Pettääkö mies vai ylireagoinko?
Olin aamulla kuuraamassa kylpyhuonetta ja pudotin vahingossa pesukoneen päältä miehen matkatoalettipussin lattialle. Kun keräilin sen sisältöä takaisin, huomasin sivutaskusta pilkistävän yhden kortsupaketin. Menin aivan paniikkiin ja mieleni tekee oksentaa. Me ollaan seurusteltu jo yli 2 vuotta ja jätettiin aika pian kumit pois koska mulla on kierukka.
Ylireagoinko nyt? Kävin myöhemmin tarkistamassa päiväyksen paketista kun asia niin minua vaivaa. Ovat menneet vanhaksi vuoden alussa, voiko olla mahdollista että ovat unohtuneet laukun pikkutaskuun? Mikään muu miehen käytöksessä ei tällaiseen viittaa, toki on pari kertaa vuodessa lyhyillä työreissulla ja kerran pari myös "poikien reissuilla" eli mahdollisuuksia tietenkin tarjoutuisi.
Meillä oli pari viikkoa sitten pieni riita luottamuksesta kun olin jostain saanut päähäni kännissä että hän lirkuttelisi mielellään muille naisille. Vakuutteli uskollisuuttaan ja sitä ettei koskaan pettäisi. Kyllähän hän on semmoista kilttiä miestyyppiä josta ei sitä uskoisi, mutta ilmeisesti (ainakin jos av:ta uskoo) ne kilteimmätkin voi joskus yllättää.
Rauhoitelkaa nyt mua ja sanokaa että ylireagoin. En tiedä uskallanko ottaa miehen kanssa illalla asiaa puheeksi.
Kommentit (60)
Kyllähän noissa kortsuissa on pitkä se "vanhaksi" meno aika, että mun mielestä voi hyvinkin olla sieltä teidän alku ajoilta peräisin. Nou hätä ja asia puheeksi tietenkin ettei jää kaivelemaan!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:48"]
Kyllähän noissa kortsuissa on pitkä se "vanhaksi" meno aika, että mun mielestä voi hyvinkin olla sieltä teidän alku ajoilta peräisin. Nou hätä ja asia puheeksi tietenkin ettei jää kaivelemaan!
[/quote]
Mutta miten ottaa asia puheeksi ilman, että mies luulee minun olevan hullu mustasukkainen stalkkaaja, joka kaivelee kotona hänen tavaroitaan aina kun silmä välttää? Kiitos asiallisista vastauksista. AP
Helpointahan on kertoa totuus, kai miehesi nyt ton tippumisen tajuaa ellei oo täysurpo!
On kai se mahdollista että miehellä tuommoiset on unohtunu meikkipussiin. Ne ei varmaan turhan usein niiden sisältöjä siivoile. Kysyisin itse silti ehkä asiasta, toisaalta, jos pettää niin tunnustaisiko sitä päin naamaa? Tai myöntäisikö, että varulta pitää reissuilla mukanaan? Tyhmähän sitä olisi jos tunnustaisi ilman todisteita.
Kumeissahan on pari kolme vuotta parasta-ennen-päiväykseen. Joten melko kauan sitten nuo kumit on hankittu. Eli ap ylireagoi täysin. Enkä nyt vain annat asian olla, tai jos se noin paljon jo nyt vaivaa, niin suosittelen harktisemaan eroa.
Komppaan kasia, kumit on ostettu ajat sitten. Jätä kumit löytöpaikkaan, voithan tarkistaa vaikka muutaman kuukauden päästä, onko vaihtuneet uusiin / onko niitä käytetty. Mutta todennäköisimmin mies on vain unohtanut kortsut laukkuunsa.
Ovelan ellin taktiikka: Annat kortsujen majailla siellä, tsekkailet silloin tällöin häviääkö niitä, muuttuuko päiväykset, tyyppi, esim. tuleeko makulisukekumia. Sitä paitsi voi antaa sulle pienen kivan takatuuppauksen fantasiamaailmaasi, tunnet olevasi eräänlainen perheen kumimaailman hercule poirot, joka lopussa paljastaa ah kaiken tyynni!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:04"]
Komppaan kasia, kumit on ostettu ajat sitten. Jätä kumit löytöpaikkaan, voithan tarkistaa vaikka muutaman kuukauden päästä, onko vaihtuneet uusiin / onko niitä käytetty. Mutta todennäköisimmin mies on vain unohtanut kortsut laukkuunsa.
