Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3
1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet
Kommentit (277)
1. Ankkahuulet
2. Pitkät tekoripset ja hiuslisäkkeet
3. Kumitissit
Vierailija kirjoitti:
1. Koko kuvaus on englanniksi vaikka suomalainen (ketä varten, uljas prinssi saapuu ulkomailta?)
2. Vaatimukset: Olet pitkä ja komea. (ei mitään muuta)
3. Ei naimisiin, ei ons, ei fwb, ei takertumista... (olisit vaan sanonut edes jonkun mikä käy)
Tuosta ykköskohdasta sen verran, että jos profiili on englanniksi, se saattaa johtua siitä, että henkilö asuu ulkomailla ja on vain käymässä Suomessa (itsellä näin) tai sitten matkustelee paljon ja käyttää Tinderiä muuaallakin kuin Suomessa. Ja toisaalta kyllähän se 'uljas prinssi' voi hyvin saapuakin ulkomailta, esim. pääkaupunkiseudullahan asuu paljon ekspatteja....
Mikä siinä matkailussa on ongelma? En voi sanoa, että olisi minulla harrastus, eikä viime aikoina olla käyty missään. Pari vuotta sitten oltiin Kuusamossa vaeltamassa. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä matkailussa on ongelma? En voi sanoa, että olisi minulla harrastus, eikä viime aikoina olla käyty missään. Pari vuotta sitten oltiin Kuusamossa vaeltamassa. Mikä on ongelma?
No kun normaali elämä, mihin kuuluu matka silloin tällöin, ei ole harrastus. Se, että joku kokee normaalin elämän olevan korostamisen arvoista, antaa vähän yksinkertaisen kuvan tyypistä itsestään.
Sama pätee viiniin tai kaljaan. Pari lasia viiniä viikossa ei ole viininmaistelua tai harrastusta, ei kaljassakaan, vaikka valitsisit aina erikoisoluen. Se ei eroa siitä, että juot saunan päälle Koffia tai Karjalaa.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on oma talo, jota nikkaroin ja remontoin. Toivottavasti sinulla pysyy vasara kädessä."
eli
"Ostin muuttotappiopaikkakunnalta homeloukun kymppitonnilla ja nyt en tiedä mitä tehdä."
Toinen vaihtoehto: etsin miestä, joka korjaa koko talon minulle aivan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. "En ala kenellekään äidiksi!"
2. "Olen juoksuni juossut"
3. "Mammanpojat älkööt vaivautuko!"
Säkö sitten haet kotihengetärtä? Arvaan.. ilman eestä :D
Tuo on muuten jännä juttu. Minulle eräs tyttöystäväehdokas ihan vakavalla naamalla selitti, ettei hän ole mikään kodinhengetär kenellekään. Tarkoitti, ettei siivoa, tee ruokaa tms.. No, hän oli riittävän muodollisesti pätevä, että homma oli ihan ok niin kauan kuin kesti, ja minä kyllä miehenä osasin siivota ja tehdä ruuat. Silti tuo jäi ikuiseksi ihmetyksen aiheeksi, että mikä tuossa on taustalla, että tuo on niin tärkeää naisille, "ettei ole mikään kodinhengetär".
Miten näitäkin tulee taas jatkuvasti: Laita viestiä, jos kiinnostuit.
- en hemmetti laita kun tämä on Tinder ja täällä ei voi laittaa viestiä ilman mätsiä.
Älkää nyt perkele ukot paljastako kaikkia parhaita merkkejä, joilla saa kuonat seulottua helmien seasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun normaali elämä, mihin kuuluu matka silloin tällöin, ei ole harrastus. Se, että joku kokee normaalin elämän olevan korostamisen arvoista, antaa vähän yksinkertaisen kuvan tyypistä itsestään.
Sama pätee viiniin tai kaljaan. Pari lasia viiniä viikossa ei ole viininmaistelua tai harrastusta, ei kaljassakaan, vaikka valitsisit aina erikoisoluen. Se ei eroa siitä, että juot saunan päälle Koffia tai Karjalaa.
Jos kerran vuodessa menee etelään lomalle se ei mielestäni ole harrastus, mutta jos tarkoituksena on vaikka vierailla kaikissa maailman maissa kyllä sitä mielestäni voi kutsua harrastukseksi. Samoin puoli pulloa viiniä perjantai-iltaisin ei ehkä ole harrastus, mutta jos käyt viininmaistelutapahtumissa ja kiertelet viinitiloilla on se mielestäni jo harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jää miehet ja naiset yksin, nuoret ja vanhat, hyvännäköiset ja huononnäköiset, koska keksimällä keksitään tällaisia vikoja ja dissataan systemaattisesti vastakkaista sukupuolta.
On niin turhanpäiväisiä tällaiset kategoriset turn offit puolin ja toisin. Väitän, että jos toinen muuten on ihana, mutta sillä sattuu olemaan tatuointi tai koira, niin saadaan diili aikaan.
Näillä ketjuilla on tarkoitus vain kertoa, että älkää naiset luulko itsestänne liikoja (niin sitten saatan minäkin tavallinen tallaaja ehkä kelvata).
