Onko teillä puolison kanssa yhteinen linja korona-rokotteen suhteen?
Siis, että kumpikin rokotteen kannalla tai sitä vastaan? Entäpä te joilla toinen kannattaa rokotuksen ottamista ja toinen ei, millä hengellä etenette, naputtaako toinen asiasta ja yrittää houkutella sen ottamaan, kritisoi toimintaasi tms?
Kommentit (56)
Mieheni on lievästi ylipainoinen ja hänellä on perussairaus joten hänet on rokotettu kahdesti. Minä olen terve ja normaalipainoinen enkä aio ottaa rokotetta. Tämä ratkaisu oli molemmille selvä eikä asiasta ole tarvinnut sen kummemmin keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Molemmille oli itsestään selvää että kaksi rokotetta otetaan.
Mutta ei kolmatta?
Vierailija kirjoitti:
)
Miksi. Oi miksi? Miksi annettaisiin suolaliuosta? Etkä tiedä edes mitä tarkoittaa plasebo.
No siksi kun tämä on kaksoissokkotutkimus. Lääkefirmathan ovat myöntäneet, että osa rokotteista on plaseboa. Mä olen vapaaehtoisesti siinä suolaliuos-porukassa (ilman piikkiä siis). Mulla on tismalleen sama suojaus kuin niillä, jotka luuli saaneensa aidot shotit.
Ei väestön rokottaminen ole mikään kaksoissokkotutkimus eikä kenellekään mitään plaseboa pistetä osana rokotusohjelmaa. Tutkimukset on erikseen.
Etenemme sillä hengellä, että rokotteita kannattava saa niistä vapaasti puhua - ja toinen ei ei kerro kantaansa. Hän voi keskustella asiasta mahdollisimman ymmärtävästi.
Tämä on tutkimus, jonka tulokset saadaan vuoden 2023 lopulla. Et siis todellakaan tiedä, mihin olet osallistunut?
Toisella rokote toisella ei. Eikä ole ongelma. Mielipiteet on kerrottu molemmin puolin, mutta päätöksen omalta osaltaan tekee kumpikin itse.
Just tänään riideltiin asiasta. Toinen ottaa rokotteet, toinen ei halua ottaa. Hankalaa on. Muutenkin ollut parisuhteessa ongelmia. Tämä ei ainakaan helpota asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ollaan riskiryhmässä joten otetaan. Myös lapsille otetaan aina kaikki mitä saadaan ja lisääkin on ostettu. Esikoinen on ottanut matkustelun takia ylimääräisiä ja oli nuorena parissakin rokotetutkimuksessa, nuorimmaiset ovat myös olleet pienenä rokotetutkimuksessa. Odotan kuin kuuta nousevaa että nororokotus tulee saataville, sen verran paljon oksentamiskammo rajoittaa elämää.
Onko tällaisia ihmishirviöitä oikeasti olemassa? Tämän täytyy olla provo ja huono sellainen.
Mitä ihmishirviöitä? Joku ne kaikki rokotteet joita annetaan testaa. Myös koronarokote on testattu ensin testi-ihmisillä ennenkuin se tuli yleiseen jakoon. Ja esikoinen on ihan itse halunnut yläasteikäisenä mennä rokotetutkimuksiin. Ja nuorimmat ovat keskosia niin heille on suositeltu enemmän rokotuksia kuin muille, ja tottakai olemme halunneet heitä suojella mahdollisimman hyvin.
Ei voi olla todellista. Miten kehtaat irvailla tällaisilla asioilla? Suojelet lapsiasi? Sama kun ampuisit itse lastasi päähän venäläistä rulettia. Tsiisus.
Ei todellakaan ole sama. Kaikki lääkkeet testataan jossain vaiheessa ihmisillä, mut ei se sitä tarkoita et niihin vain tökätään jotain mistä ei ole mitään hajua mitä se aiheuttaa.
Nythän näiden koronapiikkien kanssa tapahtuu juuri noin. Kenelläkään ei ole mitään hajua, mitä ne aiheuttaa!!!
Ehkä kumpikin on sen rokotteen kannalla, mutta täysin eri syistä. Mä en ole hakenut omaani vielä, eikä kukaan naputa tai arvostele toisen valintoja jos haluaa pysyä parisuhteessa.
On meillä. Minä otin molemmat piikit, vaimo ei yhtään. S.o. what???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ollaan riskiryhmässä joten otetaan. Myös lapsille otetaan aina kaikki mitä saadaan ja lisääkin on ostettu. Esikoinen on ottanut matkustelun takia ylimääräisiä ja oli nuorena parissakin rokotetutkimuksessa, nuorimmaiset ovat myös olleet pienenä rokotetutkimuksessa. Odotan kuin kuuta nousevaa että nororokotus tulee saataville, sen verran paljon oksentamiskammo rajoittaa elämää.
Onko tällaisia ihmishirviöitä oikeasti olemassa? Tämän täytyy olla provo ja huono sellainen.
Mitä ihmishirviöitä? Joku ne kaikki rokotteet joita annetaan testaa. Myös koronarokote on testattu ensin testi-ihmisillä ennenkuin se tuli yleiseen jakoon. Ja esikoinen on ihan itse halunnut yläasteikäisenä mennä rokotetutkimuksiin. Ja nuorimmat ovat keskosia niin heille on suositeltu enemmän rokotuksia kuin muille, ja tottakai olemme halunneet heitä suojella mahdollisimman hyvin.
Ei voi olla todellista. Miten kehtaat irvailla tällaisilla asioilla? Suojelet lapsiasi? Sama kun ampuisit itse lastasi päähän venäläistä rulettia. Tsiisus.
Ei todellakaan ole sama. Kaikki lääkkeet testataan jossain vaiheessa ihmisillä, mut ei se sitä tarkoita et niihin vain tökätään jotain mistä ei ole mitään hajua mitä se aiheuttaa.
Nythän näiden koronapiikkien kanssa tapahtuu juuri noin. Kenelläkään ei ole mitään hajua, mitä ne aiheuttaa!!!
Aika hyvin on tiedossa että aiheuttaa lieviä sivuoireita kuten kuumetta ja lihaskipua, sekä sitten suojaavat koronaviruksen aiheuttamalta vakavalta taudilta.
Tietenkin on. Ei sitä muuten oltaisi pysytty niin kauaa yhdessä. Molemmat otti rokotteet heti kun sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies rokotettu, minä taas en. Eikä olla tehty tuosta ongelmaa.
Hyi, en pystyisi harrastamaan seksiä. Pelkkä ajatus piikkiproteiinisesta siemennesteestä sisälläni saa kylmät väreet selkäpiihin. Et ole suojassa haittavaikutuksilta, tiesit varmaan sen.
Veikkaan ettei tuolla ÄÖ:lla ole pelkoa että joutuisi harrastamaan seksiä.
Katsotaanpa vaan kuka viimeisenä nauraa
Ei oteta 💉 kumpikaan. Vaikka vanhoja ollaan. Tukostaipumusta niin ei ei . Vapaaehtoinen