[/quote]
Periaatteessa hyvä ohje mutta mulla ei ainakaan kestäisi pää odottaa muutamaa kuukautta jos asia oikeasti vaivaisi niinkuin apta ilmeisesti vaivaa. Jos mulle sattuisi näin kun olisin yksin kotona, soittaisin varmaan miehelle heti ja kysyisin koska en kestäisi odottaa...
Av-palstan pettämisjutut saa teidän päät pyörälle. Kortsuissa säilyvyys usein vuosia. Ota ihan iisisti. Miehet ei hirveän usein putsaile omia toalettilaukkujaan muutenkaan. Mutta mustasukkaisuutesi kertoo sinusta paljon, jos et luota mieheesi, niin otapa ero. Kiesus teitä naisia.
Ymmärrän tuskasi ap. Satuin näkemään viime viikolla mieheni facebookissa viestin minulle tuntemattomalta naiselta (en stalkannut, tulin koneelle lukemaan omat sähköpostini ja miehen facebook oli auki näytöllä), jossa nainen sanoi "voisit silti edes vaivautua vastaamaan". Koska mieheni oli juuri tulossa huoneeseen, en jäänyt selailemaan viestiketjua pidemmälle, enkä oikeastaan edes tiedä haluanko. Mitä hyvää siitä voi tulla? Parhaassa skenaariossa miestä on vikitellyt joku vosu ja hän ignooraa tätä. Huonoimman vaihtoehdon kaikki arvaakin. Tuli sellainen olo etten olisi halunnut tietää edes tämän vertaa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:52"]
[/quote]
Mutta miten ottaa asia puheeksi ilman, että mies luulee minun olevan hullu mustasukkainen stalkkaaja, joka kaivelee kotona hänen tavaroitaan aina kun silmä välttää? Kiitos asiallisista vastauksista. AP
[/quote]
Niin, nalkuta ja kerro että epäilet pettämistä, tekee hyvää suhteelle ;)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:07"]
Ovelan ellin taktiikka: Annat kortsujen majailla siellä, tsekkailet silloin tällöin häviääkö niitä, muuttuuko päiväykset, tyyppi, esim. tuleeko makulisukekumia. Sitä paitsi voi antaa sulle pienen kivan takatuuppauksen fantasiamaailmaasi, tunnet olevasi eräänlainen perheen kumimaailman hercule poirot, joka lopussa paljastaa ah kaiken tyynni!
[/quote]
Ja kirjoittaa jatkotarina av:lle :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuota juuri pelkään. Otti jo vähän itseensä viime kertaisestakin, vaikka myönsi kyllä olevansa myös imarreltu mustasukkaisuudestani joka nosti tuolloin päätään ensimmäistä kertaa koskaan. AP
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:07"]
[/quote]
Ja kirjoittaa jatkotarina av:lle :)
[/quote]
Ei saisi nauraa toisen hädälle mutta kannatan tätä :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta jos asia oikeasti vaivaa niin kyllä se kannattaa ottaa puheeksi. Paljon rumempaa jälkeä tulee kun pitää moiset sisällään, ne kerääntyvät ja joskus purkautuvat isona ryöppynä. Omankin mielenterveyden kannalta on parasta ettei kerää mitään sisälleen vaan puhuu asiat puhtaaksi. Suhteen hyvinvoinnista puhumattakaan. Muitakin keskustelutapoja on kuin nalkuttaminen.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuota juuri pelkään. Otti jo vähän itseensä viime kertaisestakin, vaikka myönsi kyllä olevansa myös imarreltu mustasukkaisuudestani joka nosti tuolloin päätään ensimmäistä kertaa koskaan. AP
[/quote]
Kerrot naureskellen mitä kävi, ja kuinka jo panikoit muka pettämisestä. Mies kyllä ymmärtää , jos ei ole pettänyt. Äläkä helvetissä nalkuta, murjota tai syyllistä aloittaessasi, vaan huumorilla. Miehestä huomaa jos jotain on pielessä.
Mies37
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kerrot naureskellen mitä kävi, ja kuinka jo panikoit muka pettämisestä. Mies kyllä ymmärtää , jos ei ole pettänyt. Äläkä helvetissä nalkuta, murjota tai syyllistä aloittaessasi, vaan huumorilla. Miehestä huomaa jos jotain on pielessä.
Mies37
[/quote]
Mitä naurunaihetta pettämisessä on?
Kai hait jo neulan ja reijitit joka kumin? ;)
Mitä vielä odotat, ero vireille!