Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies vai ylireagoinko?

Vierailija
03.11.2014 |

Olin aamulla kuuraamassa kylpyhuonetta ja pudotin vahingossa pesukoneen päältä miehen matkatoalettipussin lattialle. Kun keräilin sen sisältöä takaisin, huomasin sivutaskusta pilkistävän yhden kortsupaketin. Menin aivan paniikkiin ja mieleni tekee oksentaa. Me ollaan seurusteltu jo yli 2 vuotta ja jätettiin aika pian kumit pois koska mulla on kierukka.

Ylireagoinko nyt? Kävin myöhemmin tarkistamassa päiväyksen paketista kun asia niin minua vaivaa. Ovat menneet vanhaksi vuoden alussa, voiko olla mahdollista että ovat unohtuneet laukun pikkutaskuun? Mikään muu miehen käytöksessä ei tällaiseen viittaa, toki on pari kertaa vuodessa lyhyillä työreissulla ja kerran pari myös "poikien reissuilla" eli mahdollisuuksia tietenkin tarjoutuisi.

Meillä oli pari viikkoa sitten pieni riita luottamuksesta kun olin jostain saanut päähäni kännissä että hän lirkuttelisi mielellään muille naisille. Vakuutteli uskollisuuttaan ja sitä ettei koskaan pettäisi. Kyllähän hän on semmoista kilttiä miestyyppiä josta ei sitä uskoisi, mutta ilmeisesti (ainakin jos av:ta uskoo) ne kilteimmätkin voi joskus yllättää.

Rauhoitelkaa nyt mua ja sanokaa että ylireagoin. En tiedä uskallanko ottaa miehen kanssa illalla asiaa puheeksi.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:26"]

Kai hait jo neulan ja reijitit joka kumin? ;)

[/quote]

:D

Vierailija
22/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:48"]

Kyllähän noissa kortsuissa on pitkä se "vanhaksi" meno aika, että mun mielestä voi hyvinkin olla sieltä teidän alku ajoilta peräisin. Nou hätä ja asia puheeksi tietenkin ettei jää kaivelemaan!

[/quote]

Mutta miten ottaa asia puheeksi ilman, että mies luulee minun olevan hullu mustasukkainen stalkkaaja, joka kaivelee kotona hänen tavaroitaan aina kun silmä välttää? Kiitos asiallisista vastauksista. AP

[/quote]

Niin, nalkuta ja kerro että epäilet pettämistä, tekee hyvää suhteelle ;)

[/quote]

Tuota juuri pelkään. Otti jo vähän itseensä viime kertaisestakin, vaikka myönsi kyllä olevansa myös imarreltu mustasukkaisuudestani joka nosti tuolloin päätään ensimmäistä kertaa koskaan. AP

[/quote]

Kerrot naureskellen mitä kävi, ja kuinka jo panikoit muka pettämisestä. Mies kyllä ymmärtää , jos ei ole pettänyt. Äläkä helvetissä nalkuta, murjota tai syyllistä aloittaessasi, vaan huumorilla. Miehestä huomaa jos jotain on pielessä.

Mies37

[/quote]

Mitä naurunaihetta pettämisessä on?

[/quote]

Tuolla asenteella se mies lähtee muutenkin. Kuten jo sanottu, kortsut säilyy vuosia. Mitä kohtaa siinä et ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muutkin harrastaa tuota miehen kortsuvarastojen tilanteen urkkimista! Mun ukko säilyttää sukkalaatikossaan kumipakettia (me ei olla niitä tarvittu nyt kuuteen vuoteen) ja yleensä siivouspäivinä kurkkaan tilanteen. Noin vuosi sitten huomasin kahden kumin hävinneen, en tosin panikoinut kun ne olivat siinä lootassa "irrallisina" eri paketista ja ajattelin miehen heittäneen vanhentuneet roskiin. Kesällä kuitenkin löysin (oletettavasti nämä samaiset) kaksi juurikin miehen "meikkilaukusta". Pitäisi varmaan huolestua kun on ajatellut että ne tarvitsee mukaansa, toisaalta on kai se hyvä että kumia käyttää niin ei tuo tauteja sitten minulle?

Vierailija
24/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:14"]

Av-palstan pettämisjutut saa teidän päät pyörälle. Kortsuissa säilyvyys usein vuosia. Ota ihan iisisti. Miehet ei hirveän usein putsaile omia toalettilaukkujaan muutenkaan. Mutta mustasukkaisuutesi kertoo sinusta paljon, jos et luota mieheesi, niin otapa ero. Kiesus teitä naisia.

