Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä rokottamaton, luuletko ettet tule saamaan koronaa?

Vierailija
18.09.2021 |

Vai miksi et ota rokotetta? Jos rokoteesta saat rajuja oireita, niin itse tauti on sinulle siinä tapauksessa vähintäänkin hengenvaarallinen. Vai luuletko selviäväsi tuurilla, että ei se tauti minulle tule?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdi sinä omista rokotteistasi.

Kun sairastut, älä vaadi hoitoa vaan anna evoluution hoitaa tuollainen kelvoton aines pois.

Vierailija
82/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli rokotuskammoisten kokoontumispäivä Eduskuntatalolla, antaa koronan hoitaa loput ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut rokotetta, enkä ota. Hyväksyn täysin sen mahdollisuuden, että saatan sairastua koronaan. En ajattele asiaa aktiivisesti. Jos sairastun, niin se on sitten sen ajan murhe. En murehdi myöskään sitä että saatan saada syövän tai sydäninfarktin. Tai jäädä auton alle ulkoillessani. Tällaista tämä elämä on. 

84/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, etten voi saada koronaa. Pidän mahdollisena, etten saa sitä. Todennäköisempänä pidän sitä, että tulen saamaan sen jossain vaiheessa tulevaisuudessa.

On tilastollisesti epätodennäköistä, että saisin vakavan koronataudin. 

En ole ottanut rokotetta, koska sitä ei ole tieteellisesti todettu turvalliseksi ihmisillä, joilla on minun laillani autoimmuunisairaus. Ymmärtääkseni koronarokotteiden turvallisuutta autoimmuunisairaille ei vielä ole tutkittu kunnolla. En ole rokotevastainen.

En liiemmin pelkää koronaa tai ole siitä huolissani omalla kohdallani. Jos kuolenkin koronaan, niin sitten kuolen.

Vierailija
85/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele ettenkö saisi koronaa, en hakemalla hae sitä kummiskaan (en pyöri baareissa yms.). Käytän maskia, en mene töihin jos on kipeä olo yms. Jos tulee niin tulee, minkä sille voi. Rokotetta en kummiskaan ota eettisistä syistä.

Vierailija
86/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää rokotevastaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä. Se lienee suhteellisen matala. Rokotteen ottamatta jättämiselle kun ei ole pienintäkään järkiperustetta. Kuten jo aloituksessa todettiin, jos rokote aiheuttaa voimakkaan reaktion, niin itse sairaus varmasti vie lähelle tuonpuoleista tällaisen ihmisen.

Asia voi olla myös toisin. Sinä et keksi rokotteiden ottamatta jättämiselle järkiperusteita, koska oma äo:si on liian matala siihen. Tätä ei voi tietenkään selittää sinulle, koska et kuitenkaan ymmärtäisi. Valitettavasti ihminen usein arvioi omaa älykkyyttää sillä, mihin hänen ymmärryskykynsä riittää. Sen ylimenevät johtopäätökset ja eri tavoin toimivat ovat "tyhmiä", koska et käsitä niitä. 

Vierailija
87/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä työnnä sitä pottunokkaasi toisten ihmisten yksityisasioihin.

Elä omaa elämääsi, ja huolehdi omista asioistasi.

Että te hittovie jaksatte jurnuttaa ...

Vierailija
88/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli oireeton korona joka löytyi työpaikan joukkotestauksessa. Muhun se ei edes tarttunut. Kumpikaan meistä ei ole yhtään rokotusta ottanut.

Vierailija
89/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut perinteisen flunssan yli viisi vuotta sitten, enkä ole saanut muitakaan tauteja vaikka en ole ollut etätyössä ja joudun olemaan tekemisissä ihmisten kanssa päivittäin. Perinteiset rokotukset ovat kunnossa. En koe tarvetta rokotteelle koska on äärimmäisen pieni mahdollisuus että sairastuisin.

Vierailija
90/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Voi olla että saan sen pahana, voi olla että en. Voi olla että kuolen siihen jos sen saan tai ehkä olen jo sairastanut sen niin vähäoireisena etten ole edes tajunnut. Rokotetta en ota ihan vain siksi, ettei vielä ole riittävästi näyttöä siitä millaisia mahdollisia haittavaikutuksia sillä voi olla vaikkapa vasta vuosien päästä. En halua ottaa sen suhteen riskejä.

Vierailija
91/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Kassler ja ohutviiksi-Ossi järjestivät perinteisen rokotekriittisen poikain saunaillan lauantaina. Kesken painin tavoitetut älyköt kommentoivat seuraavaa: "Hienoa, että oli mielenosoitus saatu aikaan. Valitettavasti emme irronneet Ossin kanssa paikalle, sillä olimme kirjaimellisesti jääneet jumiin. Suoleen" hykerteli Kassler. "Perustamani isänmaallinen Pelastetaanko lapset -järjestö oli kyllä paikalle paikalliskomissaarien voimin, ja osallistujille jaettiin linkkejä puolueettoman mv-sanomain sivuille" sanaili Viiksi hikeä otsaltaan pyyhkien. Jatkosuunnitelmistaan herrat kertoivat seuraavaa: "Nyt kun olemme molemmat lauenneet, tarkoitan levänneet täällä mökillä, niin seuraavaksi syödään "vitamiinit" ja lähdetään treenaamaan Kasslerin niskaa. On kaunista kun r asistin kaljussa hiki kiiltää" kertoo Ossi kiintymystä ilmeessään. Viisaita sanoja.

