Yh:n lapset heitteillä?
Lapset 7&9 käyvät eri kouluja. Vanhempi käy lähikoulua ja kuopus käy yksin julkisilla kauempana. Lähden töihin aamulla vuorosta riippuen klo 5-8 ja palaan klo 15.30-19.30 ja patina iltana käyn myös salilla.
Soitan lapsille kun lähteä kouluun, harrastuksiin. Ruokaa lämmittävät ja syövät ilman aikuista. Viikonloppuisin olen kotona mutta viikolla ovat pääosin ilman aikuista. Syövät yksin aamupalaa, lähtevät kouluun, menevat ip-kerhoon, harrastuksiin, syövät päivällisen ja hoitavat läksyt. Onko myös muissa perheissä joissa ei ole kotiäitiä/-isää lapset näin omillaan?
Kommentit (24)
Voitteko muuttaa työpaikan lähelle ja lapset vaihtaa koulua, jotta saat työpäivät lyhyemmiksi? Tai hankit vaikka halvan auton. Tai osa-aikainen työ? Millä kuljet töihin, onko vaihto julkisilla?
Ap linjoilla. Asumme helsingissä, kuljen julkisilla ja kotoa pitää lähteä reilu tunti eminent työn alkamista. Minulla on vaihto metrosta bussiin ja bussia odotan aina 15min. Työpv on esim 7-15.15 tai 10-18.15 ei siis 7-20. Kuntosalilla käyn joskus aamulla, joskus iltapv kun pääsen aikaisemmin. Ap
Meillä on myös lapset olleet aina keskenään kun olen töissä. En tosiaan missään salilla kyllä käy, hyvä kun ehdin nukkumaan öisin edes muutaman tunnin. Mutta vaihtoehdot on joko tämä tai työttömyys, joten...