Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3
1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vastenmielisin profiili, kiinnostuksen kohteet:
1. Tähdistä ennustaminen
2. Hengellisyys
3. ... en muista mitä muita oli, kun kaksi ekaa on jo täystyrmäys.
Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.
Itse olen hyvinkin spirituaalinen ja haluan myös miehen, jota kiinnostaa myös henkiset asiat. Ei minua kiinnosta tippaakaan, jos joku random-mies ajattelee minun olevan typerys tuon takia, koska tällaisia miehiä juuri haluan välttää laittamalla tuon siihen profiiliin.
Hyvä jos noin. Ei sitten kannata ihmetellä että miksi ne fiksummat miehet ei mätsää.
Omien empiiristen tutkimusten perusteella olen todennut päinvastaista :) Spirituaaliset miehet ovat yleensä positiivisia, empaattisia ja heillä on loistavat itsereflektiotaidot. Ovat yleensä varsin älykkäitä ja pystyvät keskustelemaan hyvinkin syvällisistä asioista.
Juu juu.. Menepä kysymään tuollaiselta tieteellisiä todisteita vaikka horoskooppien oikeellisuudesta, ja se positiivisuus ja itsereflektio loppuu siihen 😄. Muutenkin, jos ihminen uskoo hömppään, ei siinä tyypissä voi olla minkäänlaista älykkyyttä tai itsereflektiota, muutenhan hän huomaisi miten järkyttävään p#skaan hän uskoo. Näille kun se henkisyys tarkoittaa ihan poikkeuksetta horoskooppeja, homeopatíaa, rokotevastaisuutta, kristallien parantavaa voimaa, kaikenlaisia hömppäpersoonallisuustestejä yms jotka ovat täysin taikauskoa.
"spiritual" on nykyään vain hienompi sana taikauskoiselle.
Tosikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tähdistä ennustaminen
2. Hengellisyys
Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.
Itse olen hyvinkin spirituaalinen ja haluan myös miehen, jota kiinnostaa myös henkiset asiat. Ei minua kiinnosta tippaakaan, jos joku random-mies ajattelee minun olevan typerys tuon takia, koska tällaisia miehiä juuri haluan välttää laittamalla tuon siihen profiiliin.
Hyvä jos noin. Ei sitten kannata ihmetellä että miksi ne fiksummat miehet ei mätsää.
Omien empiiristen tutkimusten perusteella olen todennut päinvastaista :) Spirituaaliset miehet ovat yleensä positiivisia, empaattisia ja heillä on loistavat itsereflektiotaidot. Ovat yleensä varsin älykkäitä ja pystyvät keskustelemaan hyvinkin syvällisistä asioista.
Juu juu.. Menepä kysymään tuollaiselta tieteellisiä todisteita vaikka horoskooppien oikeellisuudesta, ja se positiivisuus ja itsereflektio loppuu siihen 😄. Muutenkin, jos ihminen uskoo hömppään, ei siinä tyypissä voi olla minkäänlaista älykkyyttä tai itsereflektiota, muutenhan hän huomaisi miten järkyttävään p#skaan hän uskoo. Näille kun se henkisyys tarkoittaa ihan poikkeuksetta horoskooppeja, homeopatíaa, rokotevastaisuutta, kristallien parantavaa voimaa, kaikenlaisia hömppäpersoonallisuustestejä yms jotka ovat täysin taikauskoa.
Jep ja hengellisyyttä käytetään vallan välineenä, käykääpä lukemassa #hippiestoo miten montaa on painostettu seksiin ja käytetty hyväksi selitellen sitä hengellisyydellä, chakrojen ja seksuaalienergioiden puhdlistamisella ja muulla hevonkukulla. Ne piirit on täynnä haitallista syöpää, ei edes pelkästään tässä muodossa vaan myös terveyteen liittyvissä asioissa. Hopeavettä naamaan vaan eikä oteta rokotuksia, niin lapset vammautuu tuhkarokosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn teiltä jotka karkottaa sana matkustelu. Ettekö itsekään matkustele mihinkään vai ärsyttääkö se vain naisten ilmoituksissa? Jos tykkää matkustella niin miksi sitä ei saisi mainita? Eikös se nyt ole kaikkien etu että samantyyliset ihmiset löytävät toisensa?
