Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita masentaa tietää toisten ihmisten tulot?

Vierailija
03.11.2014 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Siksi en koskaan viitsi niitä lukeakaan.

Vierailija
2/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna,  ei ilahduta, ei kiinnosta. Sen sijaan hämmästyttää, että nämä tiedot ovat julkisia, kun muuten tietosuojan nimissä ei ihmisestä saa rekisteröidä, saatikka julkistaa juuri mitään. Lopetetaan saman tien pankkisalaisuus ja lääkärien vaitiolovelvollisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei masenna. Korkeintaan ihmetyttää, kuinka tiukkaa muilla voi olla, kun itse kuulun eniten tienaavaan 10%:iin ja silti on aina rahat loppu.

Vierailija
4/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna, mutta hämmästyttää miten moraalittomille ja muista piittaamattomille saatanoille maksetaan tuollaista palkkaa ja toisia irtisanotaan. Ja usein palkka tulee ihan verovaroista.

Vierailija
5/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se masentaa höpötellä ilmaiseksi kun bloggaajat vetää 10 000 euroa vuodessa.

Vierailija
6/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö katsomaan kaverinkin tuloja? Siis jos on joku 30-60 000 tienaava?

Vierailija
7/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan  se vähän haljua saada tietää, että on kaikkein köyhin. Se vie tehokkaasti halun auttaa ketään tai olla yhteisöllinen tai vaikka luovuttaa verta tai tehdä yhtään mitään yleishyödyllistä.

Vierailija
8/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:08"]

Kyllähän se masentaa höpötellä ilmaiseksi kun bloggaajat vetää 10 000 euroa vuodessa.

[/quote]

Olisi kyllä unelmatyö jos av-kirjoittelusta saisi palkkaa.

Vierailija
9/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ku kilo paskaa. Kautta ihmiskunnan historian on aina ollut rikkaita ja köyhiä ja näin tulee aina olemaan, kunnes tellus kostaa ja ebolan isoveli astuu kehiin.
Mitä järkeä käytää aikaansa energiaansa kadehtimiseen, senkin ajan voi vaikka maata sohvalla räkiä kattoon,jos ei muuta keksi.

Vierailija
10/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:10"]

Joo, onhan  se vähän haljua saada tietää, että on kaikkein köyhin. Se vie tehokkaasti halun auttaa ketään tai olla yhteisöllinen tai vaikka luovuttaa verta tai tehdä yhtään mitään yleishyödyllistä.

[/quote]

Hyvä antaa vähästäänkin.

Vierailija
11/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:17"]

[/quote]

Hyvä antaa vähästäänkin.

[/quote]

Mä en ole niin hyvä. Taihtoisin jotakin vastineeksikin.

Vierailija
12/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin toisaalta olla siinä ihanassa tiedottomuuden tilassa ja uskotella itselleni, että kaikki muut ihmiset ovat samalla viivalla kuin minä. Meninpä sitten lukemaan tuon juorulistan, ja tuli oikeastaan paha olo niiden hyvin tienaavien puolesta. Muistuu mieleen se aika kun itse tienasin hyvin. Nyt olen paljon onnellisempi, kun tietää, ettei voi saada kaikkea, mihin aiemmin olisi ollut mahdollisuus. Elämä ei ole niin pinnallista kuin aiemmin.

t. miltei nollatuloinen mamma

Vierailija
13/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikkien ns. tavistenkin tulot julkisia? Jos haluan tietää esim. paljonko naapuri ansaitsee? Minusta tuo on vähän ahdistavaa, ei se kenellekään kuulu.

Vierailija
14/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä masentaako, mutta ihmetyttää, että miten niin monella voi olla niinkin isot tulot. Ihan siinä mielessä että mitä ihmettä en itse ole rahan tienaamisesta älynnyt, kun en vain keksi, että mistä ihmiset rahansa tienaavat.

Vierailija
15/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se masentaa, kun itse on tällainen köyhä ja sairas ihminen. Mutta kuten joku jo aiemminkin
kommentoi, minäkin olen ihmetellyt että miksi noita tuloja julkaistaan. Se on mielestäni oikeastaan
vaan huono juttu kaikkien kannalta.

Vierailija
16/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:09"]

Pääseekö katsomaan kaverinkin tuloja? Siis jos on joku 30-60 000 tienaava?

[/quote]

Verotoimistossa voi käydä katsomassa. Vai voiko vielä? Ainakin muutama vuosi sitten olivat julkisia, tosin harva ilkeää mennä. 

Vierailija
17/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä masenna, mutta hämmästyttää. Koen olevani hyvätuloinen ja että minulla on varaa kaikkeen elämässä, kun bruttopalkkani ovat noin 2500 kuukaudessa. (Miehelläni sama ja meillä on pari lasta.)  Silti olen listojen mukaan huonopalkkainen.

Vierailija
18/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niinpä. Itse en ota enää huonoa omatuntoa jos en laita rahaa hyväntekeväisyyteen. Ei ole mistä laittaa! 

Vierailija
19/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei masenna jos joku lääkäri tai muu ammattiosaaja tienaa hyvin. Sen sijaan on vaikeeta ymmärtää, miks joku Mira Luoti tienaa lähes 200 tonnia. Ei sävellä, laulutaito keskinkertainen. Joku tässä yhtälössä mättää. 

Vierailija
20/33 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:08"]

Ei masenna, mutta hämmästyttää miten moraalittomille ja muista piittaamattomille saatanoille maksetaan tuollaista palkkaa ja toisia irtisanotaan. Ja usein palkka tulee ihan verovaroista.

[/quote]

No opiskele saatana itsekin ja ala yrittäjäksi tms jos rahaa haluat! Vuosikymmenien kovan työn se vaan vaatii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä