Sinä rokottamaton, luuletko ettet tule saamaan koronaa?
Vai miksi et ota rokotetta? Jos rokoteesta saat rajuja oireita, niin itse tauti on sinulle siinä tapauksessa vähintäänkin hengenvaarallinen. Vai luuletko selviäväsi tuurilla, että ei se tauti minulle tule?
Kommentit (104)
Muistatteko , kun saadaan rokote ( 1 kpl ) päästään irti , kun saadaan 70% rokotettua homma ohi , kun saadaan 80% homma ohi, kun saadaan 2 rokotusta homma ohi.....nyt kiuru on varannut koko kansalle 3 nen rokotuksen................mikä erottaa kusetuksen rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää rokotevastaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä. Se lienee suhteellisen matala. Rokotteen ottamatta jättämiselle kun ei ole pienintäkään järkiperustetta. Kuten jo aloituksessa todettiin, jos rokote aiheuttaa voimakkaan reaktion, niin itse sairaus varmasti vie lähelle tuonpuoleista tällaisen ihmisen.
Sinisilmäisyys paistaa joka rivillä. Oma älykkyystasosi ei näytä olevan kovin korkea. Rokotetuilla näyttää olevan suuri tarve etsiä omalle epävarmuudelleen tukea.
Muistan vielä possurokotesekoilun kun olin ensimmäistä vuotta korkeakoulussa, mutta silloin ei ollut somevouhotus vielä läheskään samaa tasoa kuin nyt. Se oli vielä vaarallisempi tauti.
Olen sairastanut sen jo ja jos tulee uudelleen niin sitten tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes olemassa mitään koronaa.
On olemassa, jo aika paljon on ihmisiä jo kuollutkin siihen. Koronadenialismi kannattaisi lopettaa heti.
Rokotteisiin on myös kuollut. Israelissa tartunnat räjähtivät rokotettujen keskuudessa ja teholla on nimenomaan rokotettuja.
Kaikki kuollaan kuitenkin, ihan jokainen.
Lisäksi, virus tuhoaa aivoja, hermostoa ja elimiä lievänäkin, ts. rokote ei suojaa elimistön rappeutumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylläpidätte kahtiajakoa. Itsellä vakava sairaus ja täysin kodinoma. Olen niitä harvoja jotka eivät voi ottaa rokotetta.
Pystyisin jossain liikkumaan pyörätuolin avulla mutta sairastumisen pelko jo tähän muun sairauden ja kipujen lisäksi pitää vielä enemmän hyvinäkin päivinä kotona.
Olen suht nuori ihminen vielä. En voi ymmärtää vihaa, kahtiajakoa. Rokotteen ottaneidenhan ei tarvitse pelätä, heillä on rokote? Eikö niin?
Jokainen ihminen on mahdollinen tartuttaja. On rokotettu tai ei. Rokotetut perheenjäsenet pelkäävät että eivät saa oireita ja vahingossa toisivat sairauden kotiin.
Kehossani on jo valmiiksi sytokiinimyrsky, en haluaisi koronaa. Hoitajat jotka kotona käyvät, käyttävät maskeja, mutta jos se iskee niin sille ei vaan voi mitään. Täytyy toivoa parasta, voisitte vähän miettiä mitä puhutte.
Muta kun olen vähän tyhmä enkä ymmärrä tuollaista, että jotkut eivät voi ottaa rokotetta. Kaikkien pitää! Wää wää wää!
ap
Ap:
Syy miksi tunnen, että rokotteiden (kuinka monta niitä nyt tuleekin) ottaminen on tässä vaiheessa isompi riski kuin koronan sairastaminen:
1.Koronaan kuolee alle 1% tartunnan saaneista. Suurin osa näistä 1% on iäkkäitä, sairaita. Seuraavaksi tulee sitten nuoret sairaat. En kuulu mihinkään näistä. En siis näitä tilastoja seuratessa kykene pakottamaan itseäni koronapelkoiseksi.
2.koronaa on sairastettu kauemmin kuin ihmisiä on rokottu, eli koronan pitkäaikais haitat on paremmin tiedossa ( enkä ole niistäkään huolissani) kuin rokotteen.
3.en usko salaliittoteorioihin vaan historiaan, jonka mukaan viimeksi, kun hätärokotteella rokotettiin, tuli liian monelle narkolepsia. Siinä sentään kyseessä oli taudin riskiryhmäläiset. En ole itse nyt riskiryhmäläinen, eli jokin tämän tyyppinen olisi mulle vielä suurempi riski ottaa.
Vierailija kirjoitti:
en luule.
En minäkään koska sairastin sen jo yhden kerran.
Meillä oli töissä eräs rokotevastainen nuori pallinaama, joka niin naureskeli rokotteelle ja kulki kaiken maailman bileet läpi. Sai taudin ja pitkittyneen sellaisen ollen koko ajan saikulla viikosta toiseen. Töissä oli yt:t ja tämä jätkä sai lähteä. Ja tämä viesti ei muuten ole trolli vaan 100% totta. Varmaan kannatti tämänkin jättää rokote ottamatta. Olisi voinut ehkä pelastaa siltä vakavammalta taudinkuvalta ja ehkä myös työpaikka olisi säilynyt.