Vierailija
92/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule. Voi olla että saan sen pahana, voi olla että en. Voi olla että kuolen siihen jos sen saan tai ehkä olen jo sairastanut sen niin vähäoireisena etten ole edes tajunnut. Rokotetta en ota ihan vain siksi, ettei vielä ole riittävästi näyttöä siitä millaisia mahdollisia haittavaikutuksia sillä voi olla vaikkapa vasta vuosien päästä. En halua ottaa sen suhteen riskejä.

Rokotteet on testattu ja turvallisiksi todettu, eli rauhallisin mielin voi mennä hakemaan. Ilman rokotetta on riski pahoista koronaoireista, long covidista, jopa kuolemasta.

Vierailija
93/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää rokotevastaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä. Se lienee suhteellisen matala. Rokotteen ottamatta jättämiselle kun ei ole pienintäkään järkiperustetta. Kuten jo aloituksessa todettiin, jos rokote aiheuttaa voimakkaan reaktion, niin itse sairaus varmasti vie lähelle tuonpuoleista tällaisen ihmisen.

Asia voi olla myös toisin. Sinä et keksi rokotteiden ottamatta jättämiselle järkiperusteita, koska oma äo:si on liian matala siihen. Tätä ei voi tietenkään selittää sinulle, koska et kuitenkaan ymmärtäisi. Valitettavasti ihminen usein arvioi omaa älykkyyttää sillä, mihin hänen ymmärryskykynsä riittää. Sen ylimenevät johtopäätökset ja eri tavoin toimivat ovat "tyhmiä", koska et käsitä niitä. 

Useimpien mielestä ihmiset jotka uskovat maailmanlaajuiseen salaliittoon, nanobotteihin rokotteessa, ja avaruusliskoihin, ovat hiukan tyhmiä.

Vierailija
94/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele ettenkö saisi koronaa, en hakemalla hae sitä kummiskaan (en pyöri baareissa yms.). Käytän maskia, en mene töihin jos on kipeä olo yms. Jos tulee niin tulee, minkä sille voi. Rokotetta en kummiskaan ota eettisistä syistä.

Vai eettisistä 😂😂😂

Vierailija
95/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en luullut etten tule saamaan koronaa. Sairastin sen juuri.

Ei ollut normiflunssaa kummempi. Viikon olin kovassa kuumeessa, yskitti ja oli paha olo. Selvisin kuitenkin mm. Kotitöistä ja taaperon hoitamisesta. Okei, mieheni oli myös kotona karanteenissa apuna, mutta enivei en ollut täysin toimintakyvytön.

Olen muutenkin todella harvoin kipeä, viimeksi 5 vuotta sitten ns. Kunnon taudissa (influenssa), ja sikainfluenssan sairastin kovana, olin 6 viikkoa kipeä, en tarvinnut sairaalahoitoa.

En ole ottanut rokotetta, koska olen 1v 6kk vanhan lapsen äiti, lopetin juuri imetyksen ja toinen raskaus olisi suunnitteilla/toiveissa asap, koska minulla ja miehellä ei ole lisääntymisvuosia loputtomiin.... Olen 33v ja mies 39v. Esikoinen tuli helposti. Olen liian monelta taholta kuullut rokotteen negatiivisista vaikutuksista kuukautiskiertoon. En halua ottaa riskiä, että kiertoni on sekaisin seuraavat 2 vuotta, enkä raskaudu.

Voin harkita rokotetta, kun lapsilukumme on täynnä..

Tulen saamaan alapeukkuja, tiedän. Mutta olenpahan rehellinen.

N33

Vierailija
96/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut normiflunssaa kummempi. Viikon olin kovassa kuumeessa, yskitti ja oli paha olo. Selvisin kuitenkin mm. Kotitöistä ja taaperon hoitamisesta. Okei, mieheni oli myös kotona karanteenissa apuna, mutta enivei en ollut täysin toimintakyvytön.

Olen muutenkin todella harvoin kipeä, viimeksi 5 vuotta sitten ns. Kunnon taudissa (influenssa), ja sikainfluenssan sairastin kovana, olin 6 viikkoa kipeä, en tarvinnut sairaalahoitoa.

En ole ottanut rokotetta, koska olen 1v 6kk vanhan lapsen äiti, lopetin juuri imetyksen ja toinen raskaus olisi suunnitteilla/toiveissa asap, koska minulla ja miehellä ei ole lisääntymisvuosia loputtomiin.... Olen 33v ja mies 39v. Esikoinen tuli helposti. Olen liian monelta taholta kuullut rokotteen negatiivisista vaikutuksista kuukautiskiertoon. En halua ottaa riskiä, että kiertoni on sekaisin seuraavat 2 vuotta, enkä raskaudu.

N33

Täällä sama "syy" rokottamattomuuteen.

Vierailija
97/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin jo, pahempia flunssiakin on ollut.

Vierailija
98/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sairastanut koronan. En ota piikkiä.

Vierailija
99/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Meillä sama tilanne. Lasta ollaan yritetty kauan ja asian tiimoilta olemme käyneet lääkärissä ja sieltä 3 eri erikoislääkäriä eri hoitopaikoista (toisistaan tietämättömät) ovat kehoittaneet olemaan ottamatta rokotetta koska raskaus on haaveissa. Mm veritulppariskiä ei ole rokotteen kannalta tutkittu tarpeeksi saati muita haittavaikutuksia ja mahdollinen raskaus vielä lisää ennestään odottavan äidin veritulppariskiä, joten kokonaisriski olisi kohtuuton.

Noudatamme muutoin hyvää hygieniaa, mutta rokotetta en ota.

Ja mistä sen tietää jos onkin jo sairastanut koronan, pariinkin otteeseen kun on flunssa ollut..

Vierailija
100/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala suojelee minua ja perhettäni juutalaisten maailman vallotus pykrimyksiltä. dee vitamiinia vaan paljon niin kyllä se siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi