Sinä rokottamaton, luuletko ettet tule saamaan koronaa?
Vai miksi et ota rokotetta? Jos rokoteesta saat rajuja oireita, niin itse tauti on sinulle siinä tapauksessa vähintäänkin hengenvaarallinen. Vai luuletko selviäväsi tuurilla, että ei se tauti minulle tule?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää rokotevastaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä. Se lienee suhteellisen matala. Rokotteen ottamatta jättämiselle kun ei ole pienintäkään järkiperustetta. Kuten jo aloituksessa todettiin, jos rokote aiheuttaa voimakkaan reaktion, niin itse sairaus varmasti vie lähelle tuonpuoleista tällaisen ihmisen.
Keskimääräinen äo eli kaikkien keskiarvo 130, looginen päättelykykyja todiasioista johtaminen 140+
En luule. Valitettavasti työni puolesta altistun ja ennemmin tai myöhemmin virus pääsee läpi, vaikka kuinka itse pidän turvaväliä, maskia ja lotraan käsidesiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen jo sairastanut ajat sitten. Lievä oli itselläni.
Niin, mutta kun voit saada deltan ja giblan ja höplän ja höpö höpön ja seuraavat 100 vuotta kiertää erilaisia versioita koronasta ja kuolet niihin kaikkiin. Ota kiltti rokote.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää rokotevastaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä. Se lienee suhteellisen matala. Rokotteen ottamatta jättämiselle kun ei ole pienintäkään järkiperustetta. Kuten jo aloituksessa todettiin, jos rokote aiheuttaa voimakkaan reaktion, niin itse sairaus varmasti vie lähelle tuonpuoleista tällaisen ihmisen.
En usko että älykkyydellä on mitään tekemistä asian kanssa. Valtaosa on rokotteen kuitenkin ottanut ja valtaosalla ihmisistä on keskimääräinen älykkyys. Älykkäitä ja ei-älykkäitä varmasti kummassakin ryhmässä.
Mä olen sairastanut koronan,siksi en ota rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes olemassa mitään koronaa.
On olemassa, jo aika paljon on ihmisiä jo kuollutkin siihen. Koronadenialismi kannattaisi lopettaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on suurimmalle osalle tartunnan saaneista täysin oireeton ja lopuille lieväoireinen, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Influenssa ei ole tässä suhteessa yhtään vaarattomampi, pikemminkin päinvastoin. En ole influenssarokotustakaan ottanut koskaan, enkä ota tätä kokeellista korona"rokotetta"kaan.
Mitä pelkäät rokotteessa enemmän kuin itse taudissa? Luuletko, että rokotteisiin laitetaan niitä foliohattu-hoopojen meuhkaamia mikrosiruja?
Pelätään että meistä tulee yhtä tyhmiä kuin tämän palstan rokotehysteeriset.
Mikäli korona tulee niin sitten tulee. Olen rokottomaton enkä pelkää koronaa.
Täällä oikeasti kukaan pysty vastaamaan tyhjentävästi aloituksessa esittämääni kysymykseen, joka siis kiteytettynä on, että miksi rokote olisi itse tautia vaarallisempi. Vastaukset ovat vain luokkaa "pidä huoli omista asioistasi", kun ei oikeasti pystytä mitenkään järkevästi omaa kantaa perustelemaan. Pitää vain olla periaate-änkyrä, että minä vastustan yhteiskuntaa ja meihin istutetaan rokotteessa seurantalaite. Olette oikeasti ihan vitsejä ihmisinä.
ap
3 f1 kuskilla ollu korona tartunta , jo viikossa olleet ajokunnossa , eräs näistä melkein voitti fyysisen kilpailun , ja se 3 oli kimi jolla oli 2 piikkiä otettu tarinan mukaan , se siitä varmasta kuole masta.
On todella pieni riski, että alle 70-vuotiaalla perusterveellä korona kävisi vakavaksi.
On myös todella pieni riski ylipäätään saada korona nykyisessä tilanteessa.
Koko korona-aikana noin 2,5 % suomalaisista on sairastanut koronan. Se tarkoittaa, että tällä hetkellä joitakin promilleja sairastaa. Riski on vielä pienempi Uudenmaan ulkopuolella.