[/quote]

Minusta miehenä olisi hieman outoa, jollei nainen olisi tosta yhtään terveellä tavalla mustasukkainen. Vois jo vähän sit pohtia, välittääköhän tuo miisu minusta lainkaan;)!

Vierailija
25/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:14"]

Av-palstan pettämisjutut saa teidän päät pyörälle. Kortsuissa säilyvyys usein vuosia. Ota ihan iisisti. Miehet ei hirveän usein putsaile omia toalettilaukkujaan muutenkaan. Mutta mustasukkaisuutesi kertoo sinusta paljon, jos et luota mieheesi, niin otapa ero. Kiesus teitä naisia.

[/quote]

Minusta miehenä olisi hieman outoa, jollei nainen olisi tosta yhtään terveellä tavalla mustasukkainen. Vois jo vähän sit pohtia, välittääköhän tuo miisu minusta lainkaan;)!

[/quote]

Samaa sanoi minun mies, kun joskus myönsin olevani hieman mustis eräästä eksästään. On kuulemma imarreltu ja olisi enemmän huolissaan, jos minua ei asia olisi vaivannut yhtään, koska se olisi kuulemma vaikuttanut siltä etten ole loppujen lopuksi niin kiinnostunut hänestä.

Vierailija
26/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on vaan hyvä ja luotettava ystävä, kuten mun exä aikoinaan säilyttäessään vaan kaverin kumeja...

Vierailija
27/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:37"]

Ap:n mies on vaan hyvä ja luotettava ystävä, kuten mun exä aikoinaan säilyttäessään vaan kaverin kumeja...

[/quote] Auts :/

Vierailija
28/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti teidän juttuja. Hommatkaa dildo, se ei petä :)

Vierailija
29/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:37"]

[/quote]

Ei helvetti. Et kai uskonut?

Vierailija
30/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi ap. Satuin näkemään viime viikolla mieheni facebookissa viestin minulle tuntemattomalta naiselta (en stalkannut, tulin koneelle lukemaan omat sähköpostini ja miehen facebook oli auki näytöllä), jossa nainen sanoi "voisit silti edes vaivautua vastaamaan". Koska mieheni oli juuri tulossa huoneeseen, en jäänyt selailemaan viestiketjua pidemmälle, enkä oikeastaan edes tiedä haluanko. Mitä hyvää siitä voi tulla? Parhaassa skenaariossa miestä on vikitellyt joku vosu ja hän ignooraa tätä. Huonoimman vaihtoehdon kaikki arvaakin. Tuli sellainen olo etten olisi halunnut tietää edes tämän vertaa.

[/quote]

Aika paha. Kyllä mullakin taitaa yöpöydän laatikossa lojua muutamia kortsuja ajoilta ennen parisuhdetta, osa on varmaan mennyt jo vanhaksikin. Mutta en niitä kyllä siirtäisi matkatavaroihin ellen kokisi niille olevan tarvetta, ja oman miehen kanssa niitä en tosiaan käytä.

Vierailija
31/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:52"]

Ymmärrän tuskasi ap. Satuin näkemään viime viikolla mieheni facebookissa viestin minulle tuntemattomalta naiselta (en stalkannut, tulin koneelle lukemaan omat sähköpostini ja miehen facebook oli auki näytöllä), jossa nainen sanoi "voisit silti edes vaivautua vastaamaan". Koska mieheni oli juuri tulossa huoneeseen, en jäänyt selailemaan viestiketjua pidemmälle, enkä oikeastaan edes tiedä haluanko. Mitä hyvää siitä voi tulla? Parhaassa skenaariossa miestä on vikitellyt joku vosu ja hän ignooraa tätä. Huonoimman vaihtoehdon kaikki arvaakin. Tuli sellainen olo etten olisi halunnut tietää edes tämän vertaa.

[/quote]

Aika paha. Kyllä mullakin taitaa yöpöydän laatikossa lojua muutamia kortsuja ajoilta ennen parisuhdetta, osa on varmaan mennyt jo vanhaksikin. Mutta en niitä kyllä siirtäisi matkatavaroihin ellen kokisi niille olevan tarvetta, ja oman miehen kanssa niitä en tosiaan käytä.

