Onko teillä puolison kanssa yhteinen linja korona-rokotteen suhteen?
Siis, että kumpikin rokotteen kannalla tai sitä vastaan? Entäpä te joilla toinen kannattaa rokotuksen ottamista ja toinen ei, millä hengellä etenette, naputtaako toinen asiasta ja yrittää houkutella sen ottamaan, kritisoi toimintaasi tms?
Kommentit (56)
Mies otti, minä en. Ei mitään ongelmaa kummallakaan toisen päätöksen suhteen tietenkään.
Molemmat ollaan kahdesti rokotettuja. Lisää haetaan sitten jos suositus tulee.
Samalla linjalla ollaan, eli otetaan. Itsellä on kaksi, mies on sairastanut taudin joten hakee rokotteet hieman myöhemmin.
Kaikki ottaa koko perheestä jotka vain saa.
Toinen meistä otti ne kaksi piikkiä, toinen ei yhtäkään, eikä tule ottamaan.
Hyvin menee kaikin puolin. Oma keho, oma valinta.
Meilläkin molemmat kahdesti rokotettu. Tottakai.
Meillä eri linjat. Mies on ottanut yhden ja aikoo ottaa toisenkin. Itse en ole ottanut enkä ainakaan vielä aiokaan. Ollaan juteltu asiasta ja ihan hyvässä hengessä eletään, kummatkin arvostaa ja ymmärtää toisen päätöstä.
Mies rokotettu, minä taas en. Eikä olla tehty tuosta ongelmaa.
Molemat kaikessa samoilla linjoilla.Akka valta ja siihen ei sanomista,jos ei halua olla taivasalla.Eli rokotettu on molemmat.Ystävät ,serkut, kaikki muutkin elämässämme.Niiden ihmisten kanssa jotka rokotevastaisia emme ole tekemisissä.
On. Rokotukset otettu, kuten myös muulla suvulla. En olisi mennyt naimisiin idiootin kanssa.
Ei. Molemmat tehnyt omat päätökset.
On sama linja, eli ei oteta, mutta jos toinen haluaakin ottaa, niin sitten ottaa. Ei siinä toisen mielipide vaikuta, yhteiselämä jatkuu. Esimerkiksi mun sisarukset on ottanu rokotteet, ihan yhtä lailla juttu lentää ja tavataan kuin ennenkin, vaikka eri linjoilla ollaankin. Ei arvoteta toisia ihmisiä rokotteiden perusteella, samalla viivalla kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en pystyisi harrastamaan seksiä. Pelkkä ajatus piikkiproteiinisesta siemennesteestä sisälläni saa kylmät väreet selkäpiihin. Et ole suojassa haittavaikutuksilta, tiesit varmaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en pystyisi harrastamaan seksiä. Pelkkä ajatus piikkiproteiinisesta siemennesteestä sisälläni saa kylmät väreet selkäpiihin. Et ole suojassa haittavaikutuksilta, tiesit varmaan sen.
No onneksi sinun ei tarvitse sekstailla jonkun toisen miehen kanssa.
Tietenkin. Molemmat halutaan elää vielä koronapandemian jälkeenkin.
Oltiin samoilla linjoilla siitä, että ei oteta k-piikkiä.
Molemmille oli itsestään selvää että kaksi rokotetta otetaan.