En ole mies eikä mua ärsytä. Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on mieheni kanssa kolme lasta. Matkailemme kotimaassa vähintään joka toinen viikko ja pidempiä kotimaan matkoja on useita vuodessa, ulkomailla käymme normaalisti hyvällä tahdilla (Ruotsi, Norja, Venäjä, Tanska, Ranska esim.) Matkustelen paljon enemmän kuin matkustelua harrastava lapseton siskoni (joka ei siis harrasta oikein mitään edes satunnaisesti) ja jonkin verran enemmän kuin mieheni lapseton sisko, joka myös harrastaa matkustelua jonkin verran. Kaikki matkustelevat. Jos enemmistö ilmoittaa profiilissaan pitävänsä yleisesti matkustelusta se on vähän sama kuin kertoisi tykkäävänsä nukkua pitkään tai tulla valmiiseen pöytään, katsella auringonlaskuja tms. Joillekin se, että pitää matkustelusta on kuitenkin jokin identiteettijuttu vaikka kaikkihan tykkää jonnekin matkustaa. Epäilen, että antaa jollainlailla persoonattoman kuvan "tykätä matkustelusta".
Itse (naisena) taas käsitän sen niin, että jos asia mainitaan profiilissa niin tykkää matkustella useammin kuin keskivertoihminen ja kyllähän niitä löytyy myös ihmisiä, jotka eivät matkustele. Siksi koen tärkeäksi mainita tuon profiilissa, koska koen sen tärkeäksi, että myös mies haluaa matkustella paljon.
Itse (miehenä) tykkään matkustella, mutta minulla ei ole ollut siihen avioeron jälkeen enää varaa (rahoitan kyllä työttömän ex-vaimoni matkustelua edelleen), eikä ole vielä hetkeen. Matkustelun maininta naisen profiilissa merkitsee nykyisessä elämäntilanteessani sitä, että hukkaisin vain naisen aikaa, ellei hän maksaisi myös minun matkusteluni. Siksi turn off.
Voisin itsekin kirjoittaa rakastavani matkustelua, koska rakastan, mutta se olisi vastapuolen harhaanjohtamista. Tietenkin hän olettaa minulla olevan myös varaa matkustella. (Tosin on näitä tullut vastaan, että nainen ilmoittaa rakastavansa matkustelua, mutta jättää mainitsematta, että etsii tässä sille matkustelulle maksajaa. Se jos mikään, on toisen ajan hukkaamista.) Älkää siis mainitko matkustelua, jos teillä ei ole siihen varaa tai ainakin kertokaa samassa yhteydessä taloudellinen tilanteenne.
Joku viikko etelässä maksaa n. 200€. En jaksa teitä matkustelun kalleudesta valittavia. Jos ette osaa kilpailuttaa hintoja niin ei se sitä tarkoita ettei muutkaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä lapset ja koirat ja rahakommentit saa aina ihmettelemään kun jotkut pitää niin itsestään selvänä että suhteen päämäärä on muuttaa yhteen jonkun kanssa. Ei itselläni ainakaan ole.
Kukaan ei tapaa lapsiani, koira ei tule rasittamaan ketään muita kuin minua ja raha-asiani ovat aivan täysin henkilökohtaisia.
Etsin seuraa, en pestäviä kalsareita.
Jospa kertoisit tämän profiilissasi, etkä markkinoisi itseäsi lapsi/koirakuvilla, jotka viittavaat juurikin perhekeskeisen uusioperhe-elämää etsivän miehen hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn teiltä jotka karkottaa sana matkustelu. Ettekö itsekään matkustele mihinkään vai ärsyttääkö se vain naisten ilmoituksissa? Jos tykkää matkustella niin miksi sitä ei saisi mainita? Eikös se nyt ole kaikkien etu että samantyyliset ihmiset löytävät toisensa?
En ole mies eikä mua ärsytä. Olen naimisissa oleva nainen ja meillä on mieheni kanssa kolme lasta. Matkailemme kotimaassa vähintään joka toinen viikko ja pidempiä kotimaan matkoja on useita vuodessa, ulkomailla käymme normaalisti hyvällä tahdilla (Ruotsi, Norja, Venäjä, Tanska, Ranska esim.) Matkustelen paljon enemmän kuin matkustelua harrastava lapseton siskoni (joka ei siis harrasta oikein mitään edes satunnaisesti) ja jonkin verran enemmän kuin mieheni lapseton sisko, joka myös harrastaa matkustelua jonkin verran. Kaikki matkustelevat. Jos enemmistö ilmoittaa profiilissaan pitävänsä yleisesti matkustelusta se on vähän sama kuin kertoisi tykkäävänsä nukkua pitkään tai tulla valmiiseen pöytään, katsella auringonlaskuja tms. Joillekin se, että pitää matkustelusta on kuitenkin jokin identiteettijuttu vaikka kaikkihan tykkää jonnekin matkustaa. Epäilen, että antaa jollainlailla persoonattoman kuvan "tykätä matkustelusta".
Itse (naisena) taas käsitän sen niin, että jos asia mainitaan profiilissa niin tykkää matkustella useammin kuin keskivertoihminen ja kyllähän niitä löytyy myös ihmisiä, jotka eivät matkustele. Siksi koen tärkeäksi mainita tuon profiilissa, koska koen sen tärkeäksi, että myös mies haluaa matkustella paljon.
Itse (miehenä) tykkään matkustella, mutta minulla ei ole ollut siihen avioeron jälkeen enää varaa (rahoitan kyllä työttömän ex-vaimoni matkustelua edelleen), eikä ole vielä hetkeen. Matkustelun maininta naisen profiilissa merkitsee nykyisessä elämäntilanteessani sitä, että hukkaisin vain naisen aikaa, ellei hän maksaisi myös minun matkusteluni. Siksi turn off.
Voisin itsekin kirjoittaa rakastavani matkustelua, koska rakastan, mutta se olisi vastapuolen harhaanjohtamista. Tietenkin hän olettaa minulla olevan myös varaa matkustella. (Tosin on näitä tullut vastaan, että nainen ilmoittaa rakastavansa matkustelua, mutta jättää mainitsematta, että etsii tässä sille matkustelulle maksajaa. Se jos mikään, on toisen ajan hukkaamista.) Älkää siis mainitko matkustelua, jos teillä ei ole siihen varaa tai ainakin kertokaa samassa yhteydessä taloudellinen tilanteenne.
Joku viikko etelässä maksaa n. 200€. En jaksa teitä matkustelun kalleudesta valittavia. Jos ette osaa kilpailuttaa hintoja niin ei se sitä tarkoita ettei muutkaan osaa.
Tämän verran keskiverto Reiskalla menee rahaa yhtenä iltana baarissa, mutta matkustelu on kallista plaa plaa plaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä lapset ja koirat ja rahakommentit saa aina ihmettelemään kun jotkut pitää niin itsestään selvänä että suhteen päämäärä on muuttaa yhteen jonkun kanssa. Ei itselläni ainakaan ole.
Kukaan ei tapaa lapsiani, koira ei tule rasittamaan ketään muita kuin minua ja raha-asiani ovat aivan täysin henkilökohtaisia.
Etsin seuraa, en pestäviä kalsareita.
Jospa kertoisit tämän profiilissasi, etkä markkinoisi itseäsi lapsi/koirakuvilla, jotka viittavaat juurikin perhekeskeisen uusioperhe-elämää etsivän miehen hakuun.
Mitään uusioperhettä etsiviä miehiä ei edes ole. Eikä niin paljon naisiakaan. Miehet vain olettavat että se on se mitä naiset etsii. Sitten jos laittaa ettei etsi sitä uusioperhettä niin tulee pelkästään lähdetkö paneen viestejä. Siltä väliltä ei miesten maailmassa ilmeisesti ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole se, että naisella on lapsia ja koira, vaan koska ne tungetaan niihin kuviin mukaan. En ole kiinnostunut koirasta ja hänen lapsista, vaan nimenomaan naisesta itsestään. Saa niistä toki mainita tekstissä, kunhan koko profiilia ei ole tehty niiden ehdoilla.
Tässä langassa käydään läpi turn-off juttuja, jotka lyhyesti tarkoittavat mielenkiinnon lopahtamista profiilin silmämääräisen tarkastelun perusteella eli mitkä asiat saavat sinut siirtymään seuraavaan kohteeseen. Ja jotta vastaisin aloittajan kysymykseen, niin oma listaukseni:
1. Kuvissa asioita, joiden on tarkoitus viedä huomio naisesta muihin ulkoisiin seikkoihin (talo, auto, lapset, lemmikit). Joissain profiileissa on näkynyt jopa lapsi kuvissa ilman kasvojen peittämistä. Tuskinpa lupaa häneltä on edes kysytty saako olla mukana profiilissa.
2. Vaatimuslista tekstissä. Kerrassaan outoa, ettei kerrota itsestään mitään, mutta muita kohtaan aletaan tekemään rajauksia. Tähän toimii eräs toinen ja tehokkaampi keino: pyyhkäistä itse vasemmalle ne, jotka eivät mahdu vaatimuksiisi.
3. En pidä tatuoinneista, joten sellaisen näkyminen kuvassa tai kertominen tekstissä saa aikaan tunnereaktion, jolla pyyhkäisen vasemmalle.Apua! Noin 3/4 miehistä on kuvassa auto, moottoripyörä, kaljatölkki, rööki, kala, metsästyssaalis. Ja sitten tämä vaatimuslista : kaikki miehet etsii itseään nuorempaa naista, jopa 30 vuotta nuorempaa. Läheskään kaikki ei edes itsensä ikäistä ja kukaan ei itseään vanhempaa. Hei haloota!
Yksikään noista ei täsmää minuun.
Kaikki miehet etsii nuorempaa ja kukaan ei itseään vanhempaa, ovat siis täyttä valetta. Tuohon 3/4 osuuteen en ota kantaa, koska en ole katsonut miesten profiileita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tähdistä ennustaminen
2. Hengellisyys
Jep ja hengellisyyttä käytetään vallan välineenä, käykääpä lukemassa #hippiestoo miten montaa on painostettu seksiin ja käytetty hyväksi selitellen sitä hengellisyydellä, chakrojen ja seksuaalienergioiden puhdlistamisella ja muulla hevonkukulla. Ne piirit on täynnä haitallista syöpää, ei edes pelkästään tässä muodossa vaan myös terveyteen liittyvissä asioissa. Hopeavettä naamaan vaan eikä oteta rokotuksia, niin lapset vammautuu tuhkarokosta..
Kyllähän esim. poliisienkin joukosta on löytynyt rikoksiin syyllistyviä. Tuolla logiikalla voisi silloin sanoa, että kaikki poliisit ovat rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, vaikka olisi näitä kaikkia turn offeja, niin miehet silti mätsäävät? Miksi. Kertokaa oi miksi mätsäåtte. Luuletteko, että se nainen onkin oikeasti hoikka ja nuori neitsyt missifinalistit, jolla ei ole lapsia ja koiria.
En voi valita kehen tunnen vetoa ja kehen en. Yleensähän se menee niin, että paperilla täydellisiin ei tunne livenä vetoa. Kemiaa joko on tai ei ole.
Lapset, koirat ja tatuoinnit ovat lähtökohtaisesti turn offeja, mutta eniten olen tuntenut vetoa naiseen jolla oli nämä kaikki. Profiilista ei käynyt ilmi tatuoinnit ja koirat+lapset sivuutin sillä, että omassa profiilissani luki, etten etsi uusioperhe-elämää. Eli tämä oli hänen tiedossaan jo kun oli tykännyt profiilistani ja tykkäsin siksi takaisin, koska oli haluttavan näköinen.
Lapsia ja koiria en siis tavannut ja tatuoinneista en viitsinyt valittaa, koska tunsin häneen niistä huolimatta vetoa. Ei hän tänä päivänäkään tiedä inhoani tatuointeja kohtaan, koska tietenkin niitä hänelle kehuin. Mitä olisin voittanut valittamalla? Suhteen lähtökohdat olivat jo, ettei tässä mitään kuoleman vakavaa olla rakentamassa. Ja tuskin minä ketään pelkkien tatuointien takia dumppaisin, jos olen kerennyt jo muuten ihastua ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tähdistä ennustaminen
2. Hengellisyys
Moni ei tunnu ymmärtävän, että tarkoituksena on hakea kumppania, jolla on samankaltaiset kiinnostuksen kohteet eikä saada kaikkia mahdollisia ihmisiä tykkäämään sinusta.
Näin on! Varsinkin miehille tykätään jakaa tarkkoja ohjeita millainen sen profiilin tulisi olla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä hieman. Löysin Tinderistä tatuoidun, tupakoivan yksinhuoltajan, joka on harrastanut aktiivisesti yhden illan suhteita. Seksi on aivan käsittämättömän hyvää, olen yli 50 enkä ole vuosikymmeniin kokenut tilannetta, että olisin lauennut 4 kertaa 3 tunnin aikana. Kokemus tosiaan näkyy. Tapaillaan, kun mukulat on isällään n 3 kertaa viikossa ja naidaan kuin kaniinit. Tätä on jatkunut yli vuoden, eikä loppua näy. Tilanne on suorastaan loistava. Molemmilla omat hommat ja sitten nämä yhteiset kun molemmille sopii.
Kiitos kun jätitte hänet minulle, arvon kollegat!
Kyllä minäkin noita välillä otan, jos puutteessa olen. En minä silti parisuhdetta halua tatuoidun, tupakoivan yksinhuoltajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, jos nainen olisi superkaunis ja hyväkroppainen niin ketään ei haittaisi tatskat ja lapset. Tää on niin nähty. Kova vienti on mm. Martinalla, Maisa Torpalla ja muilla. Tosin Torpalla ei taida olla tatskoja mutta ei ne ketään haittaisi. Te miehet ootte niin ulkonäön perään ja tekopyhiä.
Ei haittaa lapset eikä enemmistöä haittaa lapset vaikka olisi keskinkertaisenkin näköinen nainen. Lapset haittaavat miehiä, joilla ei ole vielä omia (heistäkin monta ei haittaa yksi) ja veloja (heitä voi haitata pienet lapset jos menevät ihastumaan naiseen liian aikaisin). Eronneita miehiä, joilla on omia lapsia, naisen lapset eivät haittaa. Hyvähän se on jos ne on tullut jo tehtyä. Lapseton nainen alkaa olla jo selvästi isompi uhka miehen vapaudelle kun ikä alkaa lähestyä kolmeakymmentä.
Tätä lapsettoman naisen uhkaa ei kyllä näe miesten käytöksessä. Hyvin, hyvin harvinaista että mies kieltäytyisi seurustelusta siksi, että nainen on nuori ja lapseton... Ellei siis kyseessä ole merkittävästi vanhempi mies-henkilö.
Terveisin, nuori ja lapseton 29 v.
Minä, lapsellinen mies, olen todennut lapsettomat naiset täysin ajanhukaksi. Näin siitäkin huolimatta, että en edes halua tutustua naisen lapsiin.
Minulla ei vain natsaa lapsettomien naisten kanssa. Elämänkulku ollut niin erilainen, että arvot ja elämä itsessään eivät kohtaa. Eli vaikka harrastankin vain aikuisten välisiä suhteita, on minulle muodostunut huomattavan tärkeäksi, että naisella niitä lapsia silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tähdistä ennustaminen
2. Hengellisyys
Älä nyt sönkötä typeryyksiä. Ei kukaan älykäs mies usko mihinkään hulluun huuhaaseen.
1. Henkisyys
2. Astrologia
3. Viinilasi suussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on?
Moni mieshän tosiaan toivoo, että nainen olisi kuin mies mutta pimpillä ja tisseillä ja naisen naamalla tietenkin. Viehättyvät maskuliinisista luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista ja halveksuvat feminiinisyyttä ja naiseutta ylipäätään.
Mitä höpiset? Nimenomaan maskuliinisia naisia karsastetaan ja luonnollinen naisellisuus taas on todellinen aarre, sellaista jos tulee vastaan niin kannattaa pitää kiinni.
1.Koira
2.Läski
3.Ruma naama
Tinderissä on muuten yllättävän paljon koiranaisia, miksi oi miksi pitää aina olla se koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä että vaimosi jätti sinut etkä ole vieläkään päässyt eroon katkeruudesta. Mutta ihan tiedoksi: kukaan ei usko että se 150e kk jonka maksat oman lapsesi elatusta riittäisi edes siihen millään tavoin saatika exäsi matkusteluun. Kyllä on miehellä, jonka lapsen nainen elättää lähes 100%, suuret luulot. Et maksanut yhdessä ollessannekaan osaasi?
Jännä, kun miehet ei halua yh:ta. Miksi näitä on niin paljon- aivan, koska joku raukka mies hylkää perheensä.
Luuleeko miehet, että perheensä hylännyt mies, joka on kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla?
Ja toinen oli tämä ylipaino. Miehissä on enemmän ylipainoisia, kuin naisissa. Pitäiskö naisten huolia ylipainoinen mies? Ei ole yhtään heti paapominen miehillä.
1. "Ää en osaa kertoo tässä mitään. Kysy mitä haluat tietää ". 2. En ala sulle äidiksi. 3. Jos haluut vaa pilluun no painu helvettiin. ....siis mitä ihmettä? Tällä negatiivisuudella ei kukaan nainen saa seuraa. Hyi kierrän kaukaa ja olen mielummin yksin. T. M33