Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kerroitko miehellesi rehellisen vastauksen seksikumppaniesi määrästä?

Vierailija
03.11.2014 |

Siis panojen määrästä?

Jos et, niin miksi?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut. Miksi kertoisin? Ei se kuulu miehelle pätkän vertaa. Mennyt on mennyttä, nyt eletään tässä hetkessä. En siis mitenkään kadu/häpeä tai muutakaan, mielestäni vain mitkään entiset panot ei kuulu asioihin joista pitää tietää. 

Vierailija
22/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olimme ihan kokemattomia ja kerroimme kyllä sen toisillemme. Ja kaipa sen meistä molemmista huomasi kun olimme niin ujoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarvinnut kun huomasi ekan panon yhteydes että olen ollut neitsyt :D joten... 

Vierailija
24/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:54"]

En ole kertonut. Miksi kertoisin? Ei se kuulu miehelle pätkän vertaa. Mennyt on mennyttä, nyt eletään tässä hetkessä. En siis mitenkään kadu/häpeä tai muutakaan, mielestäni vain mitkään entiset panot ei kuulu asioihin joista pitää tietää. 

[/quote]

Tää onnistuu jos ei asu enää siellä missä vietti nuoruutensa.

Vierailija
25/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"]

[/quote]

[/quote] Eivät kaikki ole kotoisin jostain takahikiältä. 

Vierailija
26/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]
Näin on!

Itsekään en ole kertonut lukumäärää, mutta olen sanonut että muutama kokemus on.
En minäkään näe mitään järkeä siinä miksi toisen pitäisi tietää oikein määrä! Mitä väliä sillä on, koska enpä olisi koskaan nusassut niitä vähäisiäkään jos olisin mieheeni törmännyt ennen sitä ;) mutta toisaalta voi ihan totuudenmukaisesti miehelle sanoa että on paras kokemistani, koska kokemusta on. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan..

Vierailija
27/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"]

[/quote]

[/quote] Eivät kaikki ole kotoisin jostain takahikiältä. 
[/quote]

Kyllähän isossakin kaupungissa voivat vanhat asiat tulla joskus vastaan. (En sano, että se on hyvä asia.)

Vierailija
28/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sen verran verta ekalla kerralla, että eiköhän uskonut olevansa eka pano...

Vierailija
29/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:13"]

Ei ole koskaan kysynyt mutta voisin kyllä kertoa, 3 kumppania koko elämässä ei liene mitään mikä järkytäisi miestä. 

[/quote]

Tuota ei kyllä kannatakaan kertoa, koska tuo ns mieshuorissa käyminen jossain Turkin yms kohteissa on kyllä nolointa mahdollista sorttia. Mies ottaisi eron varmasti aika nopeasti. Oletko varma, ettei saa tietää muuta kautta?  Miehet ajattelee, että noissa mieshuorissa kävijät on ns tyhmiä ja huonolla itsetunnolla varustettuja, eivät siis vaimokamaa lainkaan.

Vierailija
30/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.Niitä on liikaa,ei tykkäis.

Vierailija
31/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi mun olevan neitsyt. Mentiin yhteen 15-vuotiaina, yhteiseen kämppään 19-vuotiaina ja seksielämä alkoi ja neitsyys meni vähän sen jälkeen. Nyt 29-vuotiaina ollaan oltu 6 vuotta naimisissa ja kolme lasta.

Vierailija
32/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle poikaystävälle en kertonut. En halunnut, että sillä nousisi päähän se, että oli ensimmäiseni. Toiselle kerroin, että minulla oli yksi aikaisempi. Hänellä paljastui olleen 10 minua ennen ja kaksi sukupuolitautia, joten jätin ennen sänkypuuhia. Kolmannelle eli nykyiselle kerroin taas, että yksi ja hänelle olin ensimmäinen.

Vierailija
33/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisin? En myöskään halua tietää miehen panomääriä. Mennyt ei kuulu mulle. Ei ole mieskään kysellyt. Mulla on 2 lasta ja oon ollut naimisissa aiemminkin että tuskin se mua on koskaan neitsyenä pitänyt. Oon vielä 10 vuotta vanhempikin.

Vierailija
34/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]

Tai jos ei ole maalainen.

Vierailija
35/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"]

[/quote]

[/quote] Kuinka niin? Minä asun kyllä syntymäpaikkakunnalla, mutta ei täällä nyt kukaan tiedä seurustelukumppaneitani, eivätkä ne ole olleet samalta paikkakunnaltakaan. Pienessä piirissä pitäisi seukkailla kyllä että joku voisi lukua pitää.

Vierailija
36/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:13"]

Olen 26v nainen, 24 kumppania + 3 pelkkä suihinottoa. Suurin osa ulkomaan lomamatkoilta (lähes joka kesä kävin kaverin/kavereiden kanssa etelässä).

Miehelle sanoin, että 4 kumppania ollut. Ei kuulu hänelle. Oltu 10kk yhdessä.

[/quote]

Tuota ei kyllä kannatakaan kertoa, koska tuo ns mieshuorissa käyminen jossain Turkin yms kohteissa on kyllä nolointa mahdollista sorttia, nolompaa kuin miesten Thaimaan-reissut. Mies ottaisi eron varmasti aika nopeasti. Oletko varma, ettei saa tietää muuta kautta?  Miehet ajattelee, että noissa mieshuorissa kävijät on ns tyhmiä ja huonolla itsetunnolla varustettuja, eivät siis vaimokamaa lainkaan.

Vierailija
37/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko kysytty, mutta kertoisin. Niitä on noin kymmenen, joten tuskinpa kenelläkään olisi siihen määrään mitään valittamista.

Vierailija
38/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:51"]Suhteemme ensimmäisinä päivinä tästä juttelimme ja kerroin viidestä kumppanistani, joista neljän kanssa olin seurustellut 3 - 24 kk ajan. Olisi pitänyt jättää kertomatta, sillä vielä vuosienkin jälkeen mies saattaa miehet vetää keskusteluun ollessaan venemäisellä tuulella.
[/quote]
Tämän takia juuri en kerro (tosin mulla 15 yhdenillanjuttua)

Vierailija
39/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa kun en tarkalleen tiedä/muista itsekään. Enkä kyllä kertois vaikka muistaisin. Eikä kiinnosta miehen panot. Aikuisia ihmisiä ollaan ja on ollut muutakin elämää. En usko että mieskään ihan eilisen teeren poika on, sen verran hyvä se on sänkyhommissa. Tuskin on millään pumpattavalla barbaralla harjoitellut. Minä saa nyt nauttia harjoittelun tuloksista. ;)

Vierailija
40/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut. Vietimme nuoruutemme samoissa piireissä ja hänellä on joka tapauksessa kaksi kertaa enemmän kokemuksia, joten jos hän joskus yrittää vinoilla jostain eksästäni, niin pistän jauhot suuhun hyvin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan