Onko teillä puolison kanssa yhteinen linja korona-rokotteen suhteen?
Siis, että kumpikin rokotteen kannalla tai sitä vastaan? Entäpä te joilla toinen kannattaa rokotuksen ottamista ja toinen ei, millä hengellä etenette, naputtaako toinen asiasta ja yrittää houkutella sen ottamaan, kritisoi toimintaasi tms?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies rokotettu, minä taas en. Eikä olla tehty tuosta ongelmaa.
Hyi, en pystyisi harrastamaan seksiä. Pelkkä ajatus piikkiproteiinisesta siemennesteestä sisälläni saa kylmät väreet selkäpiihin. Et ole suojassa haittavaikutuksilta, tiesit varmaan sen.
No onneksi sinun ei tarvitse sekstailla jonkun toisen miehen kanssa.
Tuskin noin sekaisin olevan henkilön kanssa kukaan haluaa sekstailla.
Mies otti ekan rokotteen, mutta ei aio ottaa toista kun on paljastunut millaiseksi pelleilyksi tämä rokottaminen on menossa (kolmas,neljäs,viides rokote). Ite en ole ottanut enkä ota. Lapsettomuushoidoissa ollaan enkä todellakaan riskeeraa sitä, että ei onnistuttaisi näissä k-piikin takia.
Me ollaan sitä mieltä, että jokainen saa itse päättää ottaako rokotuksen vai ei. Toinen on ottanut, toinen ei ja se on ihan ok.
Miten niin sekaisin? Aitoa tavaraa saaneet piikitetyt erittävät ympäristöönsä piikkiproteiineja. Näistähän on tiedossa jo jos jonkinlaista haittavaikutusta myös. Mustelmia ympäri kehoa, pahoinvointia, metallinmakua kurkussa, päänsärkyä. Lukekaa nyt hemmetti uutisia myös maailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Molemat kaikessa samoilla linjoilla.Akka valta ja siihen ei sanomista,jos ei halua olla taivasalla.Eli rokotettu on molemmat.Ystävät ,serkut, kaikki muutkin elämässämme.Niiden ihmisten kanssa jotka rokotevastaisia emme ole tekemisissä.
Kuulostaapa tosi "terveeltä" suhteelta jos toisella ei sanavaltaa päätöksiin. Ja mistäs voit olla varma että KAIKKI on rokotettu? :D oletko vaatinut nähtäväksi todistuksia asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Molemmat tehnyt omat päätökset.
Toivottavasti olette molemmat virologeja tai edes lääkäreitä. Tai muuten teidän tekemä päätös perustuu mutuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Mies otti ekan rokotteen, mutta ei aio ottaa toista kun on paljastunut millaiseksi pelleilyksi tämä rokottaminen on menossa (kolmas,neljäs,viides rokote). Ite en ole ottanut enkä ota. Lapsettomuushoidoissa ollaan enkä todellakaan riskeeraa sitä, että ei onnistuttaisi näissä k-piikin takia.
Todella järkevä päätös. Toivotaan, että sai suolaliuosta sen ekan satsin (mikäli mitään haittavaikutuksia ei tullut niin on mahdollisuus, että sai plaseboa)
Rokottamattomat eivät mahda sille itse mitään, että heiltä puuttuu luottamus. Yhteisln kannalta se on haitallista. Teoriassa toivoisin rokotepakkoa, koska uudet variaatiot syntyvät vain rokottamattomissa. Voidaan ajatella, että he ovat näin potentiaalisia murhaajia. Se on itsekästä, vaikka he eivät sitä ymmärrä. Tämä vain on näin julmaa touhua. Jos oma lapsi kuolee turhaan, niin se voisi herättää. Toivonkin kovasti, että virus sammuu nopeasti, koska tilanne on mitä on.
On, kun ollaan molemmat järkeviä ihmisiä. Rokotevastainen idiootti ei kelpaa mulle edes Facebook-kaveriksi saati puolisoksi.
Uudet variaatiot syntyvät nimenomaan rokotetuissa, lue nyt oikeasti tutkimuksia äläkä vain mediapoolin tuottamaa muka-uutisointia. Rokotteet tulevat aiheuttamaan melkoisen katastrofin vielä, teiltä on pahimmassa tapauksessa viety nyt oma immuniteetti eli olette vähän samassa asemassa kuin terminaalivaiheen AIDS-potilaat. Se siitä teidän vastuullisuudesta ja laastariposeerauksista. Mun käy teitä sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
On, kun ollaan molemmat järkeviä ihmisiä. Rokotevastainen idiootti ei kelpaa mulle edes Facebook-kaveriksi saati puolisoksi.
Mistäs tiedät ketkä on ottaneet ja ketkä ei. Melko helppoa oli laittaa instaan kuva laastari käsivarressa.
Molemmat ollaan riskiryhmässä joten otetaan. Myös lapsille otetaan aina kaikki mitä saadaan ja lisääkin on ostettu. Esikoinen on ottanut matkustelun takia ylimääräisiä ja oli nuorena parissakin rokotetutkimuksessa, nuorimmaiset ovat myös olleet pienenä rokotetutkimuksessa. Odotan kuin kuuta nousevaa että nororokotus tulee saataville, sen verran paljon oksentamiskammo rajoittaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat eivät mahda sille itse mitään, että heiltä puuttuu luottamus. Yhteisln kannalta se on haitallista. Teoriassa toivoisin rokotepakkoa, koska uudet variaatiot syntyvät vain rokottamattomissa. Voidaan ajatella, että he ovat näin potentiaalisia murhaajia. Se on itsekästä, vaikka he eivät sitä ymmärrä. Tämä vain on näin julmaa touhua. Jos oma lapsi kuolee turhaan, niin se voisi herättää. Toivonkin kovasti, että virus sammuu nopeasti, koska tilanne on mitä on.
Luepa vähän lisää asiasta ennen kommentoimista. Nimenomaan vuotava rokote aiheuttaa (rokoteresistenttien) mutaatioiden syntymistä viruksessa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ollaan riskiryhmässä joten otetaan. Myös lapsille otetaan aina kaikki mitä saadaan ja lisääkin on ostettu. Esikoinen on ottanut matkustelun takia ylimääräisiä ja oli nuorena parissakin rokotetutkimuksessa, nuorimmaiset ovat myös olleet pienenä rokotetutkimuksessa. Odotan kuin kuuta nousevaa että nororokotus tulee saataville, sen verran paljon oksentamiskammo rajoittaa elämää.
Onko tällaisia ihmishirviöitä oikeasti olemassa? Tämän täytyy olla provo ja huono sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella järkevä päätös. Toivotaan, että sai suolaliuosta sen ekan satsin (mikäli mitään haittavaikutuksia ei tullut niin on mahdollisuus, että sai plaseboa)
Miksi. Oi miksi? Miksi annettaisiin suolaliuosta? Etkä tiedä edes mitä tarkoittaa plasebo.
Puoliso on ottanut kaksi rokotetta, minä en. Ei siitä ole tarvinnut keskustella. Hän tietää, ettei rokote estä levittämästä koronaa eli rokote suojaa vain häntä itseään ja vain, parhaimmillaan, vakavalta sairastumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaisia ihmishirviöitä oikeasti olemassa? Tämän täytyy olla provo ja huono sellainen.
Mitä ihmishirviöitä? Joku ne kaikki rokotteet joita annetaan testaa. Myös koronarokote on testattu ensin testi-ihmisillä ennenkuin se tuli yleiseen jakoon. Ja esikoinen on ihan itse halunnut yläasteikäisenä mennä rokotetutkimuksiin. Ja nuorimmat ovat keskosia niin heille on suositeltu enemmän rokotuksia kuin muille, ja tottakai olemme halunneet heitä suojella mahdollisimman hyvin.
)[/quote]
Miksi. Oi miksi? Miksi annettaisiin suolaliuosta? Etkä tiedä edes mitä tarkoittaa plasebo.[/quote]
No siksi kun tämä on kaksoissokkotutkimus. Lääkefirmathan ovat myöntäneet, että osa rokotteista on plaseboa. Mä olen vapaaehtoisesti siinä suolaliuos-porukassa (ilman piikkiä siis). Mulla on tismalleen sama suojaus kuin niillä, jotka luuli saaneensa aidot shotit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmishirviöitä? Joku ne kaikki rokotteet joita annetaan testaa. Myös koronarokote on testattu ensin testi-ihmisillä ennenkuin se tuli yleiseen jakoon. Ja esikoinen on ihan itse halunnut yläasteikäisenä mennä rokotetutkimuksiin. Ja nuorimmat ovat keskosia niin heille on suositeltu enemmän rokotuksia kuin muille, ja tottakai olemme halunneet heitä suojella mahdollisimman hyvin.
Ei voi olla todellista. Miten kehtaat irvailla tällaisilla asioilla? Suojelet lapsiasi? Sama kun ampuisit itse lastasi päähän venäläistä rulettia. Tsiisus.
Ei niin. Enkä kelpuuttaisikaan enää muita kuin luomuja, kuten oma (lääkäri)mieheni