Ap uskoo rokotelobbareiden juttuja🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa, jo aika paljon on ihmisiä jo kuollutkin siihen. Koronadenialismi kannattaisi lopettaa heti.
Rokotteisiin on myös kuollut. Israelissa tartunnat räjähtivät rokotettujen keskuudessa ja teholla on nimenomaan rokotettuja.
Kaikki kuollaan kuitenkin, ihan jokainen.
Lisäksi, virus tuhoaa aivoja, hermostoa ja elimiä lievänäkin, ts. rokote ei suojaa elimistön rappeutumiselta.
En minä ainakaan kuollut rokotteeseen joten ei kukaan muukaan voi kuolla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää rokotevastaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä. Se lienee suhteellisen matala. Rokotteen ottamatta jättämiselle kun ei ole pienintäkään järkiperustetta. Kuten jo aloituksessa todettiin, jos rokote aiheuttaa voimakkaan reaktion, niin itse sairaus varmasti vie lähelle tuonpuoleista tällaisen ihmisen.
Viestisi ei kerro mitään hyvää älykkyydestäsi. USA:ssa korkeimmin koulutetut suhtautuvat kielteisimmin näihin rokotteisiin. Entä jos saan koronan? Entä sitten? Se voi olla lievä, normaali tai vaikea. Harva siihen on kuollut, vaikka satojatuhansia testejäkin on Suomessa tehty. Yhtä hyvin voin kuolla vaikka piikkiin. Tuuripeliä. Et saa minua pelkämään. Koska olet rokotettu, olet turvassa. Vai onko sulla epäilys, ettei rokote auttakaan sinua? Koeta rauhoittua. Jos pelkäät koko ajan, elämäsi menee pilalle. Suomessa näyttää olevan vain yksi vaihtoehto. Joko otat 3 piikkiä tai sitten kuolet.
Ei se niin mene jos realisteja ollaan. Tästä on kaikki tolkku ja realismi kaukana. Muuten, vaikka sinä olet rokotettu, siitä huolimatta tartutat edelleenkin muita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli töissä eräs rokotevastainen nuori pallinaama, joka niin naureskeli rokotteelle ja kulki kaiken maailman bileet läpi. Sai taudin ja pitkittyneen sellaisen ollen koko ajan saikulla viikosta toiseen. Töissä oli yt:t ja tämä jätkä sai lähteä. Ja tämä viesti ei muuten ole trolli vaan 100% totta. Varmaan kannatti tämänkin jättää rokote ottamatta. Olisi voinut ehkä pelastaa siltä vakavammalta taudinkuvalta ja ehkä myös työpaikka olisi säilynyt.
Hmmmm.... Geenimanipuloitu keho vai työpaikka... Siinäpä pulma.
Tautiin ei ole kuollut yhtään alle 80 vuotiasta ihmistä. Lisäksi mulla on hyvä perus kunto ja kannatan vapaita liperaaleja arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oikeasti kukaan pysty vastaamaan tyhjentävästi aloituksessa esittämääni kysymykseen, joka siis kiteytettynä on, että miksi rokote olisi itse tautia vaarallisempi. Vastaukset ovat vain luokkaa "pidä huoli omista asioistasi", kun ei oikeasti pystytä mitenkään järkevästi omaa kantaa perustelemaan. Pitää vain olla periaate-änkyrä, että minä vastustan yhteiskuntaa ja meihin istutetaan rokotteessa seurantalaite. Olette oikeasti ihan vitsejä ihmisinä.
ap
En halua siitä viruksesta osia itseeni mitään kautta. En rokotteen enkä tartunnan kautta. Luulen että erakkona pystyn tartunnan välttämään, enhän ole ollut vuosiin flunssassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ne defenssit on vahvoina👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm.... Geenimanipuloitu keho vai työpaikka... Siinäpä pulma.
Vai foliohattu... Hmmmm.
Ei kyse ole 1 tai 2 rokotuksesta vaan rokote uskonnosta , annat elämäsi rokotteelle , amerikkalaiselle luotettavalle taholle jolle eurooppalainen ihminen on äärimmäisen tarpeellinen, asiakas , rokoteasiakas.
Subrime kriisikin oli lähimmäisen rakkaus teema kun luottotiedottomille myönnettiin lainoja joita myytiin eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tautiin ei ole kuollut yhtään alle 80 vuotiasta ihmistä. Lisäksi mulla on hyvä perus kunto ja kannatan vapaita liperaaleja arvoja.
Olet siis perinteinen rokotevastaisen ihmisen perikuva. Täällä onkin paljon sielunkumppaneitasi. Kirjoitustaitokin lienee kaikilla samaa luokkaa.
Lisäyksenä, että itse halusin Kalifiksi kalifin paikalle.
ap