[/quote]

Oho. Lainasin väärää viestiä, piti lainata sitä joka ratsasi miehensä sukkalaatikkoa.

Vierailija
32/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies jäi kiinni toissajoulun etelänmatkalla kun pani siivoojaa hotellin parvekkeella kaverini ollessa suihkussa. Toivottavasti oli kumit silläkin miehellä matkassa mukana.

Vierailija
33/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todistin viime viikolla tilannetta hotellissa, kun morsiuspuvussa oleva nainen tuli huoneesta ei-sulhasen näköisesti pukeutuneen (farkut ja t-paita) miehen kanssa ulos, mies laittoi vielä housujaan kiinni. Toivottavasti oli morsmaikulla käsilaukussa mukana pari matkakortsua ettei sulho saanut huomenlahjaksi kuppaa :-)

Vierailija
34/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:19"]

Niin, nalkuta ja kerro että epäilet pettämistä, tekee hyvää suhteelle ;)

[/quote]

Mutta jos asia oikeasti vaivaa niin kyllä se kannattaa ottaa puheeksi. Paljon rumempaa jälkeä tulee kun pitää moiset sisällään, ne kerääntyvät ja joskus purkautuvat isona ryöppynä. Omankin mielenterveyden kannalta on parasta ettei kerää mitään sisälleen vaan puhuu asiat puhtaaksi. Suhteen hyvinvoinnista puhumattakaan. Muitakin keskustelutapoja on kuin nalkuttaminen.

[/quote]

Ap, jätä nalkutus ja syyllistäminen narikkaan, jos otat asian puheeksi.

Vierailija
35/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:58"]

Mä todistin viime viikolla tilannetta hotellissa, kun morsiuspuvussa oleva nainen tuli huoneesta ei-sulhasen näköisesti pukeutuneen (farkut ja t-paita) miehen kanssa ulos, mies laittoi vielä housujaan kiinni. Toivottavasti oli morsmaikulla käsilaukussa mukana pari matkakortsua ettei sulho saanut huomenlahjaksi kuppaa :-)

[/quote]

Ai kamala... ja sitten muka ylireagoidaan tällaisista. Kyllä se vaan taitaa niin olla että suurin osa jossain vaiheessa pettää.

Vierailija
36/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on unohtuneet sinne, kerta menneet vanhaksi! Kortsut säilyy yllättävän kauan. Tein itse samanlaisen löydön eksältäni.

Vierailija
37/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna työpaikan pikkujouluristeilyllä ruotsinlaivalla tapahtunutta: Yritän nukkua yläpedissä kun alapedissa puuhaa kaksi työkaveriani, toinen kolmen lapsen äiti, naimisissa, toinen firman 18-vuotias harjoittelija. Matkakumit niilläkin tuli tarpeeseen, harmi että itselläni ei ollut korvatulppia mukana.

Vierailija
38/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 12:55"]

Kaverin mies jäi kiinni toissajoulun etelänmatkalla kun pani siivoojaa hotellin parvekkeella kaverini ollessa suihkussa. Toivottavasti oli kumit silläkin miehellä matkassa mukana.

[/quote]

Ei varmaan varsinaiseseti helpota ap:n oloa nämä viestit. Oma vinkkini: ota asia puheeksi mutta asialliseen sävyyn, älä nalkuta. Aloita vaikka ystävälliseen sävyyn että "tälle löytyy varmasti hyvä selitys".

Vierailija
39/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 13:03"]

Viime jouluna työpaikan pikkujouluristeilyllä ruotsinlaivalla tapahtunutta: Yritän nukkua yläpedissä kun alapedissa puuhaa kaksi työkaveriani, toinen kolmen lapsen äiti, naimisissa, toinen firman 18-vuotias harjoittelija. Matkakumit niilläkin tuli tarpeeseen, harmi että itselläni ei ollut korvatulppia mukana.

[/quote]

Oksetus. Ei siis toi varsinainen pettäminen kiinnosta, mutta se lätinä, litinä, voihke ja eritteiden lemu, jos olet nukkunut vielä yläpedissä :)

Vierailija
40/60 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole sinne unohtuneet vahingossa. Fiksu pettäjämies ei missään toilettilaukussa kumeja säilyttelisi vaan ostaisi reissussa uudet ja heittäisi käyttämättä jääneet pois, niin ei jää kiinni.