa 4 kun mies vaatimalla vaati ja mies kiusannut asiasta ja haukkunut huoraksi.
Mulla ei montaa ole ollut (nykyajan mittakaavassa), ehkä kymmenkunta, mutta enpä oo koskaan laskenutkaan niitä. En varmaan ees muistais kaikkia, niin paljon aikaa mennyt tässä. :) Miksi sellaisista asioista pitäisi edes kertoa? Minua ei kiinnosta mieheni exät millään tavalla eikä edes kuulu mulle. Elämänsisältöä siis on :)
Itsellä ollut 17 ja miehellä alle 10, olikohan 5 tai 8, en muista kun näistä asioista juteltiin joskus 11v sitten kun suhde oli aika alussa. Ei ole kuittailuja tullut puoleen eikä toiseen ja vain keskenämme sänkyhommissa oltu nämä 11v. Enemmän häiritsee ajatus että mies oli 15v ekalla kerrallaan, itse olin 17v ja vakituisessa suhteessa.
N32v M34v
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:04"]
En ole kertonut, mies ei halua tietää koska mitä se hänelle kuuluu. Menneet on menneitä. En tarkkaa lukua osaisi edes sanoa,yli 20 alle 50. Ystäväni erehtyi kertomaan lukunsa 4 kun mies vaatimalla vaati ja mies kiusannut asiasta ja haukkunut huoraksi.
[/quote]
Tuskinpa tuo kertominen oli ainoa erehdys joka ystävälläsi on tuon miehen suhteen
Ei ole kysynyt, joten en ole kertonut. En oikeastaan usko että häntä se edes kiinnostaa. Minuakaan ei kiinnosta hänen lukunsa, menneet on menneitä, eikä niillä ole mitään merkitystä. Ja tuolla nyttarkoitan sitä, että en minä enää harrasta seksiä niiden ihmisten kansaa, vaan mieheni kanssa.
Jotenkin muutenkin ajatuksena omituinen, että tuollaisesta pitäisi edes puhua. Siis tottakai seksistä saa ja pitää puhua, mutta vain pariskunnan välisestä, ei siitä mitä joskus on ollut. Etenkin jos on mustasukkainen ihminen, pitäisinuo jutut jättää puhumatta.
Kerron, koska hän on ainoani eikä asiassa ole mitään hävettävää – oikeastaan päinvastoin. Olen ylpeä siitä, että olemme säästäneet itsemme ensirakkaudellemme. Mielestäni seksikumppanien lukumäärä ei myöskään ole mikään "yksityisasia" – esimerkiksi minulle miehen aikaisemmat irtoseksikokemukset olisivat deal breaker.
En ole kertonut. Ei kuulu sille, muutenkin hävettäis myöntää että vei mun neitsyyden kun alettiin seurustelemaan
Väitin että 2ennen häntä, vaikka 3. Jäin "kiinni" ja hirveän pitkä riita. Hohhoijaa... :/ niin turhaa.
En ole itsekään varma omasta luvustani, sadan paikkeilla. Ei ole mies kysynytkään koskaan...
Kerroin kyllä, luku ei ollut mitenkään järkyttävä :D
Mies sensijaan "ei muistanut tarkasti"...
Näillä nyt enää mitään väliä yli 20 v yhteiselon jälkeen.
En, kun ei ole 10 vuoteen tullut kysyneeksi. Tiedämme kyllä, että mulla on vilkkaampi seuraelämä taustallani kuin hänellä.