Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Windows-puhelimen käyttö

Vierailija
03.11.2014 |

Minulla on Lumia ja uusimman päivityksen jälkeen en enää pääse selaamaan puhelinnumeroita. Luettelossa siis näkyy vain ihmisten nimet ja kun nimeä painaa, niin soittaa automaattisesti tälle henkilölle. (Aiemmin siitä painamalla tulivat näkyviin kaikki henkilöstä tallennetut tiedot ja vasta siltä sivulta sitten painettiin soita jos halusi soittaa.) Minun siis pitäisi kirjoittaa ylös yksi numero soittamatta siihen. Osaako kukaan auttaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole omassa noin mutta kokeile painaa sitä nimeä pitkään, jos siihen tulis sitten valittavana 'tiedot' tms...

Vierailija
2/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset" -kohdasta haulla selaamalla tulee tiedot näkyviin. Jos menee luurin kuvasta nimihakuun, se yhdistää saman tien. On tosi ärsyttävää.

Omassa puhelimessa bugii lisäksi hälytystoiminto päivityksen jälkeen. Hälyttää jos muistaa, joten en voi luottaa herätyksen toimivuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, eikö windows olekaan erehtymätön!

Vierailija
4/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäloogisin käyttis ikinä:\

Vierailija
5/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman päivityksen myötä puheluhistoriaan ilmestyi soitetun/vastatun/vastaamatta jääneen numeron/nimen perään pieni pyöreä kuvake, painapa sitä ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
6/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:34"]Uusimman päivityksen myötä puheluhistoriaan ilmestyi soitetun/vastatun/vastaamatta jääneen numeron/nimen perään pieni pyöreä kuvake, painapa sitä ja katso mitä tapahtuu.
[/quote]
Just näin!

Vierailija
7/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluhistorian toiminnoissa on nykyään ero riippuen siitä, hipaiseeko nimeä/numeroa kevyesti (jolloin soittaa suoraan) vai painaako kunnolla (jolloin avaa valikon).

Vierailija
8/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia nyt on paskista paskin puhelin! Miksi ihmeessä edes hankit sen?

Vierailija
9/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes pysty asentaa uutta päivitystä, aina kun avaan puhelimen niin herjaa että asenna uusin päivitys mutta ainoa linkki on että "hylkää" tmv. Eipä siinä, en päivittäiskään. Olen kuullut että päivitykset aina huonontaa joten tutkin hyvin tarkkaan käyttäjäkokemuksia ym ennen kuin päivitän. Ja hyvin toimii mun lumia.

Vierailija
11/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja joo, painoin nyt sitä nimeä pidempään ja siihen tuli valikko ja kun painoin ekaa vaihtoehtoa niin esiin tuli parin edellisen puhelun tiedot kyseisen henkilön kanssa. Tässä ikkunassa ei kuitenkaan edelleenkään näkynyt sitä puhelinnumeroa. Siinä oli kuitenkin kuvake alalaidassa jota painamalla pääsi sivulle josta sitten löytyi se puhelinnumero ja sähköpostiosoite ym. Jee! Harmi vaan, että vahingossa kuitenkin onnistuin soittamaan siihen numeroon mihin ei pitänyt. Ap

Vierailija
12/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, löysin myös valikosta sen "ihmiset" ja sieltä löytyy näköjään kätevästi, ei pelkoa väärän mittisen painalluksen painamisesta. Ap

Vierailija
13/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:34"]

Uusimman päivityksen myötä puheluhistoriaan ilmestyi soitetun/vastatun/vastaamatta jääneen numeron/nimen perään pieni pyöreä kuvake, painapa sitä ja katso mitä tapahtuu.

[/quote]

No sieltä tulee ne tiedot näkyviin, mutta en vain ollut koskaan ennen tästä puhelimesta soittanut sille henkilölle jonka numeroa puhelimestani etsin, että se ei nyt onnistunut tässä tapauksessa noin. Olin kyllä jo kokeillut mitä siitä napista tapahtuu ennen kuin tulin tänne kyselemään. Se ihmiset-kohta vaan oli mennyt jotenkin ohi. Koitin kaikista asetutksista ettiä, että siasko se puhelinluettelon sellaseks, et nimen lisäks näkyis heti myös numero!

Ap

Vierailija
14/14 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:39"]

Lumia nyt on paskista paskin puhelin! Miksi ihmeessä edes hankit sen?

[/quote]

Kameran takia, siinä on tarkempi kamera kun mun 2010 ostetussa pokkarissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme