Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhuttiin miehen kanssa raskaudesta :/

Vierailija
03.11.2014 |

Sanoin vitsillä että tykkäätkö musta vielä kun on riipputissit. No, mies meni Googleen ha googletti "breasts after pregnancy" ja sanoi, älä koskaan näytä tollaselta riipputissiltä hyi vittu. Mulla on nyt kiinteä c-kuppi ja luonnollisestikin nää alkaa riippua jos raskaaksi tulen. Mies ei muutenkaan pidä isoista (isompi kuin b-kuppi) joten muutenkin ahdistaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ihme kusipää jota ei kiinnosta naisissa mikään muu kuin ulkonäkö :)

Vierailija
2/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin _luonnollisesti_ rintasi alkavat riippua, jos raskaudut? Ei mulla vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa harkita vielä muutaman vuosi sitä raskautumista.

Vierailija
4/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 10:36"]Miten niin _luonnollisesti_ rintasi alkavat riippua, jos raskaudut? Ei mulla vaan...
[/quote] No ainakin useimmilla naisilla alkaa riippumaan. Ap

Vierailija
5/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Mistä ne riipputissit oiken ilmestyy raskausaikana? Olen kyllä raskaana ollut ja lapsenkin imettänyt, mutta en siltikään tiedä o.O

Vierailija
6/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa helvetisti se, että mä oon AINA sheivannu alapääkarvat niin, että jää siisti pieni viiru. Mun mies seurusteli mua ennen 2vuotta naisen kanssa jolla oli posliini ja mulle hän huomauttelee että pitäs olla.. mua oikeesti masentaa eikä se tajuu vaikka mitä sanon. Mulla on siis muutenkin huono itsetunto enkä halua että mussa on mitään samaa kun siinä eksässä

Vierailija
7/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lapsellinen

Vierailija
8/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 10:40"]Mua ahdistaa helvetisti se, että mä oon AINA sheivannu alapääkarvat niin, että jää siisti pieni viiru. Mun mies seurusteli mua ennen 2vuotta naisen kanssa jolla oli posliini ja mulle hän huomauttelee että pitäs olla.. mua oikeesti masentaa eikä se tajuu vaikka mitä sanon. Mulla on siis muutenkin huono itsetunto enkä halua että mussa on mitään samaa kun siinä eksässä
[/quote]

Hups, tarkoitin siis että ahdistaa kun mies huomauttelee

Vierailija
9/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia haluat, niin kannattaa varmaan alkaa etsiä siihen sopivampaa kumppania. 

Vierailija
10/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kymppiä. Mitäs sit jos käykin niin, että vattanahka on arvilla? Jos tulee painoa raskausaikana ja Se ei kaikki jääkään heti synnärille? Pimppikään ei palaudu yhdessä yössä käyttökuntoon tai sektiohaava on kipeä ja ruma? No Juu onhan niitä kauhutarinoita, että tissit on pilalla, empä ole ystävä piirissä yksiäkään lapsen jälkeen pilalle menneitä nähnyt. Jos mies ei ymmärrä, että raskaus on naiskropalle raskas fyysinen tila, josta jää jälkiä niin jotain on pielessä.

Vierailija
11/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun c-kupin rinnat ei alkaneet riippua. Yhtä terhakkaat ovat kuin ennen raskautta.

Miehesi vaikuttaa varsin lapselliselta, kuinka vanhoja olette? Jos olette vielä nuoria, tuo menee sen piikkiin, ja oletettavasti miehesi tuosta aikuistuu. Jos olette jo oikeasti aikuisia, ja lapsenteko on suunnitteilla, sanoisin, että ei ehkä paras isäehdokas ole tuo mies.

Vierailija
12/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄssä vois toki todeta, että mies on keskenkasvuinen ja ääliö ja kysyä, että mistä ihmeestä sä oot moisen "helmen" löytänyt ja miksi olet sen ristiksesi ottanut. Eikä kysyjä olisi väärässä.

Toisaalta voi myös todeta, että idioottiin kysymykseen saa samanarvoisen vastauksen. EIkö ole aika loukkaavaa kysellä toiselta "rakastatko mua vielä sit kun XXX" kysymyksiä? EIkö normaalissa parisuhteessa, viimeistään lapsientekovaiheessa, ole itsestään selvää, että todellakin rakastetaan, vielä sitkin kun tapahtuu ihan mitä tahansa?

Vierailija
13/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli terhakkaat A-kupin rinnat(75A) ennen raskauksia. Raskauksien,imetysten ja kohtuullisen painonpudotuksen jälkeen ryttyiset AA/AAA, eli ei rintoja ollenkaan vaan pelkät nahat ja ruttuiset nännipihat ja sisäänvetäytyvät nisät. Kolmella ystävälläni joilla ollut isommat kuin minulla roikkuu navassa, vielä kamalammat kuin minulla,arpiset ja ihan ohuet ja roikkuvat.

Vierailija
14/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu tissit hieman laihdutuksen takia, mielestäni imetykset ja raskaudet ei siihen ole vaikuttaneet vaikka pitkään imetinkin. Ei ole tyhjät pussit vieläkään vaikkei mitkään terhakat ja kiinteät olekaan, ryppyjä ei ole ja arpia hyvin vähän jotain pientä ja haaleaa. Suunnilleen D-kuppi tällä hetkellä. Maha ei muuttunut raskauksista, ylipaino ja laihdutus (ennen raskauksia) jätti pahemmat jäljet. Alapääkään ei muuttunut tuntumalta ja hyvin vähän ulkoistakaan muutosta. Kaikki nämä on hyvin yksilöllistä, riippuu kudostyypistä, hormoneista, kasvaako maha ulospäin vai ei, kuinka paljon tulee painoa ja turvotuksia jnejne...
.
Onneksi mies ei ole niin pinnallinen, kyseenalaistaisin kyllä onko rakkaus aitoa. Rakastunut ei katso puolisoaan inhoten. Saati että lapsen saamisessa se pääasia on että mitä tisseille käy.

Vierailija
16/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 10:39"]Siis häh? Mistä ne riipputissit oiken ilmestyy raskausaikana? Olen kyllä raskaana ollut ja lapsenkin imettänyt, mutta en siltikään tiedä o.O
[/quote] Jos maitoa kertyy paljon rinnat suurenevat. Kun/jos vauvaa imetetään rinnat pienenevät ja usein sellaista vauhtia että iho ei pysy perässä. Ap

Vierailija
17/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äidillesi kävi? Kovin on perinnöllistä tuokin asia!

Vierailija
18/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:14"]Miten äidillesi kävi? Kovin on perinnöllistä tuokin asia!
[/quote] No äidillä paisu rinnat D:stä F:ään. Ja alkoi roikkumaan. Ei nyt polviin asti, mutta näkyvästi kumminkin. Ap

Vierailija
19/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen raskautta pieni b. Imettäessä suurenivat ja imetyksen loputtua pienenivät a-kuppiin. Eivät silti roiku, vaan nännit osoittavat yläviistoon ja malli on ihan kaunis. Jostain syystä pidän rinnoistani nyt enemmän kuin ennen raskautta. Mieskin on sanonut monesti, että tykkää enemmän näistä kuin imetyksen aikaisista isommista. 

Vierailija
20/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä, mulla kiinteät C-kupit muuttui ryttyisiksi pieniksi pannulapuiksi imetyksen (1 v) jälkeen :(