Pöh, samanlaisia ketjuja on miehistäkin. Ja jos 20 alapeukuttaa tatuointeja niin samalla osa käy niihin kuumana. Ja totta kai ihmisellä on yhteen elämänsä tärkeimmistä päätöksistä jotain kriteerejä!
Miksi pitää ottaa niin tosissaan? Ikinä ei voi kaikkia miellyttää. Ja sit taasen joku saattaa miettiä että hei, kuva sisustustyynystä ei näköjään toimi, ja ottaa sen pois saaden jatkossa enemmän matcheja.
Ihan nainen olen ja feministi (ei tatuointeja) eli osa osuu tännekin osa ei. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran vuodessa menee etelään lomalle se ei mielestäni ole harrastus, mutta jos tarkoituksena on vaikka vierailla kaikissa maailman maissa kyllä sitä mielestäni voi kutsua harrastukseksi. Samoin puoli pulloa viiniä perjantai-iltaisin ei ehkä ole harrastus, mutta jos käyt viininmaistelutapahtumissa ja kiertelet viinitiloilla on se mielestäni jo harrastus.
Näissäkään tilanteissa ei kannata mainita näitä harrastuksina, koska viinimatkustelu tarkoittaa nykyään vähän eri juttua. Sori niille, joiden harrastus nyt pilattiin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kun yhdistää, kukaan ei kelpaa.
Väärin. Nämä kun yhdistää niin jää jäljelle kaikki fiksut ja asialliset kivat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen matkailee joskus elämässään, se on ihan oletusarvo. Jos matkailu mainitaan erikseen, niin siitä tulee kuva että ovi käy jatkuvasti ja jos ei itse ole himomatkailija, niin ei oikein sovi yhteen nämä ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. "En ala kenellekään äidiksi!"
2. "Olen juoksuni juossut"
3. "Mammanpojat älkööt vaivautuko!"
Säkö sitten haet kotihengetärtä? Arvaan.. ilman eestä :D
Tuo on muuten jännä juttu. Minulle eräs tyttöystäväehdokas ihan vakavalla naamalla selitti, ettei hän ole mikään kodinhengetär kenellekään. Tarkoitti, ettei siivoa, tee ruokaa tms.. No, hän oli riittävän muodollisesti pätevä, että homma oli ihan ok niin kauan kuin kesti, ja minä kyllä miehenä osasin siivota ja tehdä ruuat. Silti tuo jäi ikuiseksi ihmetyksen aiheeksi, että mikä tuossa on taustalla, että tuo on niin tärkeää naisille, "ettei ole mikään kodinhengetär".
Haluavat korostaa, että heillä ei ole haluja tai edes taitoja hoitaa perinteisesti naisten taitoihin kuuluneita asioita, kuten kodinhoitoa. Ihan reilu varoitus, jos sellaista vielä nykyään joku rassu odottaa.
Jos löytää vielä kodinhengettären jostain, siitä kultakimpaleesta kannattaa pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vastenmielisin profiili, kiinnostuksen kohteet:
1. Tähdistä ennustaminen
2. Hengellisyys
3. ... en muista mitä muita oli, kun kaksi ekaa on jo täystyrmäys.
Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.
Itse olen hyvinkin spirituaalinen ja haluan myös miehen, jota kiinnostaa myös henkiset asiat. Ei minua kiinnosta tippaakaan, jos joku random-mies ajattelee minun olevan typerys tuon takia, koska tällaisia miehiä juuri haluan välttää laittamalla tuon siihen profiiliin.
Hyvä jos noin. Ei sitten kannata ihmetellä että miksi ne fiksummat miehet ei mätsää.
Fiksut miehet eivät hauku muita.
ohis
Mikä niissä eläimissä on ongelma?🤔 Tää on mulle uusi juttu että olisi turn off jos omistaa leimmikin ja laittaa kuvan sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tarkoitus voittaa lotossa. Ei se lottovoitto silti ole harrastus.
Hyvin harvalla on aikaa ja rahaa niin että ulkomaille matkustelua kutsuisin harrastukseksi. Eli oikeasti matkustaisi todella usein.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä eläimissä on ongelma?🤔 Tää on mulle uusi juttu että olisi turn off jos omistaa leimmikin ja laittaa kuvan sen kanssa.
Ei välttämättä se vielä. Mutta kun kuvat on pelkästään/pääasiassa lemmikeistä eikä henkilöstä itsestään niin alkaa jo mietityttämään. Lisäksi jos kuvauksessa vielä maininta että lemmikit on ja pysyy ykkösenä ja mies on sitten aina kakkonen niin aika iso turnoff. Niin turnof, että näyttäköön nainen vaikka missiltä niin en laita moiselle tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen minäkin! Värikkäät hiukset, tatuoinnit, eläimet, henkisyys, lapset, ruoka&viinit, shoppailu sekä matkustelu on miesten mielestä turn-offeja. Eli tyypilliset naisten intressit on kaikki kielletty.
Oikeassa elämässä kyllä miehet katsoo näitä asioita läpi sormien mutta kyllä pistää miettimään.
"Minulla on oma talo, jota nikkaroin ja remontoin. Toivottavasti sinulla pysyy vasara kädessä."
eli
"Ostin muuttotappiopaikkakunnalta homeloukun kymppitonnilla ja nyt en tiedä mitä tehdä."