Tuntuu, että jotkut rokottamattomat on alkaneet pelätä sitä itsekin, ja nyt koittavat jatkaa aivopesuaan, ettei vaan älyäisi miten on huijattu. Jos osaisi lukea tilastoja uutisotsikoiden sijaan niin saattaisi herätä viimein unesta. Nohynekin sanoin: koronavirus on demonisoitu median avulla.
Miksi ylläpidätte kahtiajakoa. Itsellä vakava sairaus ja täysin kodinoma. Olen niitä harvoja jotka eivät voi ottaa rokotetta.
Pystyisin jossain liikkumaan pyörätuolin avulla mutta sairastumisen pelko jo tähän muun sairauden ja kipujen lisäksi pitää vielä enemmän hyvinäkin päivinä kotona.
Olen suht nuori ihminen vielä. En voi ymmärtää vihaa, kahtiajakoa. Rokotteen ottaneidenhan ei tarvitse pelätä, heillä on rokote? Eikö niin?
Jokainen ihminen on mahdollinen tartuttaja. On rokotettu tai ei. Rokotetut perheenjäsenet pelkäävät että eivät saa oireita ja vahingossa toisivat sairauden kotiin.
Kehossani on jo valmiiksi sytokiinimyrsky, en haluaisi koronaa. Hoitajat jotka kotona käyvät, käyttävät maskeja, mutta jos se iskee niin sille ei vaan voi mitään. Täytyy toivoa parasta, voisitte vähän miettiä mitä puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen jo sairastanut ajat sitten. Lievä oli itselläni.
Niin, mutta kun voit saada deltan ja giblan ja höplän ja höpö höpön ja seuraavat 100 vuotta kiertää erilaisia versioita koronasta ja kuolet niihin kaikkiin. Ota kiltti rokote.
-ap
Toisin kuin rokotetuilla niin sairastaneilla elimistö tunnistaa kaikki variantit koska ne on koronaviruksia. Sinun elimistö ei tunnista mitään kun piikkiproteiinit irtoaa. Ja kun rokote on voimassa se tunnistaa vain sen mikä sille on opetettu.
Edelliseen korjaus, rokotetut alkaneet pelätä
Itseasiassa voisin ottaa taas koronan. Lataisin immuniteettini että voin käydä vasta-aine testissä hysteerikkopassia varten.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oikeasti kukaan pysty vastaamaan tyhjentävästi aloituksessa esittämääni kysymykseen, joka siis kiteytettynä on, että miksi rokote olisi itse tautia vaarallisempi. Vastaukset ovat vain luokkaa "pidä huoli omista asioistasi", kun ei oikeasti pystytä mitenkään järkevästi omaa kantaa perustelemaan. Pitää vain olla periaate-änkyrä, että minä vastustan yhteiskuntaa ja meihin istutetaan rokotteessa seurantalaite. Olette oikeasti ihan vitsejä ihmisinä.
ap
Vuoden 1976 rokote oli sikainfluenssaa vaarallisempi. Vuoden 2009 rokote aiheutti hetkellisen piikin (heh) narkolepsian sairastumismäärään. Miksi on satavarma juttu, että ei olla taas tyritty?
Vierailija kirjoitti:
On todella pieni riski, että alle 70-vuotiaalla perusterveellä korona kävisi vakavaksi.
On myös todella pieni riski ylipäätään saada korona nykyisessä tilanteessa.
Koko korona-aikana noin 2,5 % suomalaisista on sairastanut koronan. Se tarkoittaa, että tällä hetkellä joitakin promilleja sairastaa. Riski on vielä pienempi Uudenmaan ulkopuolella.
Tiedän kolme koronaan sairastunutta ja näistä kaksi ei ole toipunut taudista vieläkään yli puolen vuoden jälkeen. Kummallakin keuhkojen kapasiteetti todella paljon huonontunut ja toinen ei meinaa jaksaa töissä käydä, kun on koko ajan väsynyt ja vetämätön olo. Molemmat lähtökohtiaan perusterveitä normaalipainoisia ja toinen 23-vuotias, toinen taas 33-vuotias.
En ole immuuni, joten tottakai voin saada sen. Ihan niinkuin voin jäädä auton allekin. Teen kuitenkin parhaani ettei kumpikaan toteutuisi.
Nämä rokotetut luulee, että rokote suojaa tartunnalta. EI EI EI!!1!!1!1 rokote vain lieventää oireita, tartunta tulee yhtä todennäköisesti, kuin rokottamattomilla